آخرین خبر :

گفته می شود / حدف پیام های صفحات رهبر انقلاب در توییتر

 

 

گفته می شود توییتر، پیام های صفحات رهبر انقلاب به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسوی درباره ابهامات واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی حذف کرد! در این توییت از قول رهبرانقلاب نوشته شده بود: «ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است. اگر آمریکا توانسته بود واکسن تولید کند،این افتضاح کرونایی برایش پیش نمی‌آمد. به فرانسه هم به علت سابقه خون های آلوده خوشبین نیستیم.البته از جاهای دیگر اگر واکسن مطمئن تهیه کنند، هیچ اشکالی ندارد.»

 

 

 

 

 

گفته می شود نایب رئیس اول مجلس گفته شنیدم با اینکه ما منابع ارزی داریم، بعضاً این منابع ارزی برای روی کار آمدن بایدن حفظ شده است که با تزریق آن قیمت ارز برای چند ماه تا ۱۱ هزار تومان کاهش یابد.سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفتگویی با بیان این مطلب تصریح کرد البته ان شاءالله این مسائلی که گفته می شود غلط باشد اما گفته می شود قیمت ارز چندین ماه کنترل شده تا فضای سیاسی کشور برای کارهای بعدی و با توجه به اینکه سال بعد انتخابات ریاست جمهوری را داریم و عده ای دنبال مذاکره هستند، مهیا شود.نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر واقعاً قیمت ارز را می توان ۱۱ هزار تومان کرد پس چرا با آن مخالف هستید، گفت: ما مخالفتی با این موضوع نداریم بلکه بحث ما آن است که باید این وضعیت همیشگی باشد و بازی نباشد.

 

 

 

 

گفته می شود در دولت نهم و دهم مصوباتی برای افزایش حقوق فرهنگیان به اجرا درآمد، اما چند سال بعد نهادهای نظارتی این مصوبات را خلاف قانون اعلام کردند و پرداخت آنها متوقف شد؛ حالا گفته می‌شود که مبالغ پرداخت‌شده باید به خزانه بازگردانده شود. در موضوع تفاوت تطبیق باید حدود ۱۷ میلیون تومان برای هر نفر از فرهنگیانی که مشمول آن می‌شدند بازگردانده شود و درخصوص طبقه تشویقی باید از تمام فرهنگیان نفری ۸۰۰ هزار تومان کسر شود.

 

 

 

 

 

گفته می شود حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا در رابطه ممنوعیت واکسن کرونای آمریکایی و انگلیسی گفت: ما اگر بخواهیم واکسن های خارجی را تزریق کنیم احتمال حمله بیولوژیکی هم وجود دارد. نباید در برابر دشمنان خود ساده اندیشی کنیم و این فرصت را در اختیار آنها بگذاریم؛ اطلاعات بسیاری به دست آمده مبنی بر اینکه در برخی از واکسن‌ها اقدام به تزریق چیپ الکترونیکی می‌کنند و جی پی اسی را در بدن ما کار می‌گذارند تا به واسطه این واکسن کلیه واکنش ها و حرکات مارا تحت کنترل قرار دهند تا جایی که ما یک نوع آدم هایی آهنی خواهیم شد که کنترلمان در دست دیگران است.

 

 

 

 

 

گفته می شود فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به روایت عجیب کاظم صدیقی از باز شدن چشم آیت الله مصباح یزدی هنگام غسل دادن گفته این اظهار نظرها بسیار سخیف و بی‌پایه، و به ضرر اسلام و دین و تشیع است. من از این اظهار نظر آقای صدیقی تعجب نمی‌کنم. ایشان بار اولشان نیست از این گونه اظهارنظرها می‌کنند و احتمالا بار آخرشان هم نباشد، من در شگفت هستم که چرا صدا وسیما چنین حرفهایی را پخش می کند؟!

