آخرین خبر :

گفته می شود

 

 

گفته می شود وزارت خارجه روسیه با درخواست از دولت جدید آمریکا برای ارسال پیام روشنی درباره آمادگی جهت بازگشت به برجام و لغو تحریم‌های ایران، از تهران نیز خواست که خویشتن‌داری کند.

 

گفته می شود قائم‌ مقام بانک مرکزی با بیان اینکه از ابتدای سال آینده، صدور، ثبت و انتقال چک های جدید باید در سامانه صیاد انجام شود، گفته دریافت کنندگان چک نیز باید اطلاعات را در سامانه صیاد تطابق دهند و نسبت به تأیید آن اقدام کنند.

 

 

گفته می شود رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده گفته با مبنای دلار ۲۳ هزار تومان و قیمت هر لیتر بنزین آزاد و با توجه به اینکه هر خودروی فرسوده ۴.۱۳ لیتر مصرف بیشتری دارد و هر خودروی فرسوده روزانه نزدیک به ۵۰ هزار تومان برای دولت هزینه دارد برای سه میلیون خودروی فرسوده این رقم به ۱۴۸ میلیارد و ۶۵ میلیون تومان در روز و ۵۳ هزار میلیارد تومان برای یک سال می‌رسد.

 

گفته می شود شرکت مرسدس بنز آمریکا، اعلام کرده که ۱.۲۹ میلیون دستگاه خودروی تولیدی این شرکت با مدل ۲۰۱۶ را در بازار آمریکا به خاطر نقص فنی در نرم افزار خودرو‌ها فراخوان خواهد کرد.

 

 

 

 

 

گفته می شود وزیر نفت دولت دهم گفته اگر دولت پیچیدگی ها را در لایحه بودجه ۱۴۰۰ رفع نکند سبب می شود که دولت بعدی مجبور می‌شود که مقروض بانک‌ها شود؛ بنابراین معتقدم که بودجه تغییر و نگرش دیگری داشته باشد.

 

گفته می شود شرکت امین سیمای کیش، وابسته به سیدعلیرضا شیرازی است که پرونده های زیادی در حوزه تبلیغات ورزش ، فوتبال ، اپراتورها و صداوسیما داشته است که در بسیاری از موارد این پرونده های مالی به گره های سنگین خورده است.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفته شرکت امین سیمای کیش با رای داوری محکوم به پرداخت ۶۰ میلیارد تومان به سازمان لیگ فوتبال ایران شده است.

 

 

گفته می شود سفر گردشگران ایرانی و ترکیه‌ای بدون گذرنامه، در کمیته فنی مشترک همکاری‌های گردشگری ایران و ترکیه مطرح شد. قرار است این پیشنهادِ ترکیه از سوی بخش گردشگری دو کشور به صورت ویژه پیگیری شود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*