گفته می شود / حجت‌الاسلام صدیقی از بیان مطالب غیردقیق درباره تغسیل آیت‌الله مصباح عذر خواهی کرد

 

 

گفته می شود حجت‌الاسلام صدیقی از بیان مطالب غیردقیق درباره تغسیل آیت‌الله مصباح عذر خواهی کرد چندی پیش حجت‌الاسلام صدیقی در گفت و گویی تلویزیونی روایتی از باز شدن چشمان آیت الله مصباح یزدی در هنگام غسل را مطرح کرد که با واکنش‌هایی همراه شد اما در نهایت وی در سخنانی از بیان مطالب غیردقیق درباره تغسیل مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی عذرخواهی کرد.حجت‌الاسلام صدیقی در مراسم بزرگداشت حکیم مجاهد آیت‌الله مصباح در مسجد جامع قلهک درباره روایت خود از باز شدن چشمان آیت الله مصباح یزدی در هنگام غسل گفت: از روح بلند علامه مصباح، خانواده ایشان و مؤمنین که این سخنان موجب جسارت به آنان شد، با همه وجود عذرخواهی می‌کنم. وی ادامه داد: اولاً جا نداشت که من کرامت آیت‌الله مصباح را چنین چیزی بگویم، ثانیاً مطلب دقیق نبود.

 

 

 

گفته می شود فائزه هاشمی در نامه ای پاسخ انتقادات برادرش را داد و گفته به او حق می دهم چون برای خودش آینده ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است.

 

 

گفته می شود محدودیت عرضه گاز سبب شده نیروگاه‌ها نتوانند نسبت به تامین سوخت گاز اقدام کرده و به همین دلیل برخی از آنها خاموش شده‌اند که همین مساله موجب بروز خاموشی‌ها شده است.

 

 

 

گفته می شود جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران با تجمع مقابل مجلس به بخشنامه سازمان امور استخدامی در مورد تبدیل وضعیت ایثارگران اعتراض کردند.

 

 

گفته می شود اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای از ایران خواست تا در تصمیم خود برای غنی‌سازی اورانیوم با خلوص بالا تجدیدنظر کند و به دیپلماسی فرصت بدهد تا توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ را نجات دهد.

 

گفته می شود جمعی از پرستاران بیمارستان میلاد در تهران روز سه‌شنبه ۲۳ دی ماه، مقابل این بیمارستان دست به تجمع اعتراضی زدند.

آنها خواستار افزایش ۵۰ درصدی دستمزد، پرداخت حق کرونا و پاداش معوقه خود هستند.

 

گفته می شود به نظر می‌رسد آشوب آفرینی هفته گذشته دونالد ترامپ که به یورش حامیانش به کنگره آمریکا منجر شد، برای او گران تمام شده است، تا جایی که دختر او نیز قصد دارد برغم مخالفت‌های ترامپ در مراسم تحلیف جو بایدن شرکت کند.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود رئیس مجلس شورای اسلامی در توصیه‌ای از وزیر راه خواسته پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا را نقض کرده و ماسکش را بردارد.هنگامی که اسلامی پشت تریبون قرار گرفت؛ قالیباف به وی گفت: آقای وزیر محترم بفرمائید ، ماسک‌تان را هم بردارید و راحت باشید.وزیر راه وشهرسازی پاسخ داد: کرونا پر است!قالیباف در پاسخ به وی گفت: نه، نه راحت باشید؛ اینجا رئیس جمهور نیست، راحت باشید!

 

 

 

گفته می شود نماینده عضو فراکسیون امید مجلس دهم اعلام کرده همه دنیا جز دو کشور به این لوایح توجه داشته و آن را پذیرفته‌اند.پروانه مافی ادامه داده به همین دلیل صحبت‌های برخی مسئولان در مخالفت با FATF قابل تامل است. باید از آنها سوال شود که چرا مخالفت می‌کنند؟ کنوانسیون‌های متعدد بین‌المللی وجود دارد که ما مانند همه کشورهای دیگر در آن عضو هستیم. این کنوانسیون تسهیلاتی را برای نقل و انتقال پول و مبادلات ارزی ما ایجاد می‌کند.

 

 

گفته می شود یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر فائزه هاشمی واکنش نشان داد.علیرضا سلیمی در تذکری در جلسه علنی صبح روز سه شنبه مجلس گفت: برخی آرزو کردند که کاش ترامپ رای می آورد تا به ایران فشار بیشتری وارد می کرد اینها هویت واقعی خود را بر ملا کردند. برادران اینها در سال ۸۸ به آمریکایی ها گفتند بیشتر به ایران فشار بیاورید.وی افزود: برخی احزابی که این خانم در آنها عضویت دارد چرا سکوت کردند؟ البته برادرش موضعی گرفت ولی احزاب چرا ساکت هستند؟

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*