آخرین خبر :

درخواست کادر درمان برای رعایت دستورات بهداشتی در عید غدیر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر کرونا، برنامه‌های عید غدیر  را با استفاده از روش‌های جایگزین برگزار کنند.

دکتر دهقانی گفت: تداوم روند کاهشی بیماری کرونا در استان  نیازمند همراهی مردم است لذا استدعا داریم اکنون که در حال گذران شرایط خاصی هستیم، مردم در روز عید غدیر روش‌های جدیدی را جایگزین روش‌های قبلی کنند تا سبب افزایش روند مثبت بیماران کرونا در استان نشود.

وی افزود: ویژه برنامه‌های عید غدیر را می‌توان از راه دور یا به صورت مجازی و خیرات و به طریقی که سبب ایجاد یا افزایش تماس‌ها نشود برگزار کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تأکید کرد: همچنین تداوم استفاده از ماسک توسط مردم، رعایت فاصله یک تا دو متر، مسافرت نکردن به استان‌ها یا شهرستان‌هایی که شرایط خوبی ندارند از دیگر توصیه‌های این ایام است.

دکتر دهقانی گفت: در صورتیکه شهروندان نسبت به رعایت دستورات بهداشتی اقدام کنند کماکان شاهد روند کاهشی بیماری کرونا در استان خواهیم بود.

وی افزود: یکی از راه‌های اصلی انتقال ویروس کرونا در استان با ۵۸.۸ درصد آمار مبتلایان مربوط به دورهمی‌های خانوادگی، شب نشینی‌ها، میهمانی، عروسی و عزا و سایر است که باید در این ایام عید، به این نکته بیشتر توجه کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*