گفته می شود / حقوق‌های ۶۰ میلیون تومانی

 

 

گفته می شود انتشار ویدئویی از حضور فرزندان علی اکبر ولایتی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد در یک مهمانی اقتصادی در ترکیه بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشته است.علی جعفری، فعال دانشجویی اصول‌گرا این فیلم را منتشر کرده و نوشته است: ” [همان] علی اکبر ولایتی که گفت مردم ایران مقاومت را از یمنی‌ها یاد بگیرند، به جای لباس لنگ بپوشند و نان خشک بخورند.”ادعا شده این مهمانی با عنوان”گرگ وال استریت” و با محور سرمایه‌گذاری و بازاریابی ۲۶ آذر امسال در هتل شانگریلای استانبول برگزار شده است. محمدو علی اصغر ولایتی پسران علی اکبر ولایتی هم به عنوان برج ساز موفق در این مراسم حضور داشته و از او تقدیر می شود. این ویدئو با انتقادات شدید و تندی در شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است.تاکنون علی اکبر ولایتی و یا فرزندان او به این ویدئو واکنشی نشان نداده اند.

 

 

 

 

گفته می شود موسی قربانی، معاون اسبق تنقیح قوانین مجلس گفته شورای نگهبان به جد معتقد است که تشخیص آنچه مربوط به صلاحیت کاندیداهای رئیس جمهوری می شود به عهده اعضای شوراست نه مجلس.آنقدر که برای نمایندگان مجلس شرایط وضع کردیم برای وزرا قانون نداریم که البته بعضی از این شرایط حالت رقیب کم کنی داشته است.نظر شورای نگهبان این است که در مورد رئیس جمهور نمی توان شرایط صلاحیت گذاشت اما حالا آقایان آمدند و می خواهند بگویند که شرط ثبت نام این است. اگر شرایطی که نمایندگان وضع می کنند برای ثبت نام بعضی از اشخاص محدودیت ایجاد کند، شورای نگهبان آن را نمی پذیرد. ممکن است برخی اقدامات نمایندگان سیاسی کاری باشد اما آگاهی هم وجود ندارد. نمایندگان قطعا نسبت به قانون اساسی خلاء آموزشی دارند.

 

 

 

 

گفته می شود آذر منصوری فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته جناب آقای قالیباف؛ می‌دانم که این روزها سخت مشغول دوخت ‌و دوز قانون انتخابات ریاست جمهوری هستید! اما این را هم بدانید اگر به واسطه مصوبه مجلس (اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها و خروج از پروتکل الحاقی)، پروژه رفع تحریم‌ها به سرانجام نرسد، شما باید پاسخگوی عواقب ناشی از آن باشید.

 

 

 

گفته می شود رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات با بیان اینکه من با آقای خاتمی صحبت کردم و اطمینان می‌دهم دیداری میان رئیس دولت اصلاحات و احمدی‌نژاد وجود نداشته است، درخصوص احتمال نامزد شدن سید محمد خاتمی گفت: «خیلی از دوستان از احزاب مختلف از آقای خاتمی درخواست کرده‌اند که نامزد شود اما آقای خاتمی حتی نمی‌خواهند چنین درخواستی را بشنود و اساسا نمی‌خواهند چنین موضوعی مطرح شود».«درباره آقای محمدرضا خاتمی هم درخواست‌هایی مطرح می‌شود اما او نیز کلا نمی‌خواهد نامش به میان آید».

 

 

 

گفته می شود احمدی روشن در پاسخ به اینکه شورای شهر قرار است مجددا تابلوی خیابان استاد شجریان را نصب کند، گفت: شک نکنید اگر این تابلو نصب شود مجددا آن را مخدوش و روی آن رنگ خواهیم پاشید، چرا که این فرد لیاقت این کار را ندارد.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود عادل آذر از حقوق‌های نجومی مدیران در سال آینده خبر داده و گفته «بدون تردید در بودجه ۱۴۰۰ حقوق‌های حدود ۶۰ میلیون تومان خواهیم داشت. این پرداختی قانونی است و بر اساس قانون پرداخت می‌شود.»

 

 

 

 

 

 

گفته می شود نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تعیین معیارها و شاخصه هایی برای احراز رجل سیاسی و مذهبی بودن کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری عملا دایره متقاضیان شرکت در این انتخابات را تنگ تر کردند.

 

 

 

گفته می شود دبیر شورای نگهبان گفته من در تعجبم چرا در این شرایط که به دلیل سوءتدبیرهای برخی مسؤولان، مردم با مشکلاتی هم‌چون گرانی و تورم مواجه هستند، آقای رئیس‌جمهور اظهارت خلاف قانون اساسی علیه شورای نگهبان مطرح می‌کنند.

 

 

 

گفته می شود مسئول برنامه کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ابن‌ سینا گفته زنگ خطر مصرف دخانیات در ایران به صدا درآمده و سن شروع مصرف به ۱۳ سال رسیده است.

 

 

 

 

گفته می شود در ۹ ماهه سال‌جاری، ۱۱۰ میلیون تن کالا به ارزش ۵۲ میلیارد دلار بین ایران و کشور‌های مختلف جهان مبادله شد که سهم صادرات ۸۵.۲ میلیون تن به ارزش ۲۵ میلیارد و یکصد میلیون دلار بود.

 

 

 

گفته می شود مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفته در صورت رعایت الگوی مصرف از سوی مردم، هزینه رایگان کردن گاز بخش خانگی حدود ۴۰۰ میلیارد تومان است.

 

 

 

گفته می شود نیروی دریایی چین در واکنشی قاطع ناوشکن متخلف آمریکایی را از آب‌های سرزمینی خود واقع در دریای چین جنوبی بیرون راند.

 

 

 

گفته می شود معاون سازمان امور مالیاتی گفت:‌ طبق آمار ۲۴ هزار فرد فوت شده دارای ۶۷ هزار دستگاه اینترنتی پرداختی هستند

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*