آخرین خبر :

خبرنگاران نقش مهمی در انتقال امید به جامعه دارند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران پیاده‌نظام حفاظت از جبهه فرهنگی هستند که در تحقق بیانات مقام معظم رهبری و انتشار امید به جامعه نقش اساسی و مهمی دارند.

مجید شجاع روز پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه انتظامی خراسان جنوبی افزود: همراهی خبرنگاران در حوزه‌های مختلف انتظامی استان از هیچگونه محدودیتی برخوردار نیست و تلاش می‌کنیم بر این ارتباط افزوده شود.

وی ادامه داد: رفتار تخصصی و اخلاق حرفه‌ای خبرنگاران استان باعث ایجاد امنیت روانی قابل توجهی در استان شده است.

وی اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند و این همراهی و فرمانبرداری در حوزه‌های مختلف خود را نشان داده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی، کمترین میزان مشمول غایب در خراسان جنوبی را برگرفته از همین روحیه دانست و گفت: اطلاع‌رسانی به موقع و شفاف کمک‌کننده این روند است.

وی تصریح کرد: وقتی کمترین میزان سرقت را در خراسان جنوبی داریم نشان دهنده رعایت برخی از الزاماتی است که خبرنگاران در جامعه انعکاس می‌دهند و رعایت آن از طرف جامعه کاهش جرم و جنایت در این حوزه را به دنبال داشته است.

شجاع در ادامه آمادگی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی را برای همراهی با جامعه رسانه در تمام حوزه‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: امیدواریم با نگاه ویژه به این موضوع همانند ادوار گذشته شاهد ارتقا این تعاملات باشیم.

۱۷ مرداد به مناسبت شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی همراه با هشت نفر از دیپلمات‌های ایرانی در مزارشریف افغانستان به‌دست طالبان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*