حوادث/ اختلاف خانوادگی ۳ نفر را در زاهدان به کام مرگ کشاند

اختلاف خانوادگی ۳ نفر را در زاهدان به کام مرگ کشاند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده به دست داماد خبر داد.

                                                   اختلاف خانوادگی ۳ نفر را در زاهدان به کام مرگ کشاند

مهدی شمس آبادی اظهار داشت: ساعتی قبل مشاجره لفظی و اختلاف خانوادگی منجر به تیراندازی در یک خانواده در شهرستان زاهدان اطلاع رسانی شد که بلافاصله تیم‌های ویژه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در همان دقایق اولیه متوجه شدیم که داماد خانواده به علت اختلافات داخلی و خانوادگی به وسیله یک قبضه سلاح شکاری به سمت پدرزن خود شلیک و وی را مجروح کرده است و پس از انتقال وی به بیمارستان از خروج سایر اعضای خانواده نیز خودداری می‌کند.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان، مأموران انتظامی و امنیتی حاضر در محل با استفاده از شیوه‌های تخصصی و مشاوره‌ای و پس از ساعتی گفتگو موفق شدند تا ضارب را وادار به تسلیم کنند که این فرد هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: متأسفانه عصبانیت بیش از حد و از دست دادن کنترل توسط داماد خانواده منجر شد تا این فرد علاوه بر مجروح کردن پدر زن، سه نفر دیگر از جمله همسر، برادر خانم و یک خانم دیگر که مهمان این خانواده بوده است را به قتل برساند.

شمس آبادی تاکید کرد: قوه قضائیه قطعاً با این قبیل افراد که منجر به برهم زدن نظم و امنیت عمومی می‌شوند برخورد قاطع خواهد کرد.

مرگ دختر ۱۱ ساله با ضربات چاقو مادر

مادری که از بیماری اعصاب و روان رنج می برد، دخترانش را مورد حملات چاقو قرار داد که یکی کشته و دیگری مجروح شد.

به گزارش ایسنا، خالدی سخنگوی روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد: در ساعت ۱:۳۰ بامداد در شهریار محدوده ملارد، مادری که سابقه مشکلات اعصاب و روان داشته است با ضربات چاقو به دو دختر خود اسیب می زند.

وی افزود: متاسفانه کودک ۱۱ ساله به علت ضربات چاقو فوت می کند و دختر دوم ۲۳ ساله به بیمارستان منتقل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

فروش محصولات بهداشتی با تبلیغات مستهجن و غیراخلاقی در تلگرام

سرهنگ معظمی گودرزی از دستگیری عاملان ایجاد یک کانال تلگرامی خبر داد که با تبلیغات غیراخلاقی محصولات خود را به فروش می‌رساندند.

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت اظهار داشت: در پی رصد و گشت زنی‌های مستمر فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ، کانال فروش محصولات بهداشتی از جمله ماسک و… در شبکه اجتماعی تلگرام مشاهده شد که برای فروش محصولات خود اقدام به تبلیغات غیراخلاقی و مستهجن می‌کرد و باتوجه به حساسیت موضوع شناسایی گردانندگان آن در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه کارشناسان پلیس فتا با به‌کارگیری اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی گردانندگان این کانال شدند، تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده توسط افسران پلیس فتا پایتخت هویت عاملان ایجاد کانال مذکور که بیش از ۹ هزار عضو داشت مشخص شد و این افراد پس از تشریفات قضایی دستگیر و به این پلیس منتقل شدند.

گودرزی بیان داشت: متهمان که پس از انتقال به پلیس فتا و مشاهده مدارک و مستندات جمع آوری شده توسط پلیس چاره‌ای جز قبول بزه انتسابی نداشتند، اتهام وارده را پذیرفته و انگیزه خود از این اقدام را کسب درآمد گزاف و افزایش دنبال کننده اعلام کردند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: باتوجه به اینکه انتشار تصاویر مستهجن جرم محسوب می‌شود پلیس فتا برابر قانون نسبت به شناسایی عاملان و مروجین این محتوا‌ها در فضای مجازی اقدام خواهد کرد، در همین راستا شهروندان می‌توانند هرگونه مورد مشابه و مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با پلیس فتا در میان بگذارند.

 

 

 

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد؛

تبلیغ و فروش ماده روانگردان شیشه در فضای مجازی

سرهنگ حسنوند از دستگیری یک باند سه نفره تبلیغ و فروش ماده مخدر شیشه در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با انجام رصد‌های شبانه روزی و پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد افرادی اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر روانگردان شیشه در یکی از شبکه‌های اجتماعی می‌کنند.

وی ادامه داد: به دنبال بررسی این موضوع، کارکنان دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با همکاری ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه پنجم این پلیس با انجام اقدامات فنی و مهندسی اجتماعی موفق شدند مخفیگاه متهمان را در محدوده جوادیه تهران شناسایی کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان موضوع به مقام قضایی منعکس و دستور دستگیری آنان صادر شد، در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس در اقدامی غافلگیرانه موفق شدند متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی مقادیر متنابعی مواد مخدر کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و ضمن اعتراف به بزه انتسابی در بازجوئی‌های پلیسی بیان داشتند، مواد روانگردان شیشه را از مرز‌های شرقی کشور به پایتخت قاچاق و سپس به صورت خرده فروشی اقدام به تبلیغ و فروش آن می‌کردند.

حسنوند یادآور شد: متهمان پس از انجام تحقیقات تکمیلی به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

حسنوند در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان محترم در صورت مشاهده سایت‌های فروش مواد مخدر می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ، مرکز دربافت گزارش‌های مردمی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به شماره ۶۳۹۸۴۶۱۸ تماس بگیرند و یا با مراجعه به دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی، بعد از چهارراه مولوی جنب پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش‌های خود را با کارشناسان ما درمیان بگذارند.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*