شهید صارمی نمونه بارز وظیفه‌مندی خبرنگاران است

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: جامعه خبرنگاران شهدای زیادی را به نظام و انقلاب تقدیم کردند که شهید «محمود صارمی» نمونه بارز این وظیفه‌مندی است.

حجت الاسلام محمدتقی عزیزی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت استان خراسان جنوبی اظهار داشت: خبرنگاران در ثبت صحنه‌های دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقش پویا و اثرگذار داشتند و این نقش در مقاطع بعدی هم ادامه داشته است.

وی گفت: نقش خبرنگاران در دوران دفاع مقدس موثر و شکوفا بود به طوری که برخی اوقات بدون هیچ سلاحی از رزمنده‌ها هم جلوتر بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی تصریح کرد: نقش خبرنگاران در جامعه بسیار پراهمیت و همراه با زحمت و تلاش است که در برخی مواقع بسیار پرخطر خواهد بود.

وی بیان کرد: در عملیات خیبر شاهد این رشادت از سوی خبرنگارانی بودم که برای ثبت صحنه‌های ماندگار تاریخ به پشت خاکریزها رفته بودند.

عزیزی از تلاش خبرنگاران در حوزه ایثار و شهادت تقدیر کرد و افزود: بازگو کردن صحنه‌های ماندگار انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

۱۷ مرداد به مناسبت شهادت «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی همراه با هشت نفر از دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف افغانستان به‌ دست طالبان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*