پیامک

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۱۱:۲۹:۲۴ خوانده شده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام.ازمسئولان محترم وزحتمکش اداره راه وشهرسازی عاجزانه خواهشمندیم یه فکری به حال ورودی جاده روستایی مزارحنبل-روشناوند بردارن شب هاخیلی خطرآفرین است و هرلحظه امکان تصادف وجوددارد.شماراخداپیگیری کنید….یحیی نقدی.
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۰۸:۱۳:۱۰ خوانده شده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام روستای شوشود زمین برای ساخت و ساز نیست و هیچ اقدامی در راستای واگذاری زمین توسط بنیاد صورت نمیگیره و اگر مردم بخوان خودشون یک تیکه زمین رو ساخت و ساز کنن هم که بلافاصله منابع طبیعی دادگاهیشون میکنن خواهشا پیگیری کنین
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۱۷:۴۱:۵۸ خوانده شده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام  آیا ۸۰ کیلو خوراک یارانه ای برای گاوی که در هر برج بالای یک تن شیر تولید می کنه کفایت میکنه! در حالی که هر برج ۳۶۰ کیلو خوراک می خوره بقیه را چطور ازاد تهیه کنیم و چرا در تمام شهرستان های استان بالای ۱۵۰ کیلو خوراک یارانه ای میدن ولی به قاین ۸۰ کیلو به هر راس .
۱۳۹۹/۱۱/۰۴ ۰۹:۴۰:۲۲ خوانده شده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام تکمیل بیمارستان خوسف بسیار کند پیش می رود و نیاز به تذکر جدی به پیمانکار دارد و این در حالی است که مسوولان قول تکمیل آن را تا پایان سال ۱۳۹۹ داده اند .
میدان جانبازان در شب بسیار تاریک است و دید کمی دارد از اداره برق خواهشمندیم نسبت به نصب چراغهای دوقلو در میدان و افزایش روشنایی آن اقدام فرمایند.
۱۳۹۹/۱۱/۰۳ ۱۹:۲۴:۴۰ خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام جاری ساختن پساب فاضلاب بیرجند در مسیر دشتی است که تامین کننده آب شرب دو شهرستان بیرجند و خوسف است نگرانی هارا به شدت بالا برده است سازمانهای مربوطه از جمله محیط زیست و … چرا هیچ اقدامی نمی کنند.؟
۱۳۹۹/۱۱/۰۳ ۱۵:۳۱:۱۶ خوانده شده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام جاده بین امیرآباد تا حاجی آباد بیرجند که فاصله آن کمتر از ۱ کیلومتر نیز می باشد واقعاً خراب و داغون است است مسئولین محترم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خواهشمندیم جهت روکش یا آسفالت این مسیر که کمتر از ۱ کیلومتر نیز می باشد. دستورات لازم را مبذول بفرمایند.
۱۳۹۹/۱۱/۰۳ ۱۴:۴۳:۱۴ خوانده شده خیر
۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶ سلام ازفرمانده محترم راهنمایی ورانندگی استان درخواست می کنم تافکری برای خیابان ۱۷شهریوروعدل که ماشینهارادوبله پارک می کنندومجبورمی شویم ازخط وسط تجاوزکنیم وهمشه تصادف می شودبردارند

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*