آخرین خبر :

با پیگیری های نخعی نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت: اختصاص سی و یک میلیارد ریال، برای توسعه زیرساخت های ورزشی نهبندان

اختصاص سی و یک میلیارد ریال، برای توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان نهبندان

سی و یک میلیارد ریال اعتبار ورزشی با اهتمام و پیگیری نخعی نماینده مجلس برای پروژه های ورزشی شهرستان نهبندان اختصاص یافت.

به گزارش امروز خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، از اختصاص مبلغ سی و یک میلیارد ریال از اعتبارات وزارت نفت با اهتمام و پیگیری دکتر نخعی به پروژه های ورزش و جوانان شهرستان خبر داد. وی تصریح کرد: این اعتبارات جهت ساخت پنج پروژه زمین چمن مصنوعی جدید در روستاهای دهسلم، سهل آباد، طارق، چاهدراز و ابراهیمی با همکاری دهیاری ها و اداره ورزش و جوانان هزینه خواهد شد که در بهمن ماه جاری کلنگ زنی خواهند شد. وی افزود: همچنین با توجه به ضرورت توجه به قشر جوانان و نیاز آنان در نقاط روستایی، هدف گذاری ایجاد پروژه های ورزشی در سطح شهرستان در دستور کار مدیران بوده که در همین راستا نیز در دهه فجر ۹۹ تعداد پنج زمین چمن مصنوعی ورزشی روستاهای طبسین، چهارفرسخ، میغان، چاهشند و شهر شوسف با اعتبار سی و پنج میلیارد ریال بهره برداری و افتتاح خواهد شد. عزیزی خاطرنشان کرد: هفت پروژه دیگر چمن مصنوعی نیز با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در گوشه و کنار شهرستان در حال اجرا و تکمیل می باشد. مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه از اهتمام ویژه دکتر نخعی و بیکی فرماندار نهبندان در کمک به پیشبرد و توسعه زیر ساخت های ورزشی در شهرستان تشکر و قدردانی کرد. وی در پایان گفت: ان شاءالله با پروژه های در دست اجرا، سرانه ورزشی در شهرستان نهبندان افزایش چشمگیری داشته و به دو متر افزایش خواهد یافت.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*