رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مطرح کرد:

نظارت کارشناسان بهداشتی و اعمال دستورالعمل‌های سختگیرانه در کنکور امسال

نظارت کارشناسان بهداشتی و اعمال دستورالعمل‌های سختگیرانه در کنکور امسال

خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: کارشناسان بهداشتی بر آماده‌سازی فضا و کل فرایند برگزاری آزمون سراسری سال ۹۹ نظارت دارند.

محمد دهقانی، درباره اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی برگزاری کنکور سراسری سال ۹۹ گفت: براساس تصمیم مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که در ستاد ملی نیز مصوب شد با توجه به شرایط حاضر، دستورالعمل‌های سختگیرانه‌تری در برگزاری کنکور سراسری در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی مسئولیت برگزاری آزمون سراسری با دانشگاه بیرجند است، افزود: فاصله بین داوطلبان بیشتر شده به همین خاطر فضاهای بیشتری برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شده و به دلیل کمبود فضا، مصلای بیرجند نیز به این کار اختصاص یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: به والدین توصیه می‌شود به دلیل اینکه یک ساعت زودتر درب محل‌های برگزاری آزمون باز می‌شود، برای جلوگیری از ازدحام به هیچ عنوان در محل برگزاری آزمون تجمع نکنند.

وی گفت: داوطلبان حتما از ماسک استفاده و بعد از پایان آزمون بلافاصله محل را ترک و از تجمع خودداری کنند.

دهقانی، ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان کنکور ۹۹ یادآور شد: امیدواریم با تدابیر بسیار خوبی که اندیشیده شده شاهد برگزاری آزمونی ایمن و سالم باشیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*