آخرین خبر :

گفته می شود

 

گفته می شود حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده امسال تکالیف نوروزی برای دانش آموزان نداریم و آموزش مجازی معلمان نیز در ایام نوروز تعطیل است. مشکل صادر نشدن کارنامه دانش آموزان در سامانه سیدا حل شده است و مدیران مدارس می توانند کارنامه های دانش اموزان را صادر کنند. در تلاش هستیم امتحانات نهایی خرداد دانش آموزان را در صورت موافقت ستاد ملی کرونا حضوری برگزار کنیم. معلمان و خانواده ها هوشیار باشند فروش تکالیف نوروزی در فضای مجازی کلاهبرداری است

 

 

گفته می شود حسن سبحانی، استاد اقتصاد و نماینده اسبق مجلس در توئیتی نوشته به عنوان استاد اقتصاد دانشگاه تهران و انذار دهنده همیشگی نسبت به سیاست های اقتصادی فلاکت بار بعد از جنگ و با این باور که به پشتوانه سالهای طولانی تجربه تقنینی و اجرایی،می توان رشد تخریب در اقتصاد را متوقف نمود قصد خود را برای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به آگاهی می رسانم.

 

 

گفته می شود محسن صفایی فراهانی گفته با توجه به قانون اساسی حاضر، رئیس قوه مجریه کمتر از ۲۰ درصد اختیارات اداره کشور را دارد و تعیین استراتژی و چشم‌انداز اداره بلندمدت کشور با قوه مجریه نیست. به‌جز دولت آقای احمدی‌نژاد که در شش سال اول عمر هشت‌ساله دولتش که همه ارکان حاکمیت با او همراه بودند، در دور دوم آقای هاشمی، دو دوره آقای خاتمی، دو دوره آقای روحانی و دو سال آخر دولت آقای احمدی‌نژاد، همیشه قوه مجریه با تنش‌های مستمر روبه‌رو بوده است.

 

 

گفته می شودسخنگوی کاخ سفید روز جمعه بار دیگر گفته اگر ایران به توافق هسته‌ای بازگردد، واشنگتن نیز اقدام مشابهی انجام خواهد داد.

 

گفته می شود محمدرضا حیاتی که اوایل سال ۹۹ در پی اظهار نظری در یک مصاحبه اینترنتی از بخش‌های خبری صداوسیما کنار گذاشته شد، درباره این مساله عنوان کرده من توقع نداشتم وقتی بازنشسته شدم، به طرز ویژه‌ای با من برخورد شود اما طبعا کسی که علاقه‌مند به رسانه است، اگر زمانی هم قرار است کنار برود، باید مقداری محترمانه‌تر برود.

 

 

 

گفته می شود نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سوال از وزیر ارتباطات در سامانه ثبت شده و وزیر را به مجلس می‌کشانیم و باید پاسخ بدهد، بیان داشته این سوالات در خصوص اظهارات وزیر ارتباطات مطرح است که اولا موضع‌گیری در حوزه سیاست خارجی چه ارتباطی به وزیر ارتباطات دارد؟، دوما چرا وی مکتب امام خمینی (ره) را تحریف کرده و سوما چرا موضعی گرفته است که با موضع مقام معظم رهبری زوایه دارد و موجب تضعیف سیاست خارجی می‌شود.

 

 

گفته می شود ارزش بازار بزرگترین ارز دیجیتالی جهان، بیت‌کوین، روز جمعه با رکوردزنی قیمت آن، برای اولین بار از ۹۰۰ میلیارد دلار فراتر رفت.

 

 

گفته می شود در حالی که همچنان درباره مزایای اصلاح پولی و حذف چهار صفر، بحث‌های بسیاری میان اقتصاددانان مطرح است، بانک مرکزی نخستین بار در مرداد سال‌جاری با رونمایی از ایران‌چک‌های ۵۰ هزار تومانی که چهار صفر آن کمرنگ شده بود، خود را برای اجرای اصلاح پولی آماده کرد.

 

 

گفته می شود عضو هیئت رئیسه مجلس از درخواست ۶۵ نماینده مجلس برای بررسی مجدد طرح شفافیت آراء نمایندگان در صحن مجلس خبر داده است.

 

 

 

گفته می شود جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات گفته براساس بخشی از نظرسنجی‌ها افرادی که قطعاً گفتند به انتخابات ورود می‌کنند یک‌سوم کسانی هستند که مورد سوال قرار گرفتند. آرا نظرسنجی‌ها متفاوت است و بعضی از نظرسنجی‌ها به صورت تلفنی گرفته می‌شود که یک اندازه اعتبار دارد و برخی با نمونه‌گیری‌های دقیق‌تر نظرسنجی می‌کنند. به مرور که جلو می‌رویم، به نظر می‌آید که این عدد در حال افزایش است اما روند کُندی دارد.

 

 

گفته می شود بیست سال از آخرین افزایش تعداد نمایندگان مردم در مجلس می گذرد و نمایندگان طرحی تدوین کرده اند که تعداد کرسی های مجلس ۴۰ نفر افزایش یابد.طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با امضای ۲۲ نفر از نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده که در صورت تصویب نهایی آن تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر و تعداد حوزه های انتخابیه از دویست و هشت حوزه به دویست و بیست و یک حوزه افزایش می یابد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*