گفته می شود / آنچه در برنامه‌ای از شبکه چهار رخ داده افتضاحی شرم‌آور است

 

گفته می شود احمد زیدآبادی، تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی اش نوشته در مراسم تحلیف جو بایدن آنچه حتی بیش از هنرنمایی لیدی گاگا و جنیفر لوپز به چشم آمد، نیایش و دعای حاضران بود. برخی خداناباوران افراطی، ذکر نام خدا و نیایش در مراسم رسمی سران کشورها را مغایر روح سکولارِ دولت در عصر مدرن می‌دانند و آن را برنمی‌تابند، اما جامعۀ آمریکا این تلقی از دولت سکولار را رد می‌کند. در واقع مراسم تحلیف بایدن نشان داد که به خلاف برخی تبلیغات رایج در پاره‌ای محافل ماتریالیست، ایمان و اعتقاد به خدا و نیایش در برابر او هیچ مغایرتی با پیشرفت علمی و اقتصادی و سیاسی جوامع ندارد، وگرنه با نوع نیایشی که سران آمریکا در مراسم تحلیف به جا آوردند، ایالات متحده باید در شمار عقب‌مانده‌ترین کشورهای جهان قرار می‌گرفت!

 

 

 

 

گفته می شود معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور، در حساب کاربری خود در توییتر در واکنش به اظهارات یک روحانی علیه رئیس جمهور از تریبون رسانه ملی نوشت؛ «آنچه در برنامه‌ای از شبکه چهار رخ داده افتضاحی شرم‌آور است. بحث آزادی بیان نیست چون دیگر همه می‌دانند که نقد و اعتراض که هیچ، حتی با درشت‌گویی به رییس‌جمهور هم ابدا عقوبتی در میان نخواهد بود؛ اما شوربختانه این بار بحث هرزگویی و فحاشی است. آنتن صداوسیما در روز رفتن ترامپ و همزمان با افتتاح سومین ابر پروژه جهان در سال ۲۰۲۰ توسط رییس جمهور، جولانگاه افترا و توهین است و این شرارت، دیگر خارج از تحمل است.

 

 

گفته می شود یک نماینده مجلس اعلام کرده نفوذ در کشور جدی است نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم مقابله جدی با نفوذ تاکید کرد و گفت: ما در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی‌هایی در این بخش انجام دادیم و لذا معتقدیم که عوامل نفوذ در کشور جدی است و باید به طور جدی به این حوزه ورود کرد.

 

 

 

 

 

گفته می شود صادق زیبا کلام گفته روحانی تتمه‌ی آبرو و حیثیت اصلاح‌طلبان را برد؛ یعنی بخش عمده‌ای از آن رفته بود، روحانی هم باقی مانده‌اش را از بین برد. وی گفته من همانقدر که می‌گویم روحانی هیچ کاری نکرد و تتمه‌ی آبروی اصلاح‌طلبان را برد روی این لغت «تتمه» خیلی تاکید می‌کنم. می‌گویم روحانی تتمه‌ی آبرو و حیثیت اصلاح‌طلبان را برد. یعنی بخش عمده‌ای از آن رفته بود، روحانی هم باقی مانده‌اش را از بین برد.من نمی‌خواهم خودم را تبرئه کنم، ولی خیلی از اصلاح‌طلبان متاسفانه و بدبختانه از بعد از ۲۹ اردیبهشت رویشان را آن طرف کردند و اصلا انگار نه انگار که اینها بودند که به مردم گفتند بیایید به روحانی رای دهید. من رویم را آن طرف نکردم، به مردم گفتم که من شرمنده‌تان هستم، بارها و بارها گفتم که من در تخم چشم انسان‌هایی که به آنها گفتم به روحانی رای دهیم رویم نمی‌شود نگاه کنم. من اینها را گفتم، انتقاداتم را کردم، دیگر بیشتر از این کاری نمی‌توانستم کنم. بعد از صد روز من شروع کردم به مطرح کردن تندترین انتقادات از آقای روحانی. به جز این من چه کاری می‌توانستم کنم؟! من برای مردم احترام قائلم و معتقدم مردم اسباب‌بازی ما نیستند. مردم یک بار به ما اعتماد می‌کنند و وقتی دیدند آن اعتماد فایده‌ای نداشته و درست نبوده دیگر اعتماد نمی‌کنند.

 

 

 

 

 

گفته می شود سیدنظام‌الدین موسوی، نماینده مجلس در توییتر نوشته، جناب آقای روحانی! چشم بندی واقعی را شما انجام دادید که طی ۷سال پول ملی کشور را از ریال به زغال تبدیل و اونچنون رونق اقتصادی و درآمد سرشار ایجاد کردید که حقیقتاً مردم اصلاً به آن ۴۵هزار تومان یارانه نیازی ندارند، چون حتی پول یک وعده غذایشان نمیشود. استاد تردستی جهان فقط شمایید.

 

 

گفته می شود دادستان کل کشور اعلام کرده احضار برخی از مسئولان به دادسرای عمومی و انقلاب تهران، پیرو بعضی از گزارش های درباره تخلفاتی بوده که از قبل داشتیم. بازجویی از وزیر ارتباطات به دلیل اتهامات متعدد او بوده، نه فقط برای اینستاگرام.

 

 

گفته می شود حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی، با اشاره به آخرین وضعیت احزاب اصلاح‌طلب برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در سال آینده گفته طبق آخرین رایزنی که در کمیته سیاسی حزب داشتیم مقرر شد بعد از اعلام صلاحیت ها توسط شورای نگهبان نامزدهای خود را معرفی کنیم.

 

 

گفته می شود دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین‌الملل با بیان اینکه اکنون برجام فقط یک نام است، گفته ملاک برای مردم بزرگ ایران رفتار عملی مستاجران جدید کاخ سفید است.

 

 

 

 

گفته می شود حجت الاسلام احمد سالک از اعضای جامعه روحانیت مبارز اعلام کرده رییسی گفته برای انتخابات ۱۴۰۰ نمی آید و این صحبت نیازی به گفتن مجدد ندارد.

 

 

گفته می شود عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس مدعی شده این گونه رفتارها و اظهارات از شخص دوم کشور بیانگر به حاشیه راندن مسائل و یا عدم پاسخگویی است. من با گوش دادن به سخنان رئیس‌جمهور فکر کردم، در حال انجام تبلیغات انتخاباتی است، یک نفر به وی بگوید، هشت سال دولت تمام شد و دیگر برای مردم کاری انجام بدهد.احمد امیرآبادی فراهانی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس در واکنش به اظهارات دیروز رئیس‌جمهور درباره افزایش میزان وابستگی بودجه به نفت توسط مجلس و عدم اطلاع نمایندگان از عمل جمع و تفریق گفت: متاسفانه رئیس جمهور در اظهاراتی توهین‌آمیز به وکلای ملت ایران اعلام کرده، نمایندگان به نوعی جمع و تفریق را نمی‌دانند. مشکل رئیس‌جمهور این است که همین جمع و تفریق را در کلاس اول یاد نگرفته، زیرا اگر بلد بود، باید اکنون حقیقت را متوجه می‌شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*