آخرین خبر :

سر مقاله

آقای رئیس جمهور
دست مریزاد…!!!
امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد
mohammadraeifard@yahoo.com
جناب آقای رئیس جمهور ، سلام و درودتان باد ، یادتان می آید که در دور اول و دوم پوشش رخت ریاست جمهوری و تن کردن ردای آن چند ده میلیون رای شما را بر تخت پاستور نشاند ، یادتان که نرفته ؟! تمامی قول ها و پروپاگاندای برنامه هایتان را بخاطر دارید ؟! منشور حقوق شهروندی تان را که مکتوب کردید فقط در کتابخانه های دوایر دولتی سراسر کشور باقی ماندند بدون آن که حتی لای صفحاتش باز شود و احتمالا یک وجب خاک بر آن سنگینی می کند ، یادتان می آید که برای تحریک و تهییج مردمی که به شما اعتماد کردند و شما را نماینده خویش دانستند تا حق و خواسته های شان را برآورده کنید چقدر جفا کردید و دلها شکستید و امیدهایی را که به باد دادید…!!
آقای روحانی ! شما که با حربه حقوقدان بودن پای بر عرصه رقابتی گذاشتید که سرهنگ ها را دچار فروافتادگی کنید چگونه نتوانستید حتی یکبار اخطار قانون اساسی دهید؟ چگونه قانون اساسی که شما را مکلف و بار مسئولیت حضانت و حفاظت از جان مردم در برابر انواع بیماریها و گردن گذاشتن بر اصل سلامت جامعه و عدالت در اجرای آن دارد را فراموش کرده اید ؟!
جناب آقای رئیس جمهور !! خیال برمان داشت که در برابر ناهماهنگی ها و سو استفاده ها خواهید ایستاد و حق خورده شده مردم را از حلقوم برخی زیاده خواهان بیرون خواهید کشید ، اما هرچه صبوری کردیم و دندان برجگر فشردیم هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و در همچنان برپاشنه ۸سال قبل اش چرخید اما با ادبیاتی دیگر…!!!
جناب آقای روحانی !! چقدر معطل مان کردید تا در انتظار شفافیت سازی تان خون جگر شویم تا شاید اتفاق مبارکی بیفتد ، هیچگاه در سخنان تان رو راست و بدون دست انداز با مردم از دلایل این همه اتفاقات سخنی نگفتید ،‌ همه چیز را در محاق مصلحت اندیشی و محافظه کاری پنهان کردید ، اگر واقعیات پشت پرده را حتی در لفافه به مردم می گفتید بلاشک اوضاع اینگونه نبود ، بر این باوریم که شما هم در این سونامی غرق و حل شدید و همانی را کردید که گروهی خاص از شما خواستند….
جناب آقای روحانی !! چرا در مورد تهیه واکسن داخلی اطلاع رسانی درستی نمی شود ، نمایشات تزریق و نحوه عملیات علمی و پژوهشی نتوانست مردم و افکارعمومی را اقناع کند ، شاید در بهترین و خوشبینانه ترین شرایط که ۶ماه زمان می برد باید شاهد کشتار مردم باشیم بدون دپو کردن و یا خرید واکسن مورد تایید سازمان جهانی بهداشت ، بسیاری از کشورهای جهان شروع به واکسیناسیون کردند و ما هنوز درگیر مصاحبه ها و رد و تاییدهایی هستیم که بیم و نگرانی مردم را دارد به اوج می رساند ، سلامت مردمی که در بازار کرونا با او رخ به رخ اند بسیار مهمتر از این مصاحبه ها و بازیهای دنیای مجازی است ، فقط به ما بگویید آیا از کوبا کشوری معتبرتر و علم آزماتر در جهان برای همکاری با ما وجود نداشت ؟!!
جناب آقای روحانی !!! چقدر دل مان تنگ شده برای قطره ای چشیدن از واقعیات مان ، هرگاه به مردم اعتماد شد ، پاسخی در خور داده اند و هرگاه پنهان کاری بر تخت نشست ، مردم هم برمبنای آن پاسخ دادند ، این یک اصل مهم تاریخی و حکمرانان خوب تاریخ است…!!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*