آخرین خبر :

گفته می شود

گفته می شود استاد ارتباطات اجتماعی دانشگاه علوم و تحقیقات با اشاره به ماجرای درگیری نماینده مجلس با سرباز نیروی انتظامی گفته از اکنون به بعد هر فیلم افشاگرانه‌ای که در فضای مجازی پخش شود من مسئولش هستم و اگر قرار است با کسی برخورد کنند، من باید دستگیر شوم. محمد سلطانی‌فر در همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: وقتی نماینده‌ای به سربازی سیلی می زند، به جای ریشه یابی مساله اولین کاری که می‌کنند این است که ببینند چه کسی فیلم را منتشر کرده است. وقتی آلونک یک شهروند جنوبی خراب شد نیز شهردار دنبال این بود که فیلمش توسط چه کسی منتنشر شده است. در حالی که به جای این همه تلاش برای یافتن منتشر کننده محتواها، روابط عمومی‌های ما باید یاد بگیرند چگونه با یک خبر درست یا غلط یا افشاگرانه برخورد کنند.

 

 

 

 

گفته می شود سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، در رابطه با اینکه “چرا تاکنون هیئت نظارت به موضوع عنابستانی ورود نکرده است، گفته عنابستانی حق شکایت از آن سرباز را دارد، نیروی انتظامی موظف است مستندات را برای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال کند. ما برای ورود به این موضوع منتظر ارائه مستندات از سوی نیروهای انتظامی می مانیم.

 

 

گفته می شود مصطفی معین گفته یکی از انتقاداتی به مدیریت کرونا در ایران وارد است نبود شفافیت است که نشانگر ضعف مدیریت و اخلاق حرفه‌ای است. آنطور که مطالعات نشان می‌دهد، کرونا از دی‌ سال گذشته وارد کشور شده بود اما اعلام رسمی آن از اسفند بود.

 

 

 

گفته می شود رئیس دفتر رئیس جمهور از تذکر روحانی به سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پی اظهارات اخیر او پیرامون سلاح هسته‌ای خبر داد.

 

 

 

گفته می شود موضوع ممنوع‌الخروج‌شدن زنان ورزشکار ایرانی از سوی همسرشان دوباره خبرساز شده؛ این‌بار خبر مربوط به سمیرا زرگری است؛ سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان که اجازه خروج از کشور را ندارد. این تیم بامداد دیروز در حالی برای شرکت در رقابت‌های جهانی، تهران را به مقصد ایتالیا ترک کرد که زرگری نتوانست به دلیل ممنوع‌الخروج‌بودن، شاگردانش را همراهی کند.

 

 

گفته می شود محمدجواد ظریف در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره احتمال کاندیداتوری وی و نیز انتشار لیست کابینه منسوب به وی در فضای مجازی گفته از محبتی که دوستان به من دارند متشکرم ولی جدیت لیست کابینه منسوب به من همان اندازه است که یک کابینه از شخصیتهای کارتونی در همین فضای مجازی منتشر شده بود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*