آخرین خبر :

گفته می شود

 

 

 

 

گفته می شود «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اتفاقات اخیر در آمریکا در توئیتی نوشت: یک رئیس جمهور سرکش که به دنبال انتقام از مردم خودش بود، در چهار سال گذشته نسبت به مردم ما و دیگران بدتر عمل کرد. وی افزود: آنچه نگران کننده است این که همان فرد مجوز غیرقابل کنترل آغاز یک جنگ هسته‌ای را دارد؛ یک نگرانی امنیتی برای کل جامعه بین‌المللی.

 

 

گفته می شود فائزه هاشمی مدعی شده روحانی عملکرد قابل دفاعی ندارد. وی گفته آقای هاشمی با همه کار می کرد. راست ها و چپ ها در کابینه آنها بودند. یکی از دلایلی که به او حمله می شود همین است، این لازمه توسعه است.شما پیدا نمی کنید کسی را مثل پدر عملا دموکراسی را پیاده کرده باشد.‏ تنها راه توسعه در اقتصاد تعدیل اقتصادی است. تک نرخی شدن و برداشته شدن سوپسیدها تنها راه است.برنامه بابا همین بود. نمی شود بدون هزینه کاری کرد. در تمام کشورها هزینه ای برای تغییر وجود دارد.‏ روحانی عملکرد قابل دفاعی ندارد. او نمی تواند که از سیاست های احمدی نژاد خارج شود و این قابل دفاع نیست. روحانی در بحث اقتصادی تفاوتی با احمدی نژاد نداشت.

 

 

گفته می شود سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که اعلام کرده بود که قصد دارد وارد رقابت برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بشود، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به صورت رسمی به نفع علی کریمی از انتخابات کنار رفت.

 

 

 

گفته می شود محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مطلبی که به قلم او روی شبکه اجتماعی منتشر شده، گفته است: از خدا مایه نگذارید! او در این مطلب نوشته است: «یکی از منتقدان پر و پا قرص همیشگی، پیام داده بود: آقای جهرمی! ما شما را شریک هر گناهی می‌دانیم که در فضای مجازی صورت می‌گیرد. به فکر پاسخگویی در قیامت باشید!»جهرمی افزوده است: «پاسخ دادم: پروردگار است که حساب ثواب و گناه را دارد، که او در جایگاه عدل نشسته است. اما جنابعالی اگر مشغول حساب گناهان بنده‌اید، لطفا ثواب صله ارحام مجازی، ثواب برگزاری کلاس‌های آنلاین مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌ها؛ ثواب خدمات سلامت عمومی از راه دور برای مردم؛ ثواب برگزاری مراسم‌ مجازی مذهبی در ایام شهادت و ولادت ائمه اطهار، اعیاد مذهبی و ایام فاطمیه، ثواب برقراری عدالت در ارتباطات و توسعه روستایی و مهمتر از همه ثواب ایجاد بستر کسب‌وکار حلال برای مردم، به ویژه جوانان، در فضای مجازی را هم به حساب ما بگذارید! حالا کفه ترازویتان را نگاه کنید.»

 

 

 

 

گفته می شود سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه به راحتی قادر به غنی سازی بالای ۲۰ درصد از جمله ۹۰ درصد نیز هستیم، گفته اگر امروز تصمیم بگیریم بالای ۲۰ درصد غنی سازی کنیم، به راحتی قابل انجام است و در حال بررسی موارد نیاز هستیم.

 

 

 

گفته می شود سفر هیات کره ای قبل از ماجرای توقیف کشتی هماهنگ شده و دستور کار اصلی مذاکرات هم روابط دوجانبه و به ویژه بررسی راه های استفاده از منابع مالی دپو شده ایران در این کشور است. البته اگر طرف مقابل مطلبی در مورد کشتی توقیفی داشته باشد، طبق عرف دیپلماتیک شنیده می شود ولی اصل موضوع در مسیر قانونی خودش بررسی خواهد شد.

 

 

 

 

گفته می شود استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران اعلام کرده در انتخابات اسفندماه سرلیست تهران اندازه ۱۰ درصد رای عارف در سال ۹۲ را به دست نیاورد و اگر عارف -به هر شکلی چه انفرادی چه از طرف اصلاح طلبان- در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کند، ۵ درصد هم رای نخواهد آورد. صادق زیباکلام درباره‌ی حضو محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و آینده سیاسی او و جبهه اصلاح طلبان و احتمال حمایت اصلاح طلبان از او گفته «بارها و بارها به اصلاح ­طلبان گفته و نوشته‌ام که موضوع، انتخابات نیست! اگر اصلاح­ طلبان بدون برنامه­‌ریزی، ارزیابی و جمع­‌بندی از وضعیت جامعه در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت کنند، مختصر اعتباری که برایشان مانده هم از دست می‌رود. آقای عارف در انتخابات سال ۹۴ سر لیست اصلاح طلبان بود و یک و نیم میلیون رای آورد. چهار سال بعد، سر لیست اصلاح ­طلبان در تهران، ۸۰ هزار رای هم نیاورد.

 

 

 

گفته می شود «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اتفاقات اخیر در آمریکا در توئیتی نوشت: در انتخابات ۲۰۱۶، سلامت روانی ترامپ مورد سؤال واقع شد. پس از وقایع واشنگتن و با همان استدلال برخی سناتورها درخواست کردند که بنا بر متمم ۲۵ قانون اساسی، ترامپ عزل شود. وی پرسید: پاسخ افرادی که در ایران از مذاکره و توافق با این دیوانه سخن می‌گفتند، چیست؟ گفتنی است، جلسه شمارش آرای الکترال در صحن کنگره آمریکا چهارشنبه به آشوب کشیده شد و طرفداران خشمگین «دونالد ترامپ» وارد ساختمان کنگره شدند. هجوم هواداران رئیس جمهور آمریکا به کنگره که در حال تأیید نهایی پیروزی «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب بود، واکنش مقامات و دیپلمات‌های ارشد کشورهای مختلف جهان را به همراه داشت.

 

 

گفته می شود «مارک زاکربرگ» مدیر اجرایی فیسبوک اعلام کرده ما معتقدیم که در این برهه اجازه دادن به رئیس جمهوری برای استفاده از خدمات ما ریسک‌های بسیار زیادی دارد؛ بنابراین، ما ممنوعیت فعالیت حساب های فیسبوک و اینستاگرام وی را به مدت نامحدود و دست کم به مدت ۲ هفته تمدید می کنیم تا انتقال مسالمت آمیز قدرت تکمیل شود

 

 

 

گفته می شود علی مطهری در گفت‌وگویی با مهدی نصیری، سردبیر سابق روزنامه کیهان گفته هیچ وقت خودم را اصولگرا معرفی نکردم.اصول گرای اصلاح طلب هستم. گفتم باید در مقابل احمدی نژاد اقدام کنیم اما برخی یا بی تفاوت بودند یا می گفتند چون رهبری از ایشان حمایت کرده، نمی توانیم. وی همچنین گفته مواضع احمدی نژاد درباره کوروش و داریوش قابل پذیرش نیست.اصلا نظارت استصوابی شورای نگهبان را قبول ندارم. تفسیر شورای نگهبان از اصل ۹۹ قانون اساسی هم تفسیر درستی نیست.ضرورتی برای تسخیر سفارت آمریکا نبود. اگر شهید مطهری بودند اجازه نمی دادند این اتفاق بیفتد.شورای نگهبان بعید است یک اصلاح طلب را تایید کند .شاید اصولگرایان و اصلاح طلبان روی لاریجانی تفاهم کنند، چاره ای ندارند.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*