گفته می شود / علی اصغر عنابستانی در واکنش به ماجرای سیلی زدن به سرباز راهور ناجا گفته مشغول جمع و جور کردن کارها هستیم

 

 

گفته می شود علی اصغر عنابستانی در واکنش به ماجرای سیلی زدن به سرباز راهور ناجا گفته مشغول جمع و جور کردن کارها هستیم. تا شب بیانیه می‌دهم . سردار حمیدی رییس پلیس راهور ناجا گفته مدارک به اندازه کافی وجود دارد که نشان می‌دهد علی اصغر عنابستانی به صورت سرباز امیدی اکبری سیلی زده است.

 

 

 

گفته می شود مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس یازدهم در توییتی درباره ماجرای سیلی زدن علی اصغر عنابستانی به یک سرباز راهنمایی و رانندگی به خاطر آنکه اجازه ورود بدون مجوز به خط ویژه اتوبوس را نداه بود، نوشته «جریان عنابستانی مشکوک به نظر می‌رسد. هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید با دقت رسیدگی کند، مبادا در ورای این جریان افرادی می خواهند مجلس را بدنام کنند.»

 

 

 

گفته می شود صادق خرازی در مناظره ای تلویزیونی خطاب به حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان گفته آقای شریعتمداری عزیز شما همان کسی هستید که آن اهانت را به آیت‌الله سیستانی کردید و رابطه ما با عراق را از اوج به زیر آوردید.شما به دروازه توبه رسیدید. رئیس جمهور و نخست وزیر عراق موضع گرفت علما موضع گرفتند نکند انتظار داشتید حوزه های علمیه هم به خاطر کیهان تعطیل شود.چون علی کریمی یک دستبند سبز بسته ادعا می‌کنید صلاحیت ریاست بر فدراسیون فوتبال را ندارد این دیدگاه کشور را نابود کرده است. شما در کیهان نشستید و خودتان را قیم مردم ایران می‌دانید.ممکن است در روزنامه کیهان جاسوس وجود داشته باشد.

 

 

گفته می شود سید محسن دهنوی،در برنامه پرونده ویژه بودجه ۱۴۰۰ به بیان دلایل مخالفت مجلس با لایحه بودجه دولت پرداخت و گفت: برای اولین بار در طول تاریخ دولت‌های دنیا، دولت بودجه‌ای به مجلس داد که تراز نداشت و در پاسخ به دلایل آن اعلام شد که این ناترازی با صرفه جویی جبران می‌شود.وی با بیان اینکه بودجه تدوین شده از سوی دولت ۱۷۵ هزار میلیارد تومان کسری داشت، افزود: در صورت تصویب این بودجه سال آینده حداقل ۵۰ درصد تورم داشتیم.

 

گفته می شود دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار توییتی نسبت به سیلی خوردن سرباز راهور توسط نماینده مجلس واکنش نشان داد.محسن رضایی در توییتر نوشت:سرباز، قلب میهن است. سرباز راهور یا ‎سرباز مرزبانی که از راننده یک مقام‌ مملکت، کارت شناسایی یا مجوز تردد بخواهد، نه تنها کار بدی نکرده بلکه به وظیفه خود عمل نموده و شایسته تقدیر است. سرباز باشیم نه ‎سربار.

 

 

گفته می شود رئیس سازمان صداوسیما بدلیل اظهارات نسنجیده مهمان شبکه چهار از مخاطبان فرهیخته رسانه ملی و ریاست محترم جمهوری عذرخواهی کرد.علی عسکری، رئیس رسانه ملی در نشست هفتگی با معاون و مدیران شبکه های سیما به اظهارات نسنجیده و دور از شان میهمان یکی از برنامه های زنده شبکه چهار اشاره و تاکید کرد :این اظهارات باعث تکدر خاطر بینندگان فهیم شبکه چهار سیما و خدمتگزاران دلسوز نظام شد و اینجانب با ابراز تاسف، از مخاطبان فرهیخته رسانه ملی و ریاست محترم جمهوری به نوبه خود عذرخواهی می کنم

 

 

گفته می شود رئیس فراکسیون امید مجلس دهم گفته اگر کسی دنبال کارهای بلندمدت و ماندگار برود، به بی عرضگی و سکوت کردن متهم می شود.ما به گونه ای رفتار کرده ایم که توقع برخی از افراد جامعه این شده است که شعار بدهیم و فریاد بکشیم به خصوص که اگر در داد کشیدن به بخش هایی از نظام بر بخورد، شب رو آنتن می رویم.کسی دیگر توجه نمی کند شعاری که داده می شود آیا دردی را دوا می کند؟مهمترین دلیل ناکارآمدی دولت‌ها، ناکارآمدی مدیریت است.وقتی یک مدیر حتی در داخل یک جریان سیاسی و یک دولت تغییر می کند، برنامه های در حال اجرا بعضا متوقف می شود.

 

 

 

 

 

گفته می شود «آنتونی چنسلی» از چهره‌های جنجالی حمله اخیر به کنگره آمریکا گفته است، فریب «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور را خورده بود.وکیل جنسلی به نقل از این عامل حمله به کنگره گفت: «او بسیار بسیار پشیمان است، نه فقط به این دلیل که فریب رئیس جمهور را خورد بلکه به این دلیل که چنین فریبی او را در موقعیتی قرار داد که تصمیمی گرفت که نباید آن را اتخاذ می‌کرد»

 

 

 

 

گفته می شود  گارد ساحلی اندونزی، دو نفتکش را که یکی از آن‌ها با پرچم ایران و دیگری با پرچم پاناما حرکت داشت را به ادعای آنچه «انتقال غیر قانونی سوخت» نامیده شده، توقیف کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*