 

 

 

گفته می شود نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرده زمانی که ما در کشور دانش کافی برای تولید واکسن کرونا در سطح استانداردهای بالای جهانی را داریم چرا باید به سمت خرید واکسن از یک شرکتی که تاکنون پنج بار متخلف شناخته شده است، برویم؟

 

 

 

گفته می شود دادستانی کل کشور موظف شده که هرگونه مستندات حاکی از سوء استفاده احتمالی مسئولین از موقعیت شغلی و کسب اموال نامشروع را پیگیری کرده و آنها را به بیت المال بازگردانند.

 

 

گفته می شود در پی مصاحبه اخیر فائزه هاشمی در مورد دونالد ترامپ و اقدامات رییس جمهور آمریکا علیه ایران، محسن هاشمی طی نامه ای سرگشاده به اظهارات وی واکنش نشان داد و نوشت: «می دانم که در سالهای اخیر برخوردهای نادرستی با تو، خانواده و فرزندت شده است که شاید باعث کشاندن تو به تندروی و خارج شدن از مشی میانه روی پدر گردیده، ولی این دلیل نمی شود که به رییس جمهور کشور بیگانه امید ببندی و دم از استقلال بزنی!»

 

 

 

گفته می شود حقیقت‌پور درباره شیوه مدیریت علی لاریجانی در مجلس نیز گفته من با علم و اطلاع می‌گویم که آقای لاریجانی ۱۲ سال در مجلس یک ریال حقوق نگرفت، آن وقت برخی آقایان نیامده دنبال خودرو و وام مسکن در مجلس هستند.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود رسانه‌های وابسته به گروه‌های مسلح و مخالفان دولت سوریه می‌گویند، آمریکا ده‌ها کامیون حامل تسلیحات و تجهیزات نظامی به مناطق شمال شرق سوریه ارسال کرده است.

 

 

 

گفته می شود مایکل کوهن، وکیل شخصی و کار‌چاق‌کن سابق رئیس‌جمهور آمریکا گفته از او خواسته شده با نهادهای مختلف دولتی برای شهادت دادن درباره تخلف ترامپ و خانواده‌اش همکاری کند و او هم پذیرفته است. او همچنین در واکنش به تعلیق حساب توییتری ترامپ نوشت: ترامپ به همان اندازه که ما به اکسیژن برای تنفس نیاز داریم، به توییتر وابسته است. او الان در حال دیوانه شدن است!

 

 

 

 

 

 

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: پذیرش FATF یعنی قبول کنیم فشار تحریم‌ها بر ما تشدید شود. شاید نپیوستن به FATF مشکل ایجاد کند، ولی یقین داریم پیوستن به آن، برای ما مشکل درست می‌کند.هدف ویژه آن‌ها، براندازی جمهوری اسلامی است و با پذیرفتن FATF این محقق می‌شود.ما با شفافیت مخالف نیستیم، خیلی هم عالی هست، ما سنگ شفافیت را به سینه می‌زنیم و از آن دفاع می‌کنیم ولی FATF از شفافیت چه می‌خواهد؟ می‌خواهند متوجه شوند که ما چطور تحریم‌ها را دور می‌زنیم.

 

 

 

گفته می شود مرعشی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید درج مکرر مساله بازداشت و حبس وزرا و مدیران کل دولت در طرح‌ها و مصوبات مجلس، نشان از تسلط روحیات نظامی‌گری در ترکیب هیات‌رئیسه مجلس است.اخیراً حسن نوروزی، نایب‌رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی، از تصویب مصوبه‌ای در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس یازدهم و ارسال آن به کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد که بر اساس آن در صورت تخلف دولت از اجرای قانون بودجه ۱۴۰۰، متخلفان به ۶ ماه تا ۲ سال زندان محکوم می‌شوند.علاوه بر این، در متن طرح قانون اقدام راهبردی مصوب مجلس یازدهم موسوم به «طرح خروج از برجام» نیز پیش‌بینی مجازات‌ حبس برای متخلفان از اجرای قانون درج شده است

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*