گفته می شود /

 

 

گفته می شود یک نماینده “مجلس شورای اسلامی” گفته است اگر تحریم های آمریکا علیه ایران لغو نشود، سوم اسفند ۱۳۹۹ یعنی کمتر از دو ماه دیگر “قطعا بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی از کشور اخراج خواهند شد.

 

 

گفته می شود کیم جونگ اون متعهد شده که زرادخانه هسته‌ای کره شمالی را گسترش دهد.کیم جونگ-اون، رهبر کره شمالی، گفته است که آمریکا “بزرگترین دشمن” کشورش است و او انتظار ندارد که واشنگتن و رئیس جمهورش هرکسی که باشد، سیاستش را در قبال پیونگ یانگ، تغییر دهد.

 

 

 

گفته می شود داده‌های به دست آمده از یک نظرسنجی بیانگر آن است که کارکنان بخش بهداشت و درمان آمریکا به دلیل نگرانی از عوارض واکسن کرونا از تزریق آن خودداری می‌کنند.

 

 

 

گفته می شود تعدادی از مالباختگان نوسانات بورس تهران مقابل ساختمان این سازمان تجمع کردند و ضمن سر دادن شعار به سردر و ساختمان بورس تخم‌مرغ پرت کردند. در ماه‌های گذشته تعداد زیادی از مردم که به تشویق دولت در بازار بورس سرمایه‌گذاری کرده بودند بارها به دلیل از دست دادن سرمایه‌های خود در نتیجه عملکرد این سازمان اعتراض کرده‌اند.

 

 

 

گفته می شود رونمایی از شهر موشکی سپاه در خلیج فارس دارای معنای مهم سیاسی، نظامی و استراتژیک است. این اقدام پیامی آشکار به تحرکات نظامی آمریکا و متحدانش در منطقه است.

 

 

 

گفته می شود نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از مطرح شدن لایحه استیضاح دونالد ترامپ خبر داده است.

 

 

 

 

گفته می شود معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر ریاست جمهوری در توئیتی، توئیت منتسب به محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور مبنی بر ابتلا رییس جمهوری به کرونا را تکذیب کرد و آن را «فیک نیوز» دانست.به گزارش ایرنا، علیرضا معزی روز جمعه در حساب کاربری توئیتر خود نوشت:‌ باز هم #فیک_نیوز؛ دکتر واعظی چنین توییتی نداشته و #رییس‌جمهور هم نه تنها درگیر تست کرونا و قرنطینه نیست که طبق روال معمول، برنامه‌های خود را دنبال می‌کند

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*