گفته می شود / قبض برق ۴۰میلیارد تومان یک شرکت در یک ماه

 

گفته می شود استخراج رمز ارز از مزرعه رفسنجان، متعلق به شرکت ایرانی توسعه سرمایه‌ گذاری ایران و چین با دستور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمان متوقف شد. در این قبض برق که به نام شرکت استخراج بیت کوین در رفسنجان معروف شده، پرداخت یک ماه مصرف برق ۴۰میلیارد تومان قید شده است. پس از قطع برق در بسیاری از شهرهای ایران برخی کارشناسان استخراج بیت کوین را یکی از دلایل افزایش مصرف برق در کشور معرفی کرده بودند.

 

 

گفته می شود محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات نوشته مصوبه کمیسیون تلفیق برای حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی راهگشا نیست. در فضای مجازی تولید محتوا باید مردمی باشد نه سازمانی. از تولیدات مردمی حمایت کنیم نه تولیدات صداوسیمایی برای مردم؛ آزموده را آزمودن خطاست.

 

 

 

 

گفته می شود هاشمی‌طبا با بیان اینکه اکثریت اصلاح‌طلبان از لاریجانی حمایت می‌کنند، گفته احتمال کاندیداتوری آقای سیدحسن خمینی را صفر می‌دانم

 

 

 

 

گفته می شود حمید ابوطالبی در حساب شخصی خود در توییتر خطاب به سعید جلیلی نوشته «درست می‌فرمایید؛ تحریم‌هایی که حاصل مذاکره نکردن در دوران جنابعالی است ۸۰۲ تحریم است و تحریم‌هایی که حاصل مخالفت با تداوم مذاکره، و دلواپسی است ۷۵۱ تحریم؛ آیا هنوز زمانِ شروع مذاکره جهت رفع همین ۱۵۰۰ تحریمِ فلج کننده نرسیده است؟

 

 

 

گفته می شود سیدعطاالله مهاجرانی، وزیر اسبق اصلاحات و مقیم لندن طی توییتی نوشته چکش چوبی که نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان به عنوان نشانه تصویب استیضاح ترامپ بر میز کوبید، در واقع بر فرق سر ترامپ فرود آمد. یادتان هست چقدر ترامپ به پلوسی ناسزا می گفت و نیز به جو بایدن. اکنون او فلک زده ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست و البته ایران استوار و سربلند.

 

گفته می شود محمود واعظی اعلام کرده هیچ تماسی بین ایران و دولت منتخب امریکا برقرار نشده است. حرف‌هایی که مطرح می‌شود، براساس تحلیل‌هاست. ضمن اینکه مقام‌های دولت منتخب امریکا یعنی هم آقای بایدن و هم خانم کاملا هریس، معاون ایشان و هم سایر اطرافیان‌شان در دوران رقابت‌های انتخاباتی بسیار درباره برجام صحبت کردند. از این رو این گمانه‌ها (درباره رویکرد دولت آینده امریکا و رفع تحریم‌ها) بیشتر براساس حرف‌هایی که قبلاً زده شد، مطرح شده است.

 

 

 

گفته می شود حدادعادل با بیان اینکه سعی ما این بوده که عطر خوش جوان‌گرایی را در مجلس احساس کنیم و این کار شده است، گفته از پیشکسوتان خواهش می‌کنم که برخی تند و تیزی‌های جوانان را تحمل کنند و از جوانان هم خواهش می‌کنم که دوگانه تازه ای تحت عنوان پیر و جوان ایجاد نکنند و جوان‌ها هم در درون خودشان و هم با بزرگترها متحد شوند.

 

 

گفته می شود جانمایی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ مدتی است در حال شکل‌گیری است. کم‌کم معلوم می‌شود کدام شخصیت و چهره سیاسی دنبال کدام سمت و مقام است و چقدر احتمال دارد به آن برسد؛ اما به‌ هر حال فعلا همه برای رسیدن به خواسته‌های خود در تلاشند و سعید محمد هم در این راستا در مسیر خود به پیش می‌رود. ابتدا گمانه‌زنی درباره سعید محمد مطرح بود که می‌خواهد خود را به «پاستور» برساند؛ هرچند همان زمان هم برخی منابع رسانه‌ای از بازی پیچیده او می‌گفتند و اینکه محمد بنا دارد با استفاده از فضای انتخابات ریاست‌جمهوری، خود را به عنوان گزینه شهرداری پایتخت مهیا کند و خود را به «بهشت» برساند. هرچه بود، اما حالا دیگر بنا به دلایلی صریح‌تر در این مسیر گام برمی‌دارد و در تلاش است تا خود را به شهرداری تهران برساند. البته شهرداری تهران خود می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای رسیدن به ریاست‌جمهوری.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*