پیامک

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باعرض سلام وخسته نباشید،ماکارگرهای اتفاقات بیرجند هستیم،سه ماه هست که به ما حقوق ندادند،وتا اسم از حقوق میبریم میگن به سلامت! چند نفر را باده سال سابقه کار جا به جا یا اخراج کردند.بااین اوضاع تورم واقعا سخته!به ما گفتن شما پیگیری میکنید،اگر این کارو بکنید در حق تمام بچه ها لطف کردید.ممنون از شما”منتظر پیگیری شما هستیم.با تشکر( کار گرهای اتفاقات آب بیرجند)
سلام تعریض خیابان طالقانی و ابتدای خیابان مدرس به دلیل وجود املاک شخصی و ناتوانی شهرداری در خرید آن سال ها به حال خود رها شده است در حالی که این مشکل در خیابان ارتش وجود ندارد و یک سمت آن اراضی پادگان است چرا مسئولان اداره راه و شهرسازی و پادگان همکاری نمی کنند تا این موضوع محقق شود؟
۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۰۱:۳۰:۴۸ خوانده شده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام امسال هم مردم با حضور خود در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب به همه دنیا نشان دادند که پای انقلاب هستند و حالا مسئولین کشور باید دین خود را به مردم بجا آورند و به فکر رفع مشکلاتشان باشند
۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ۱۴:۴۷:۰۶ خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام و احترام به استحضار می رساند میدان ورودی شهرسرایان از سمت چرمه که بتازگی مورد بهره برداری قرار گرفته است بسیار خطرناک است. و باعث اعتراضات رانندگان شده است. چرا اعتبارات شهرستان اینگونه مدیریت و هزینه می شود لطفا نسبت به اصلاح و باز مهندسی ان اقدام شایسته بعمل آورند.
۱۳۹۹/۱۱/۱۹ ۱۳:۲۳:۱۹ خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام خدمات شرکت مخابرات قابل قبول نیست و اینترنت و تلفن همراه اول مشکل دارد به فکر مشکلات مردم باشید
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۲۲:۵۱:۲۵ خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام ازپارک ماشین های سنگین در خیابان سپیده خسته شده ایم. نمی دانم چرا با این ماشین ها برخورد نمی شود؟ همیشه تعدادی اتوبوس و کامیون سر کوچه مون در خیابان سپیده پارک هستند و در طول شبانه روز برای ساکنین محل ایجاد مزاحمت دارند.از پلیس خواهش میکنم ی فکری برای این ماشین ها بردارند.دیگر خسته شده ایم.
۱۳۹۹/۱۱/۱۸ ۲۲:۳۳:۱۱ خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام چرا رسانه ها پیگیر وضعیت  درختان خشک شده پادگان نمی شوند و مسئولین اقدامی در این جهت نمی کنند قرار بود چند هزار نهال بجای درختان خشک شده کاشته شود هنوز که خبری نیست امید واریم امسال نسبت به درختکاری در پادان اقدام کنند

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*