پیامک

با سلام آقای استاندار این حق نیست افراد به صرف اینکه شناسنامه اش مال فلان شهرستان است در آن شهرستان با سهمیه بومی استخدام می شود و تعهد۱۰سال ماندگاری را به بهانه های مختلف رعایت نمی کند.باز در استخدامی بعد سهمیه استخدامی مرکز بهداشت بیرجند را به شهرستانهای دیگر می دهند که با انتقالی آن فرد موافقت کنند.یکی و دو تا هم نیستند.بیرجند هم میاند.در شهرستان محل خدمت پست خوبی داشتند بعد انتقالی حتما باید توی ستادها کار کنند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۱۲:۱۷:۴۷ خوانده نشده خیر
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام از استاندار محترم خواهشمندیم به مشکل هتل کویر که زیرساخت مهم گردشگری استان است ورود کرده و آنرا حل بفرمایند
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۱۰:۳۷:۱۲ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام خدمت مسئولین استان شما رو بخدا جواب اهالی نوغاب رو بدین هر روز و حدود دو ساله که باید شاهد مشکلات این مردم تو روزنامه باشیم بابا خسته شدیم همش نوغاب نوغاب دارند. انگار این استان پهناور دیگر مردمش مشکلات ندارند و همه در رفاه هستن و فقط نوغاب مشکلات داره بابا یکم صبر و تحمل داشته باشید.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۰۹:۰۰:۵۴ خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام هر چند مبلغ کمی بود.ولی باید از مرکز بهداشت بیرجند به دلیل پرداخت قسمتی از مزایا بر مبنای الگویی مشخص برای اکثریت کارکنان تشکر کنم.شاید این الگو کامل نبود اما شفافیت بیشتری داشت. و به میزان سیستماتیک بودن آن و نظارت ریاست و حراست. باعث کم شدن فاصله از عدالت در پرداخت ها می شد.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۰۱:۵۹:۳۰ خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام بیش از ۲۰ سال خشکسالی را در حالی در استان تجربه می کنیم که براساس آمار اعلامی مسئولان استان، حدود ۳۰ درصد هدر رفت آب را در شبکه های آب شهری و روستایی شاهد هستیم. آیا وقت آن نرسیده است تا اقدامی عاجل و برنامه ای ویژه برای رفع این مشکل و تعویض شبکه های فرسوده اندیشیده شود؟ هر سال میزان برداشت آب از منابع آبی استان افزایش می یابد و حتی شاهد فرونشست زمین نیز هستیم ولی به موضوع هدر رفت آب، آن طور که باید توجه نمی شود.
۱۳۹۹/۱۰/۱۹ ۱۱:۰۸:۰۸ خوانده شده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*