آخرین خبر :

سرمقاله

جنبش خسته گان…!!!
امروز خراسان جنوبی – محمد راعی فرد
mohammadraeifard@yahoo.com
خستگی بستری است برای جنبش، خستگی سرخوردگی بزرگ در رسیدن به سراب هاست، خستگی فکر و تحلیل ات را قفل می کند، خستگی نه نان دارد و نه آب، نه آرامش دارد و نه آسایش، خستگی بازخورد و انباشت شعارهایی است که از شعور خالی شده اند، خستگی باور ناپذیری حتی روشنای خورشید و سیاهی شب است …
خسته از خود بودن و تعلیق در فضایی که نمی دانی فردایت چیست و توان برنامه ریزی برای یک ساعت بعدش را هم نداری، تو را تبدیل به ماشینی می کند که فقط پوسته ای از او باقی مانده که نشان از آن دارد که یک روزی ماشین بوده….!!
آقایان دولتی ها، مجلس نشینان طراح و منادیان عدالت! می دانیم که هنوز در مرحله انکار گیر کرده اید و توان باور واقعیات کنونی کشور از شما سلب شده و این شروع درد مردم بود، دردی که حس نشد و در تهاجم شعار و ریای برخی، مدفون گردید…!!!
مردم خسته اند از جنگ زرگری بین حیدری ها و نعمتی ها، خسته اند از شفاف نبودن اموری که برای شان حیاتی است، خسته اند از تناقضات گاه خنده دار و در عین حال تأسف بار، خسته اند از تصویب ابن الوقت قوانین عجیب و غریبی که بدون مطالعه و آسیب شناسی با سرعت و با حجم زیاد در لفافه ای زیبا که هیچ ربطی به زندگی روزمره شان ندارد…!!
خسته هستند از واگویه های برخی آقایان که انگار در این کشور حضور ندارند و نمی دانند مردم در کوره داغ و گداخته ای که برای شان فراهم آمده دارند می سوزند و کباب می شوند، شاید اگر نگارنده نیز هیچ دغدغه مالی و بیکاری و کیسه بیماری نداشته باشد و از شراب ناب رانت بنوشد و از سینه کبک پولشویی بخورد و به هر بهایی و در اوج ریا کاری و تملق گویی به قدرت آویزان باشد، در قالب یک اقتصاددان، فرهنگ مدار و سیاست باز در رادیو و تلویزیون دایم میزگرد تخصصی هم می گذاشت تا به به و چهچه اش گوش دشمنان را کر کند و چشمشان را کور….!!
مردم ما خسته اند و کم رمق ، دیگر از حرافی و درب باغ سبز نشان شان دادن خسته شده اند و بیزار ، به هر سو که می نگرند دلشان باغ باغ باز می شود از بس که ندارند…
نگذاریم و نگذارید که جنبش خسته گان به موج افتد، بیش از این از ته مانده جیبشان و ته مانده کرامت شان خرج نکنیم و باز تکرار می کنیم که بترسید از مردمی که چیزی برای از دست دادن ندارند…!!!

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*