آخرین خبر :

گفته می شود /

 

گفته می شود نماینده پیشین مجلس با اشاره به شکایت از احمدی نژاد گفته در حال حاضر ۶ شکایت از رئیس جمهوری که پایداری ها زمانی حامی او بودند به قوه قضائیه رفته و به هیچ کدام هنوز رسیدگی نشده است؛ بنابراین اگر قرار به رسیدگی باشد باز ما از مجلس هشتم زنبیل گذاشتیم.

 

 

گفته می شود کمیسیون اصل نود مجلس در گزارشی با بیان اینکه مردم به تولیدات شرکت‌های بزرگ داروسازی از جمله فایزر بی‌اعتماد هستند، بر ضرورت تلاش حداکثری دولت برای تأمین واکسن از منابع مطمئن با اولویت منابع داخلی تاکید کرد و گفت: سیاسی کاری جریانات می‌تواند پروژه تولید واکسن داخلی که ظرفیت افزایش انسجام اجتماعی و خودباوری ملی را دارد، به گسلی سیاسی-اجتماعی تبدیل کرده و فرصتی را به تهدید تبدیل کند.

 

 

 

گفته می شود فارس مدعی شده خبر منتشرشده مبنی بر راه‌اندازی مرکز حفظ و نشر آثار حسن روحانی نشان می‌دهد که عنوان و کارکرد این مرکز چیز دیگری است.این رسانه مدعی شد شنیده شده است که حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اخیرا مرکزی به عنوان مرکز حفظ و نشر آثار خودش را راه‌اندازی کرده است و عنوان آن را شورای تدوین، گردآوری و تنظیم آثار آیت الله حسن روحانی گذاشته‌‌ است. دبیری این شورا به محمد قوچانی سپرده شده است. اولین پروژه‌ای که قوچانی در این شورا در دست اجرا دارد تدوین کتابی با عنوان (احیای امید)‌ است که قرار است بر اساس مصاحبه با چهره‌های سیاسی مطرح در باب روحانی و خدمات او تدوین شود.اما یکی از نزدیکان رئیس جمور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این مورد گفت که این خبر دقیق نیست.وی تاکید کرد: چیزی به عنوان شورای تدوین گردآوری و مستندسازی آثار رئیس جمهور است و ربطی به یک رئیس جمهور ندارد. قوچانی از سال ۹۶ دبیر این شورا است در مورد یک شخص نیست در مورد نهاد ریاست جمهوری کار می‌کند. این کتاب در مورد دولت های یازدهم و دوازدهم است.

 

گفته می شود عزت الله ضرغامی در واکنش به رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس، در حساب شخصی خود در توییتر نوشته «‌گفته بودم که لایحه بودجه، نه درآمد هایش قابل وصول است و نه هزینه‌هایش قابل دفاع!امروز مجلس به کلیات این لایحه، حتی پس از تغییرات مهم از جمله “شفاف‌سازی” رای منفی داد.این لایحه، خیلی قابل اصلاح نیست!»

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*