آخرین خبر :

گفته می شود /

 

 

 

گفته می شود یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفته اگر سیلی نماینده سبزوار به صورت مأمور راهور اثبات نشود، عملکرد ارزشمند ⁧‫سرباز شجاع‬⁩ ناجا که تساوی در برابر قانون را اجرا کرد مایه افتخار و امیدواری به آینده کشور است.اردشیر مطهری در پی انتشار برخورد نماینده سبزوار و مأمور راهور پلیس، در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: اگر ‫سیلی‬⁩ به مأمور راهور اثبات بشود، جای تاسف دارد و باید قانونی برخورد شود. اگر هم اثبات نشود، عملکرد ارزشمند ⁧‫سرباز شجاع‬⁩ ناجا که تساوی در برابر قانون را اجرا کرد مایه افتخار و امیدواری به آینده کشور است.

 

 

 

 

گفته می شود فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه عمل آقای جهانگیری با حرفش از زمین تا آسمان تفاوت داشت، یادآور شده امروز کشور به وضعیت بد اقتصادی دچار شده که برخلاف تصویری است آقای روحانی و جهانگیری سال ۹۶ ارائه می دادند. همین عملکرد چهارسال اخیر دولت را در نظر بگیریم احتمال دارد که شورای نگهبان آقای جهانگیری را ردصلاحیت کند.

 

 

گفته می شود مهدی پازوکی، کارشناس اقتصادی در واکنش به افزایش چندباره بودجه صداوسیما در مجلس، مدعی شده شما به تلویزیون پول می‌دهید تا بتوانید در آن به دولت و رقیب به راحتی فحش بدهید و توهین کنید و اتهام بزنید. امروز تندرو‌ها واقعا نگران هستند و فهمیدند که اگر ارز ارزان شود و اقتصاد کشور ثبات پیدا کند و برجام احیا شود، حتی با کمک شورای نگهبان هم شانسی برای پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ نخواهند داشت.

 

 

 

 

گفته می شود عباس عبدی به اظهارات احمد توکلی درباره غسال آیت الله مصباح یزدی واکنش نشان داد و نوشته خانه‌ای که در آن یک غسالخانه ویژه و طبعا لاکچری وجود داشته باشد، دیدن دارد. از الان باید آنجا را ثبت فرهنگی و بعداً تبدیل به موزه کرد.

 

 

 

 

 

گفته می شود  دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفته اسحاق جهانگیری ، محمدرضا عارف و مصطفی معین در شرف نامزدی برای انتخابات هستند، از سوی دیگر هم موضوع آمدن سید حسن خمینی برای نامزدی جدی شده که اینها هر کدام نشان دهنده عدم اجماع در بین اصلاح طلبان است.

 

 

 

 

 

گفته می شود به دنبال لفاظی‌های مداخله‌جویانه آمریکا در اعتراضات اخیر روسیه و حمایت ایالات متحده از این اعتراضات، وزارت امور خارجه روسیه سفیر واشنگتن در مسکو را احضار کرد.

 

 

گفته می شود رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از شناسائی محل دپو و نگهداری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال(ماینر) و کشف ۶۹۸۴ دستگاه ماینر ، خبر داده و گفته کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

 

 

 

 

گفته می شود مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا در برنامه «تهران ما سلامت» رادیو تهران با اشاره به تزریق واکسن کرونای وارداتی طی روزهای آینده گفت: اولویت تزریق واکسن کرونا با کادر درمان است. اولویت دوم با افراد بالای ۷۰ سال و بیماران دیابتی، قلبی و ریوی و افرادی است که سابقه بیماری زمینه ای دارند و بعد گروه های دیگر که بیشتر با مردم در ارتباط هستند در اولویت های بعدی قرار می گیرند. ولی اولین بخش از واکسن وارداتی بیشتر برای کادر درمان و افراد در معرض خطر کووید خطرناک استفاده می شود. وی با اعلام این خبر که واکسن مذکوراز کشور سوئد وارد می شود گفت: این واکسن مدرنا نیست و واکسن کوبایی هم نیست چون واکسن کوبایی هنوز فاز آخر خود را طی نکرده است. این واکسن از سوئد وارد می شود و مورد تایید ما است.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*