گفته می شود/

 

 

گفته می شود بر اساس آمار سازمان برنامه بودجه کل پرسنل شرکت‌های دولتی ۳۸۳ هزار و ۶۰۱ نفر می‌باشد که هزینه‌های پرسنلی شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی وابسته به دولت در بودجه سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۷۱ هزار میلیارد تومان می‌باشد.به عبارتی پرسنل به طور میانگین متوسط ماهانه حقوق و مزایای دریافتی‌اش ۱۵ میلیون‌ و ۴۵۰ هزار تومان است. بالاترین میانگین سرانه حقوق و مزایای ماهانه متعلق به شرکت بازرگانی و خدمات صنعتی فولاد اهواز بوده که بیش از ۵۲ میلیون تومان است. کمترین سرانه که بر مبنای مصوبات دولت است، به شرکت سهامی شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان با ماهانه ۲۰ تومان به ثبت رسیده‌ است. ۱۲۸ هزار و ۷۱۰ کارکن این شرکت‌ها برای سال آینده حقوق و مزایای متوسط ماهانه ۲۶ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

 

 

 

گفته می شود به گزارش وال‌ استریت ژورنال، کره شمالی با آن که حتی یک مورد از ابتلا به کرونا را در این کشور گزارش نکرده است، از گروهی جهانی که به کشورهای رو به توسعه درخصوص ایمن‌سازی کمک می‌کند، درخواست واکسن کرده است. این ائتلاف ایمن‌سازی مستقر در سوییس، دسامبر پارسال اعلام کرده بود که ترتیبی داده تا ۱۹۰ کشور حاضر در این ائتلاف (شامل ۹۸ کشور پردرآمد و ۹۲ کشور کم‌درآمد و متوسط‌) به حدود دو میلیارد دوز واکسن‌های در دست ساخت کرونا دسترسی داشته باشند

 

 

 

 

گفته می شود نماینده مجلس درباره طرح مجلس برای نابودی اسراییل تا سال ۱۴۲۰، گفته اسراییل یک رژیم خودخوانده است و ما آنان را به رسمیت نشناختیم و بر همین اساس چرایی اعلام جنگ علیه آنان معنایی ندارد. ما فلسطین را به رسمیت می‌شناسیم. اسراییل نیرو‌های ما را علنا ترور کرد و به اقدام جنایت کارانه خودش نیز افتخار می‌کند؛ بنابراین این اقدام مجلس، کاملا روشن است.

 

 

 

 

 

 

گفته می شود حسین قاسمی، دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی ستاد ملی کرونا گفته بعد از ابتلای یک پزشک که از انگلیس برگشته بود، یک فرد دیگر در «تهران» شناسایی شد که البته او هم از انگلیس به کشور آمده بود و بلافاصله طبق نظر پزشکانی که او را شناسایی کرده بودند، خود را قرنطینه و ایزوله کرد. او هیچ ملاقاتی با افراد و اقوام نزدیک خود نداشته، اما برای اطمینان بیشتر از نزدیکان او هم تست کرونا گرفته شد که پاسخ آن منفی بود. اکنون او در بیمارستان تحت درمان است.

 

 

 

گفته می شود کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفته  افراد سودجو و فرصت طلب با سوءاستفاده از نگرانی و نیاز مردم درخصوص واکسن کرونا در بسیاری از کشورها در فضای مجازی و یا حتی بازار سیاه مبادرت به کلاهبرداری می کنند. اگر کالایی با برچسب واکسن کرونا و آنفلوآنزا در بازار سیاه یا فضای مجازی به فروش رسید، تقلبی است.

 

 

 

گفته می شود محمود احمدی‌نژاد (رییس جمهور سابق) در نامه‌ای خطاب به روحانی، از وی خواسته است تا به عنوان رئیس جمهور ایران تلاش خود را در جهت پیشگیری از وقوع جنگ به کار گیرد.

 

 

 

 

گفته می شود علی مطهری از رهبر انقلاب برای شنیدن انتقادات از عملکرد مجمع تشخیص تشکر کردند.نماینده سابق مردم تهران گفته ما از مجمع تشخیص انتقاد داشتیم که شورای نگهبان دومی تشکیل شده است. رهبر انقلاب برای من پیغام فرستادند و فرمودند انتقاداتی که از نوع عملکرد مجمع تشخیص مصلحت درباره سیاست های کلی در مجلس دارید، برای من بنویسید. از رهبر انقلاب تقدیر می کنم و این روشی که حرف منتقدان را بشنوند، بسیار خوب است.

 

 

 

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با بیان اینکه همه مقصران و دست‌اندرکاران ترور شهید فخری‌زاده شناسایی شده‌اند، گفت: اقدامات لازم برای دستگیری در حال انجام و انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است

 

 

 

 

 

 

 

گفته می شود عضو مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ درباره احتمال ضربه زدن احمدی نژاد به اصولگرایان گفت برای برای آقای احمدی نژاد و خودمان دعا می‌کنم که عاقبتمان ختم بخیر شود. باهنر درباره فعالیت‌های اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: فعلا در حال ارزیابی نامزد‌ها هستیم و جلساتی با حضور اسامی مختلف برگزار می‌کنیم؛ این به آن معنی نیست که ما شخص خاصی مدنظر داریم یا قصد حمایت از شخص خاصی را داریم. مثلا در چند هفته گذشته جلساتی با حسین دهقان و رستم قاسمی داشتیم، ولی این به این معنا نیست که آن‌ها را برای انتخابات مدنظر داشته باشیم؛ جسارتی به این عزیزان نمی‌کنیم، ولی فعلا در حال بررسی برنامه‌های افراد هستیم تا بتوانیم به یک برنامه جامع و شخص مدنظر خود برسیم، ولی در حال حاضر تشکیلات، تشکل‌ها و شورای ائتلاف هنوز به گزینه قطعی نرسیده است. وی درباره احتمال ضربه زدن احمدی نژاد به اصولگرایان تصریح کرد برای آقای احمدی نژاد و خودمان دعا می‌کنم که عاقبتمان ختم بخیر شود.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*