گفته می شود / اگر یک سپاهی رئیس‌جمهور شود مشکلات کشور حل می‌شود 

 

 

گفته می شود رفیقدوست اعلام کرده اگر یک سپاهی رئیس‌جمهور شود مشکلات کشور حل می‌شود  وی اعلام کرده اگر فردی با رهبری زاویه دارد نباید کاندیدا شود. مردم باید به این باور برسند که با قانون اساسی که ما داریم، حاکم اصلی کشور رهبری است. در ایران مردم یک فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب و او را به رهبر معرفی می کنند و اگر رهبر تنفیذ کرد، آن شخص رییس جمهور می شود پس در اینجا حاکم رهبر است.وی گفته اگر یکی از برادران سپاهی رییس جمهور شود و به حرف رهبری تابع باشد و این موانع را بردارد یک ساله مشکلات کشور حل می شود

 

گفته می شود عضو پیشین شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما، شورای نگهبان این طرح را رد می‌کند یا تایید گفت: به نظرم شورای نگهبان این بند‌ها را رد می‌کند.

 

گفته می شود اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با رأی قاطع بند مربوط به اجرای سند ۲۰۳۰ را از لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ حذف کردند.

 

 

 

 

 

گفته می شود عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده سابق مجلس گفته عدم تصویب لایحه بودجه به ضرر دولت آینده است، چنین اتفاقی باعث می‌شود تا دولت آینده با شروع کار خود بودجه‌ای در اختیار نداشته باشند و همین امر مشکلاتی را در برخی از عملکردها با خود به همراه دارد. با واقعی بودن لایحه بودجه می‌توان نسبت به مثبت بودن آن امیدوار بود، این در حالی است که لایحه بودجه همیشه همراه با احتمالات بوده و نمی‌توان آن را واقعی دانست.

 

 

 

گفته می شود وسوسه یک شبه پولدار شدن و تبلیغات زندگی لاکچری ـ که این روزها در فضای مجازی بسیار به چشم می‌خورد ـ باعث شده تا برخی افراد به سایت‌های قمار و شرط‌بندی اعتماد کنند و حالا پس از هجوم سرمایه‌های سرگردان به بازارهای دارایی، این وبسایت‌های حاوی محتوا و مکانیسم شرط‌بندی است که پول‌های خُرد را می‌بلعند. این «پول‌های خُرد» برای فردی که در این وبسایت‌ها فعال است، ‌شاید عدد بزرگی نباشد، اما سایت‌های شرط‌بندی از همین مکانیزم استفاده کرده و سودهای بزرگی به جیب می‌زنند. گفته می‌شود الگوریتم سایت‌های شرط‌بندی به گونه‌ای طراحی شده که در نهایت فردی که پول خود را در این کار سرمایه‌گذاری کرده، سود اندکی می‌برد

 

 

 

گفته می شود لایو عادل فردوسی پور از بازی فینال پرسپولیس – اولسان موفق به ثبت رکوردی کم نظیر شد. ۸۰۹ هزار بیننده با رجوع به صفحه ی فارسی «ای اف سی» گزارش فردوسی پور از بازی فینال را تماشا کردند. این تعداد بیننده توانست رکورد پربیننده ترین لایو در ایران را به فردوسی پور اختصاص دهد. همچنین گفته می شود تعداد لایو فردوسی پور در بین پنج لایو پربازدید دنیا نیز قرار گرفته و لازم به ذکر است که فقط ایرانی های داخل کشور قادر به تماشای لایو فردوسی پور بودند؛ محدودیتی که اگر وجود نداشت، می توانست تعداد بازدید لایو فردوسی پور را به مراتب بیشتر کند.

 

 

 

گفته می شود علی مطهری نماینده تهران در مجلس دهم در پیامی توییتری نوشته «رهبر انقلاب فرمودند اگر بتوانیم تحریم را برطرف کنیم یک ساعت هم نباید تاخیر کنیم.آقای روحانی هم قبلا همین حرف را گفته بودند. دوستان “انقلابی” اگر این سخن حق را از آقای روحانی قبول نمی‌کنند، از رهبری قبول کنند و با کارشکنی در راه رفع تحریم،رنج غیرضروری برای مردم درست نکنند.

 

 

 

گفته می شود «علی باقری»، عضو شورای هماهنگی اصلاحات، درباره سازوکار اخیر اصلاح‌طلبان برای اجماع در انتخابات ۱۴۰۰ گفته به هر حال برخی ابعاد جمع بندی نهایی شورای هماهنگی، درباره ترکیب و چگونگی شکل گیری نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان منتشر شده است. این نهاد ترکیبی از احزاب سیاسی است که از مشورت شخصیت‌های حقیقی ملی و شناخته بهره می برند و این‌ها با هدایت و تایید خاتمی، مجموعه فوق، پکیج نهاد اجماع ساز را شکل می دهند. البته این جمع بندی مقرر بوده همچنان برقرار است و جزییات آن پس از اظهارنظر خاتمی و اعمال نظرات احتمالی او نهایی می‌شود و در نتیجه به شکل رسمی، منتشر خواهد شد. او افزود: در خصوص این مصوبه، به طور کلی، قرار این است گزارشی به خاتمی داده شود و پس از تایید و دریافت نظر او، این مصوبه، رسمیت پیدا کند.

 

 

 

گفته می شود نماینده لهستان در پارلمان اروپا با طرح ادعاهایی بی‌اساس، به بیان اظهاراتی خصمانه علیه ایران پرداخت. به گزارش العربیه، رادوسلاف سیکورسکی خطاب به دیپلمات‌های اروپایی گفت: مراقب باشید دفعه بعد که با وزیر خارجه ایران با آن لبخندی که بسیار شبیه یواخیم فون ریبنتروپ است، دیدار کردید متوجه باشید که وی نماینده چه «رژیمی» است. وی مدعی شد: رژیم ایران ادعای اسلامی بودن دارد و اگر جمهوری نماینده خداست، چه نیازی به سرکوب است.

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*