گفته می شود / محمدرضا خاتمی و صفایی فراهانی قبول نکرده‌اند در انتخابات شرکت کنند

 

گفته می شود چهره سیاسی اصولگرا گفته اگر رئیسی بخواهد وارد انتخابات ۱۴۰۰ شود طبیعتا اصولگرایان باید تلاش بسیاری انجام دهند که رهبری را راضی کنند که منع را از روی رئیسی برای پذیرش مسئولیت دیگر بردارند

 

گفته می شود بالستیک زمین به زمین دو مرحله‌ای با برد ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کیلومتر(بسته به وزن کلاهک). سجیل که موشک دو مرحله‌ای سوخت جامد است، سریع‌ترین و سنگین‌ترین بالستیک ایرانی محسوب می‌شود که در مرحله نهایی حرکت خود با ۱۲ تا ۱۴ برابر سرعت صوت به هدف اصابت می‌کند.محمدصادق علیزاده در کانال تلگرامی خود نوشته سجیل را می‌توان خوفناک‌ترین رقیبِ ایرانیِ سامانه‌های ضدموشکی اسرائیل دانست که امید اول جمهوری اسلامی برای درهم شکستن سامانه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی است. این موشک قابلیت پرتاب از سیلوهای زیرزمینی را داشته و برای پاسخ سریع به حملات دشمن ساخته شده که در کمتر از ۲۰ دقیقه آماده شلیک می‌شود.

 

 

گفته می شود محمدحسین آقاسی وکیل استاد شجریان در توییتر نوشته «در مصاحبه هفته پیش درخواست نمودم ظرف یک هفته آقای دکتر میلانی دلیل صحت ادعای خود مبنی بر اینکه زنده یاد استاد شجریان قانون اساسی جدید نظام آینده را به او سپرده برای فرزندان استاد ارسال کند چون هیچ کس از بازماندگان استاد دلیلی و مدرکی دریافت ننمودند بنابراین ادعای مذکور تکذیب می‌شود.» همچنین همایون شجریان با بازنشر این توییت در استوری صفحه‌ی اینستاگرام خود، صحبت های وکیل را تایید کرد.

 

 

 

گفته می شود عزت تقواییان، عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفته شنیده‌ام که محمدرضا خاتمی و صفایی فراهانی قبول نکرده‌اند در انتخابات شرکت کنند. محمدجواد ظریف هم که قبول نکرده است وارد انتخابات شود. البته این‌ها همه غیررسمی است و رسما هنوز کسی نامزدی خود را اعلام نکرده است.

 

 

 

گفته می شود سرلشکر باقری انتخاب اهدافی در فاصله بیش از ۱۸۰۰ کیلومتر در دریای عمان و اقیانوس هند را در رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۵ معنادار خواند و گفته چنانچه هر متخاصمی نیت سوئی نسبت به کشور ما داشته باشد، در کمترین زمان مورد تهاجم قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

گفته می شود محمود صادقی با بیان اینکه پیشنهاد کمیسیون تلفیق برای واگذاری فضای مجازی به صداوسیما غیرقانونی است، خاطرنشان کرده «صداوسیما اگر توان مدیریت داشت که وضعیت خودش امروز به اینجا کشیده نمی‌شد»

 

 

گفته می شود عطاالله مهاجرانی از فعالیت‌های موشکی دفاع کرد و پاسخی توئیتری به معترضان داد. عطاءالله مهاجرانی در توئیتی نوشته و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه. وقتی به شهر قهرمان دزفول ۱۷۶ موشک غول پیکر فراگ ۷ و اسکاد شلیک شد، کسانی که این روزها نگران توانایی بازدارنده و دفاع قدرت موشکی استراتژیک ایرانند در طول هشت سال جنگ و موشکباران تهران و قم و دزفول و …کجا بودند؟ صدایی برخاست که به مردم موشک نزنید.

 

 

گفته می شود مدیر حراج تهران درباره رقم عجیب تابلوی ۱۲ میلیارد تومانی آیدین آغداشلو گفته ۷ مجموعه‌دار حاضر در سالن، شامل یک شخص حقوقی و ۶ شخص حقیقی در مزایده خرید اثر آغداشلو رقابت داشتند و شخصیت حقوقی در این رقابت برنده شد.

 

 

 

گفته می شود رئیس کارگروه استخراج انجمن بلاکچین ایران با بیان اینکه آمار رسمی درباره تعداد دستگاه های استخراج رمز ارز وجود ندارد، گفته برآوردی که حدود دو سال قبل انجام شده، نشان می‌دهد ۵۰۰ هزار دستگاه در ایران موجود بوده است.

 

 

گفته می شود نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفته سهم اعتبارات فرهنگی از بودجه‌ کلان کشور بسیار اندک است و ۸۰ درصد این منابع در پایتخت هزینه می‌شود که عادلانه نیست.

 

 

 

گفته می شود محمد جواد حق شناس، عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به جلسه اخیر حزب اعتماد ملی و تصمیم گیری در مورد کاندیدای ۱۴۰۰ گفته دفتر سیاسی حزب پیشنهادهایی مطرح کرده است. در دفتر سیاسی تصویب شده بود که حزب در انتخابات فعال و مشارکت حداکثری و به نوعی کاندیدای حزبی داشته باشد. در این خصوص که حزب با چه تعداد کاندیدا حضور داشته باشد، بحث و قرار بر این شد که در جلسه شورای مرکزی، بهمن ماه که سه هفته بعد تشکیل می شود، حزب وارد مصادیق شود.در بررسی های صورت گرفته در دفتر سیاسی تعداد ۴ نفر از افراد شورای مرکزی که واجد شرایط هستند تایید شدند و من، حضرتی، افشانی و امینی مطرح شدیم.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*