گفته می شود

گفته می شود «محمد بن‌سلمان» ضمن ابراز نگرانی از وضعیت آینده خود با توجه به روی کار آمدن دموکرات‌ها، پیشنهادهایی در ازای وساطت «امانوئل مکرون» میان او و تیم «جو بایدن» و همچنین تشدید فشارهای پاریس بر تهران مطرح کرده است. امروز در حالی برخی از رسانه‌ها از تماس تلفنی ولیعهد رژیم سعودی با رییس جمهور فرانسه خبر دادند که درباره جزئیات این گفتگو گزارشی منتشر نشد. ولیعهد سعودی که با شکست «دونالد ترامپ» در انتخابات اخیر از یک سو و احتمال بسیار حذف «بنیامین نتانیاهو» از رأس هرم قدرت در رژیم صهیونیستی از سوی دیگر، حامیان اصلی خود را از دست رفته می‌بیند، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مانع اتصال حلقه اپوزیسیون داخلی عربستان با تیم بایدن شود. بن‌سلمان در این تماس تلفنی، به مکرون پیشنهاد داده که در صورت راضی کردن بایدن به ادامه مسیر کنونی روابط واشنگتن ـ ریاض و منصرف کردن او از پشتیبانی «محمد بن‌نایف» و تیمش، ضمن کمک مالی به الیزه برای جبران بخشی از خسارات اقتصادی ناشی از کرونا، قراردادهای تسلیحاتی جدیدی را با فرانسه منعقد کند.

 

 

گفته می شود یک نماینده اصولگرای مجلس یازدهم که دارای سوابق اجرایی و مدیریتی متعددی در دولت‌های نهم و دهم است، درباره احتمال حضور احمدی‌نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ می‌گوید: من فعالیت‌های احمدی‌نژاد را به گونه‌ای می‌بینم که ظاهرا دارد خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال بعد آماده می‌کند.

 

 

 

 

گفته می شود علیزاده‌طباطبایی، وکیل خانواده قاضی منصوری درباره زنی که پیش از این درباره او توضیح داده بود و در گزارش اخیر «فرناز» نامیده شده، چنین توضیح می‌دهد: «خانواده منصوری ناراحتند که در رسانه‌ها درباره این زن طوری حرف زده شده که انگار او با آقای منصوری ارتباط غیرمتعارف داشته است. چنین چیزی نبوده؛ این زن از مدت‌ها قبل از اینکه آقای منصوری از کشور خارج شود، برای ادامه تحصیل به فرانسه رفته، ولی با قاضی منصوری در ارتباط بوده و او را از آلمان تا رومانی همراهی کرده است.»  طباطبایی می‌گوید این زن اطلاعات بسیار ارزشمندی دارد که می‌تواند به پرونده کمک کند اما کسی او را حتی به عنوان مطلع هم برای ارائه توضیحات نخواسته است؛ «از هیچ ‌کس درباره این پرونده سوال و جواب نشده است!» به‌ گفته وکیل خانواده منصوری، زمانی که جسد منصوری به ایران آمد، کاملا منهدم شده و بر اساس گفته خانواده، از سرِ قاضی منصوری فقط اسکلت باقی مانده بود و به همین دلیل هم آنها نتوانستند جسد را شناسایی کنند و ظاهرا از طریق DNA هویت جسد تعیین شده است: «خانواده می‌گویند که مسئولان یک لحظه کفن را کنار زدند و ما فرصت این را که کاملا بررسی کنیم، نداشته‌ایم.»

 

 

گفته می شود کیوان امجدیان، فعال رسانه ای اصولگرا در صفحه اینستاگرام خود نوشته تا حالا به این فکر کرده اید که چرا آثار نمایشی هالیودی با وجود طرح انتقادات گسترده حتی درسطح رئیس جمهور آمریکا اغلب موفق بوده و توانسته اند هم در جهت پیشبرد اهداف آمریکا حرکت کند و هم از سوی دیگر مردم را _چه موافق و چه مخالفان سیاستهای آمریکا_ با خود همراه سازند؟ واقعیت این است که سیاستگذاران سینمای آمریکا و هالیوود حالا دیگر این را می‌دانند که هر سه این فاکتورها باید یکجا در یک اثر باشد تا بتوان آن را به یک اثر مفید مهم و موثر بدل سازد.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*