حوادث / توطئه پزشک زیبایی برای طلاق همسر ورزشکار

 

 

 

توطئه پزشک زیبایی برای طلاق همسر ورزشکار

 

جراح متخصص زیبایی برای طلاق همسرش و فرار از پرداخت مهریه هزارسکه‌ای او با همدستی زن مورد علاقه خود نقشه عجیبی را طراحی و اجرا کرد.

به گزارش ایران، چند روز قبل، زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از سرقت خانه اش، توسط شوهرش و معشوقه او خبر داد. زن جوان گفت: من مربی سوارکاری هستم و وضع مالی خوبی دارم؛ چند سال قبل با شوهرم که پزشک متخصص زیبایی است آشنا شدم و ازدواج کردم. زندگی خوبی داشتیم تا اینکه این اواخر متوجه رفتارهای مشکوک همسرم کوروش شدم. وقتی پیگیری کردم فهمیدم کوروش با خانم مهندسی به‌ نام شیلا در ارتباط است. شیلا برای جراحی بینی اش به مطب شوهرم آمده بود و همین موضوع شروع آشنایی و رابطه پنهانی آنها بود.

سرقت سه میلیاردی

زن جوان گفت: مدتی بود که شوهرم دیگر به خانه نمی‌آمد و تلفن‌های مرا جواب نمی‌داد؛ چندباری به من پیشنهاد جدایی داد اما من حاضر نبودم زندگی‌ام را که برای ساختنش کلی زحمت کشیده بودم براحتی خراب کنم. با اینکه از خیانت کوروش با خبر شده بودم، اما نمی‌توانستم از او جدا شوم؛ از طرفی چون مهریه‌ام هزار سکه بود، او نمی‌توانست براحتی مرا طلاق بدهد. البته این را هم بگویم که کوروش اصرار داشت که طلاق بگیرم و مهریه‌ام راببخشم.

او ادامه داد: روز حادثه، در خانه تنها بودم که کوروش وارد خانه شد. در حال گفت‌و‌گو با او بودم که شیلا هم آمد او در ورودی را برای شیلا باز گذاشته بود با همدستی شیلا دست و پایم را بستند و مرا کتک زدند، بعد هم حدود سه میلیارد تومان، طلا و دلار و وسایل با ارزشی را که در خانه بود سرقت کردند. بعد از رفتن آنها، به سختی خودم را به تلفن رساندم و به خواهرم خبر دادم.

حمله اسیدی

با شکایت زن جوان تحقیقات برای دستگیری آنها آغاز شد، اما کوروش و زن جوان بعد از این حادثه ناپدید شده بودند و هیچ ردی از آنها نبود، حتی کوروش به مطبش هم نمی‌رفت.

بررسی‌ها در این خصوص ادامه داشت تا اینکه حدود یک ماه بعد از این حادثه، زمانی که زن جوان از باشگاه سوارکاری اش بیرون آمد تا به سمت خودروی خود برود با کوروش و زن جوان رو به رو شد آنها با تهدید از او خواستند که شکایتش را پس بگیرد و از مهریه هزار سکه‌ای اش نیز بگذرد در غیر این صورت برایش اتفاقات بدی رخ خواهد داد.

اما مینا، مخالفت کرد در این حین، خانم مهندس ناگهان بطری اسیدی را که در دست داشت روی خودروی مینا ریخت و باعث تخریب خودروی زن جوان شد؛ درگیری و کمک خواهی مینا، باعث شد تا دکتر جراح زیبایی و مهندس جوان توسط مردم دستگیر شوند.

متهمان پس از دستگیری برای تحقیقات به دادسرای ویژه سرقت منتقل شدند. کوروش در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل با شیلا که برای جراحی بینی اش به مطبم آمده بود آشنا شدم. علاقه‌ام روز به روز به او بیشتر می‌شد تا اینکه تصمیم گرفتیم باهم ازدواج کنیم اما همسرم راضی به طلاق نبود. خودم هم به خاطر مهریه بالایی که داشت نمی‌توانستم او را طلاق بدهم؛ برای همین تصمیم گرفتیم با تهدید و آزار و اذیت او را وادار به طلاق کنیم.

شیلا حرف‌های کوروش را تأیید کرد و با اعتراف آنها به دستور قاضی دادسرای ویژه سرقت، متهمان در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

سرقت از منزل توسط همسر متهم

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر کشف سرقت منزل در عملیات پلیس از شناسایی متهمان خبر داد.

