آخرین خبر :

گفته می شود / هر مدرسه‌ای که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکند، تعطیل خواهد شد

 

 

 

گفته می شود معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفته حضور برای دانش آموزان در مدارس اختیاری است و در مناطق زرد و آبی پایه اول و دوم بازگشایی می‌شوند. مدارسی که حداکثر ۵۰ دانش آموز در کل مدرسه داشته باشند، می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌ها کلاس‌های حضوری را برگزار کنند. کلاس‌ها حداکثر ۱۰ نفره خواهد بود و ما ۴ مترمربع برای هر دانش آموزان فضا نیاز داریم. هر مدرسه‌ای که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکند، تعطیل خواهد شد

 

 

 

 

گفته می شود در پی بالا گرفتن اعتراض‌ها به افت شدید ارزش سهام در بازار بورس تهران، حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از مقامش کناره‌گیری کرد. او در استعفانامه‌اش اقدامات سیاسی را عامل افت شاخص بورس دانسته.

 

 

 

گفته می شود فرزند آیت الله مصباح یزدی شایعه مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر درگذشت مرحوم آیت الله مصباح یزدی بعد از تزریق واکسن فایزر به ایشان را شایعه ای دروغین خواند

 

 

گفته می شود  ستاد اقتصاد دانشگاه الزهرا گفته انتظار پایین آمدن قیمت ارز و سکه انتظاری واهی نیست. ارقام کنونی غیرواقعی هستند و این واقعیت تلخ اقتصاد ایران است. هر چه به سمت انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ پیش می رویم تعیین قیمت ارز می تواند سیاسی شود؛ به همین دلیل است که انتظار کاهش قیمت ارز به وجود آمده است.

 

 

 

گفته می شود رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفته اگر تحریم های نفتی و بانکی ایران برطرف نشود، تمام دسترسی‌های آژانس طبق پروتکل الحاقی لغو می‌شود و ارتباط ما با آژانس در حد NPT خواهد شد. دوربین‌های آنان جمع آوری خواهد شد؛ در قانون اخراج بازرسان آژانس پیش بینی نشده است. حضور بازرسان به تناسب ماموریتشان در ایران است.

 

 

 

 

 

گفته می شود پلیس ایران در مورد تبلیغات و کلاهبرداری از کاربران در سایت‌های همسریابی و‌ صیغه هشدار داده است.

پلیس فتا اعلام کرده این سایت‌ها و کانال‌ها هیچ نوع مجوز قانونی برای فعالیت ندارند و از طرف وزارت ورزش و جوانان که متولی این موضوع است مجوزی صادر نشده‌است.

معاون اجتماعی پلیس فتا گفته شکایت‌های بسیاری در مورد کلاهبرداری های مالی از کاربران در این خصوص دریافت کردیم. برخی از این موارد به یک میلیارد تومان هم رسیده است.

او‌ از کاربران خواسته فریب این تبلیغات را نخورند، آنها با سواستفاده از عواطف مراجعه‌کنندگان به آنها وعده در‌وغین می‌دهند.

 

 

گفته می شود فرمانده کل سپاه اعلام کرده ما احساس نیازی به برجام نمی‌کنیم. چون رزاق ما خداست. آمریکا نمی‌تواند ملت گرسنه خود را سیر کند. تکیه‌گاه ماه خدا است و ظالمان تکیه گاه ما نیستند. حتی میل خفیف هم نداریم. امروز تمرکز ارتش آمریکا به حفظ کنگره آمریکا محدود شده است. نظام آمریکا پوسیده است. در قلب آمریکا ارتش آمریکا از کنگره در برابر مردم خشمگین آن دفاع می‌کند. سنگر آنها به کنگره آمریکا منتقل شده است. نور خدا جلوه کرده است. این امتداد دفاع مقدس و تاثیر ولایت فقیه است. ما با اعتماد بیشتر به خدا و تبعیت محض از ولایت فقیه ، ایمان و باور ایستاده‌ایم. راهمان را یافته‌ایم. فرمول‌های غلبه بر دشمن را آموخته‌ایم. وعده‌ها حق هستند. خداوند خلف وعده نمی‌کند.

 

 

 

گفته می شود  تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «عصر خانواده»، درباره ممنوع التصویری رزیتا قبادی مجری این برنامه، گفته رزیتا قبادی مجری برنامه «عصر خانواده» ممنوع التصویر نیست؛ چرا که هیچ نامه‌ای برای ما نیامده است و تنها به یک تذکر بسنده شد.وی ادامه داد: بعد از اتفاقات اخیر برنامه و جنجالی که پس از به کار بردن یک کلمه توسط مهمان برنامه شب یلدای ما ایجاد شد، تصمیم گرفتم خانم قبادی دو هفته استراحت کنند. ان شاء الله او از هفته آینده در جمع گروه عصر خانواده حضور خواهد یافت. گفتنی است؛ برنامه عصرگاهی شبکه دو تلویزیون به خاطر اینکه مهمان شب یلدایش مردم را به انجام رقص دعوت کرده بود، جنجالی شد.

 

 

گفته می شود ربیعی گفته هیچ پیامی از طرف تیم بایدن دریافت نکرده‌ایم. سخنگوی دولت در پاسخ به این پرسش که چهارشنبه دولت آمریکا تغییر می‌کند، برخی از نزدیکان بایدن معتقدند او به برجام بر خواهد گشت آیا ایران به مذاکرات جدید تن خواهد داد، اظهار داشت: تمرکز ما در حال حاضر به احیای کامل برجام از سوی همه طرف های توافق است. و انتظار داریم که تمرکز دولت جدید آمریکا هم بر جلب اعتماد ایران از راه انجام کامل و فوری همه تعهداتش باشد. سخنگوی دولت ادامه داد: موضع ایران درباره بازگشت آمریکا به برجام از سوی مقامات کشور بارها اعلام و تکرار شده است.

 

 

گفته می شود بنابر اعلام شورای رقابت فرمول جدید قیمت‌گذاری خودروها که در صورت اجرا افزایش نرخ‌ها را هم به همراه دارد، “فعلا اجرا نمی شود.”

رضا شیوا ، رئیس این شورا علت توقف در اجرای این طرح را “ثبات نسبی قیمت‌ها و تورم بخشی اعلام شده از سوی بانک مرکزی” اعلام کرده است.

طی هفته‌های اخیر با کاهش نسبی قیمت ارز، بازار خودرو هم شاهد کاهش قیمت‌ها بوده است. آقای شیوا گفته است: “فعلاً تا پایان فروردین سال آینده، قیمت‌های کارخانه‌ای تغییری نخواهد کرد.”

 

 

 

 

 

 

 

گفته می شود یک نتایج نظرسنجی جدید نشان می دهد که در واپسین روزهای حضور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید فقط ۳۴ درصد آمریکایی ها عملکرد وی را به عنوان رئیس جمهوری قبول دارند. مقبولیت ۳۴ درصدی یک درصد کمتر از همه موارد قبلی پایین ترین محبوبیت شغلی ترامپ است. ترامپ تنها رئیس جمهوری است که در تمام دوران هایی که از سال ۱۹۳۸ مقبولیت شغلی روسای جمهوری آمریکا ارزیابی شده نتوانسته به میزان محبوبیت شغلی ۵۰ درصد برسد

 

 

 

 

 

 

گفته می شود براساس گزارش یک نهاد دولتی عربستان سعودی، در سال ۲۰۲۰شمار اعدام‌شدگان در این کشور “۸۵ درصد” کاهش یافته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*