گفته می شود

گفته می شود چمران گفته با این همه آدم که “مَن، مَن” می‌کنند، نمی‌دانم چه می‌شود، خدا به ما رحم کند! برخی از رییسی نام می‌برند ولی ما هنوز وارد مصادیق نشدیم.»برخی این توهم را مطرح می‌کنند که اصولگرایان در پی مشارکت فعال نیستند تا رای بیاورند که این گونه نیست ما در پی مشارکت هر چه فعال‌تر، هوشمندانه و آگاهانه هستیم.وقتی فردی نماینده مجلس می‌شود سرمایه گذاران، وزارتخانه‌ها و افراد مختلف به او مراجعه می‌کنند و درخواست‌های مختلف دارند که اگر نماینده رصد نشود و به او کمک فکری داده نشود ممکن است از راه درست منحرف شود.

 

گفته می شود رزیتا قبادی گفته دراولین برنامه پس از آن برنامه جنجالی در اتاق گریم بودم که کاغذی به من دادند و گفتند باید این را بخوانی؛ طبق نوشته های آن کاغذ باید حتما سه بار به خاطر برنامه شب قبل روی آنتن زنده از مردم عذرخواهی می کردم. من هم مجبور به این کار شدم و سه باز عذرخواهی کردم اما باز هم مرا ممنوع الکار کردند!

 

 

گفته می شود رئیس پلیس راه مازندران گفته طی روزهای گذشته شاهد افزایش حجم تردد خودروها در محورهای شمال بودیم به‌طوری‌که طی سه روز گذشته بیش از ۸هزار برگشت و بیش از ۲ هزار خودرو جریمه و برگشت داده شدند

 

 

گفته می شود وزیر ارتباطات اعلام کرده انتقاد با توهین فرق دارد. توهین به هرکس از جمله رییس جمهور، محکوم است.به گزارش ایلنا؛ محمدجواد آذری جهرمی در توییتر نوشت: « می‌گفتند: دشمن ما همین‌جاست، دروغ میگن آمریکاست. یه عده‌ای هم در پاسخ مرگ بر اسرائیل، پاسخ دادند «مرگ بر روحانی».بسیجی‌های عزیز اهل بصیرت، حتما این دو شعار یک خواستگاه دارد.انتقاد با توهین فرق دارد. توهین به هرکس از جمله رییس جمهور، محکوم است.»

 

 

گفته می شود مشاور رئیس جمهور گفته احتمالاً تا کنون هویت و وابستگی جناحی یا سازمانی مشارکت‌کنندگان در کارناوال ۲۲ بهمن شناسایی شده‌اند.حسام‌الدین آشنا در صفحه توئیتر خود نوشته احتمالاً تا کنون هویت و وابستگی جناحی یا سازمانی مشارکت‌کنندگان در کارناوال ۲۲ بهمن شناسایی شده‌اند. پیشنهاد می‌کنم قبل از هر گونه اقدام قضائی علیه آنان دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور با آنان گفتگو کند و حرف‌هایشان را بشنود.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*