به گزارش میزان، علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف سرقت منزل در عملیات به موقع پلیسی خبر داد و گفت: با دستگیری متهم، وی اظهار داشت سارق اموال کشف شده، همسرش می‌باشد.

وی در تشریح این خبر گفت: دهم شهریور ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۲۸ تهران نو تشکیل و با دستور مقام قضائی به پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی بیان داشت: از شاکی تحقیق، وی در تحقیقات مقدماتی اظهار داشت، نهم شهریور ماه منزل خود را ترک کردم و پس از ساعاتی با مراجعه به محل، متوجه شدم سارق یا سارقان با تخریب درب ساختمان وارد منزلم شدند و مقادیری اموال باارزش منزلم را به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران افزود: در گام اول تحقیقات کارآگاهان به محل وقوع جرم رفته و با بررسی صحنه سرقت موفق شدند شماره پلاک خودروی مورد استفاده سارقان را بدست بیاورند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با استعلام شماره پلاک خودرو مالک آن به هویت سمیرا ساکن خیابان پیروزی شناسایی می‌شود که با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان به محل سکونت متهم اعزام و موفق شدند ضمن دستگیری وی، در بازرسی از منزل متهم بخشی از اموال مسروقه شاکی و یک دستگاه موتورسیکلت فاقد اصالت کشف کنند.

وی اضافه کرد: سمیرا پس از انتقال به پلیس آگاهی اظهار داشت، در سرقت نقشی نداشتم و جرم توسط همسرم به نام وحید انجام گرفته است که پس از سرقت به یکی از شهر‌های جنوبی کشور گریخته است و از محل مخفیگاه وی خبری ندارم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه دستور دستگیری متهم اصلی پرونده ادامه دارد، گفت: با هماهنگی‌های قضائی کلیه اموال کشف شده به مال باخته تحویل شد.

 

 

 

 

 

 

متهم: بیمارم را صیغه کردم تا درمانش کنم

مرد بنا که به بهانه انرژی درمانی دختر جوانی را مورد تعرض قرار داده در جلسه دادگاه مدعی شد این دختر را به عقد موقت خود درآورده بود.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر جوانی به‌نام سیما آغاز شد. او در توضیح ماجرا به مأموران گفت: سال‌های زیادی است که به بیماری تیروئید مبتلا هستم و تاکنون به پزشکان زیادی مراجعه کردم اما همه آنها بر این باور بودند که باید تیروئیدم را جراحی کنم ولی من به خاطر جوانی و البته ترس از عمل جراحی تمایلی به این کار نداشتم تا اینکه دایی‌ام که در کارهای ساختمانی است به من گفت یکی از بناهای ساختمانی که در آن کار می‌کند به‌نام حمید انرژی درمانی بلد است و می‌تواند با این روش بیماری‌ام را درمان کند.

من حمید را بواسطه دایی‌ام می‌شناختم. به ظاهر مرد قابل اعتمادی به نظر می‌رسید از این‌رو من هم به او اعتماد کردم و قرار شد که برای انرژی درمانی به خانه‌مان بیاید.

او چندین بار به خانه ما آمد و با انرژی درمانی حالم قدری بهتر شده بود اما دفعه آخری که به خانه ما آمد با این ترفند که مرحله آخر درمان باید به خواب عمیق بروی، هیپنوتیزمم کرد و مرا به خواب عمیقی فرو برد اما پس از هوشیاری متوجه شدم به من تعرض کرده است که موضوع را به خانواده‌ام گفتم و بعد هم تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

پس از شکایت و اظهارات سیما، حمید احضار و بازجویی شد.

او صبح دیروز در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و در دفاع از خودش گفت: من به سیما تعرضی نکرده ام. من سال‌هاست که انرژی درمانی بلدم و بیماران زیادی را هم که پزشکان نتوانستند درمان کنند، با این شیوه درمان کرده ام.

من به خواست این دختر و دایی اش برای درمان به خانه آنها رفتم.

چند جلسه‌ای که به خانه‌شان رفتم به او علاقه‌مند شدم و برای اینکه درمان راحت‌تر انجام گیرد و مرتکب عمل غیراخلاقی نشویم او را صیغه کردم و روابط ما کاملاً شرعی بود اما نمی‌دانم چرا حالا او از من شکایت کرده.

من اتهامم را قبول ندارم. سیما به‌خاطر اینکه می‌داند به او علاقه‌مند شدم قصد باج گرفتن از من را دارد.

پس از توضیحات متهم، قضات شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران، دستور دادند تا تحقیقات بیشتری در خصوص این پرونده صورت گیرد.

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*