گفته می شود / می گویند یک نماینده مجلس به سرباز راهور ناجا سیلی زده است

 

 

 

گفته می شود  در فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی می گویند یک نماینده مجلس به سرباز راهور ناجا سیلی زده است. به گفته سربازی که فیلم او منتشر شده، یک خودرو به دنبال عبور از خط ویژه در مرکز تهران بوده اما سرباز پلیس مانع می شود و خواستار مدارک می شود. به دنبال این اتفاق، درگیری لفظی به وجود می آید و نماینده مجلس، به صورت سرباز، سیلی می زند.گفته می شود این نماینده مجلس، عنابستانی نماینده سبزوار (خراسان رضوی) است.

 

 

 

 

 

گفته می شود عزت‌الله ضرغامی، رئیس پیشین صداوسیما در واکنش به خبر احضار وزیر ارتباطات به دادگاه به دلیل عدم فیلتر اینستاگرام از تلاش برای مسدودسازی این شبکه اجتماعی انتقاد کرد و نوشته «بگذارید مردم زندگی کنند». عضو شورای عالی فرهنگی انقلاب، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «خوب یا بد مردم با اینستاگرام زندگی می کنند. اگر نتوانستیم سرویس مشابه راه اندازی کنیم، با کاهش پهنای باند، مردم را ناراضی نکنیم. بزرگترین بازار خرید و فروش مجازی ایران در اینستاگرام است، بگذارید مردم “زندگی کنند.”»

 

گفته می شود حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم با بیان اینکه روابط کشورهای دنیا و ایران در دوره «پساترامپ» به سمت تقویت دیپلماسی می‌رود، گفته در شرایطی که کشورها به دنبال تقویت دیپلمات‌های خود هستند تا در این راستا منافع کشورشان را تامین کنند، ما مسیر معکوس را در پیش گرفته‌ایم و عده‌ای بجای تقویت دیپلماسی کشور به دنبال حذف آن هستند.

 

 

 

 

گفته می شود «چاک شومر» رهبر اکثریت دموکرات مجلس سنای آمریکا خبر داده که دادگاه استیضاح ترامپ، روز دوشنبه، ۸ فوریه (۲۰ بهمن) آغاز خواهد شد.

 

 

گفته می شود «نمازی» عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفته برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گزینه‌های حزب کارگزاران احتمال از میان آقایان محسن هاشمی و محمدجواد ظریف انتخاب خواهد شد.

 

 

 

 

گفته می شود محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به برخی اظهارات مسئولان درباره اصلاح لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تاکید کرده چرا عصبانی شده‌اید از اینکه مجلس می‌خواهد بودجه را به نفع مردم اصلاح کند و عواید نورچشمی‌ها را شفاف به بهبود معیشت مردم اختصاص دهد؟

 

 

گفته می شود باید ۱۶ میلیون دلار برای حق رای و کاهش بدهی‌ به سازمان ملل پرداخت می‌کردیم. دولت این پول را تخصیص داد و منبع آن را از محل پول‌های جمهوری اسلامی در کره جنوبی مشخص کرد اما آمریکا مانع پرداخت پول‌ به حساب سازمان ملل شد.

 

 

 

گفته می شود گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور آمریکا برای تصدی سمت وزارت خزانه‌داری گفته در خصوص برجام، دولت بایدن-هریس متعهد است اطمینان حاصل کند ایران گام‌های مناسبی برای از سرگیری پایبندی [به برجام] برمی‌دارد. ایران تنها در صورت رعایت محدودیت‌های هسته‌ای از رفع تحریم‌ها بهرمند خواهد شد. علاوه بر این، من چنانچه تأیید شوم، اطمینان حاصل خواهم کرد خزانه‌داری فعالیت‌های مهم خود برای مبارزه با حمایت ایران از تروریسم و نقض حقوق بشر را ادامه می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 

گفته می شود وزیر نفت گفته در سال‌های اخیر مشکل سرمایه‌گذاری داشتیم؛ دشمن ما به دنبال نابودی‌مان بود اما ما در همین دوران بالاترین رکورد صادرات فرآورده نفتی را داشتیم. بیژن زنگنه امروز در آیین افتتاحیه بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار کرد: ما داغ صفر شدن صادرات نفت را به جگر ترامپ گذاشتیم. آنها مردند و به زباله‌دان تاریخ پیوستند اما با امید بیشتر برای زنده نگه‌داشتن و آبادانی کشور هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*