اخبارشهرستان قاین / جان باختن راکب موتورسیکلت در قاین

جان باختن راکب موتورسیکلت در قاین

برخورد گریدر با موتورسیکلت در محور فرعی آفریز به چاه یوسف در حوزه قاین یک کشته برجای گذاشت.

جانشین رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۹:۴۲ امروز بر اثر برخورد یک دستگاه  گریدر با موتورسیکلت در محور  فرعی آفریز به چاه یوسف در حوزه قاین راکب موتورسیکلت در دم جان باخت.

سرهنگ توفیقی نیا علت حادثه را حرکت دنده عقب راننده گریدر حین عملیات راهسازی عنوان کرد.

 

 

 

کاروان نیکوکاری به روستای محروم چدان قاین اعزام شد

 کاروان نیکوکاری به روستای محروم چدان قاین اعزام شد

 رئیس جمعیت هلال احمر قاین از اعزام یک کاروان سلامت به روستای محروم چدان خبر داد و گفت: خدمات مختلف این کاروان به ۳۰ نفر از اهالی ارائه شد.

جواد یوسفی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان‌کرد: با هدف خدمت به محرومان کاروان نیکوکاری به روستای محروم چدان قاین اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر خائن اظهار کرد: این کاروان متشکل از پزشک، پرستار و بهورز در روستای چدان از شهرستان قاین به ارائه خدمات درمانی، آموزشی و بهداشتی پرداختند.

یوسفی با اشاره به برنامه‌های این تیم افزود: ویزیت رایگان مراجعه‌کنندگان توسط پزشک داوطلب هلال احمر، توزیع داروی رایگان بین بیماران و سنجش فشار خون از جمله خدمات این تیم بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی امدادی و بهداشتی، اجرای برنامه‌های مفرح و آموزشی برای کودکان و نحوه پیشگیری از ابتلاء به انواع بیماری‌ها از دیگر اقدامات این تیم بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر قاین با بیان اینکه اعزام تیم‌های سلامت باعث تقویت روحیه خودباوری اعضا می‌شود، گفت: همچنین این تیم‌ها در خودسازی داوطلبان نقش مستقیمی دارد.

یوسفی با بیان اینکه این کاروان‌ها در مناسبت‌های مختلف سال به نقاط محروم شهرستان اعزام می‌شوند، گفت: سال گذشته ۴۵۰ نفر از مردم مناطق محروم از خدمات رایگان کاروان‌های سلامت بهره‌مند شدند.

اختصاص اعتبار ملی برای بهسازی مسجد جامع قاین

یک میلیارد ریال اعتبار ملی برای ادامه عملیات بهسازی و اصلاح روشنائی و نورپردازی مسجد جامع قاین اختصاص یلفت .

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: این اعتبار عمرانی از محل اعتبارات ملی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تخصیص یافت که عملیات بهسازی و اصلاح تأسیسات برق، روشنائی و نورپردازی مسجد جامع قاین آغاز می‌شود.
شریعتی منش افزود: با توجه به اهمیت مسجد جامع قاین از منظر تاریخی و اجتماعی ضروری است تا مجموعه تاسیسات روشنائی، برق و نورپردازی مسجد جامع کامل شود.
وی گفت: در سال‌های گذشته فعالیت‌های مرمت و استحکام بخشی بنا با تخصیص اعتبارات ملی و استانی پایان یافته است.

رئیس جمعیت هلال احمر قاین خبر داد:

کمک۲میلیارد و۲۰۰میلیون ریالی مردم قاینات به سیل زدگان

کمک۲میلیارد و۲۰۰میلیون ریالی مردم قاینات به سیل زدگان

رئیس هلال احمر شعبه قاین گفت: مردم نوعدوست قاینات در جریان دو سیل ویرانگر سال ۹۸ حدود ۲میلیارد و۲۰۰میلیون ریال کمک به سیل زدگان اهدا کردند.

جواد یوسفی در تشریح اهم فعالیت‌های هلال احمر شهرستان قاین در سال ۹۸ به رسانه‌های گروهی اظهار کرد: مردم نوع دوست قائنات در جریان دو سیل ویرانگر سیستان و غرب کشور در سال ۹۸ حدود ۲ میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان اهدا کردند.

رئیس هلال احمر شعبه قاین بیان‌کرد: در سال ۹۸ بیش از دو هزار سبد غذایی ویژه مادران باردار، سبد غذایی هدفمندی یارانه‌ها و سایر برنامه‌های هلال احمر از قبیل همای رحمت و فرشتگان رحمت و ارمغان مهر به ارزش تقریبی ۵ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال بین محرومین توزیع شده است.

یوسفی افزود: طی سال گذشته ۴۵۰ نفر با بهره‌گیری از خدمات کاروان سلامت بصورت رایگان ویزیت و دارو دریافت کرده و۲۰۰ میلیون ریال خدمات حمایتی درمانی به بیماران نیازمند ارائه شده است.

وی با اشاره به بهره مندی هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات امدادی هلال احمر قاین در ۱۹۵ حادثه جاده‌ای و۲۰ حادثه سیل و کولاک اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر از همشهریان دوره‌های آموزش همگانی هلال احمر را فراگرفتند.

رئیس هلال احمر شعبه قاین یادآور شد: همچنین ۱۶۰ نفر نیز در دوره‌های تخصصی شرکت کردند که پس از اخذ گواهینامه‌های مربوطه در پایگاه‌های امدادی ارائه خدمت می‌کنند.

 

 

 

کمک ۷۰۰میلیون تومانی خیرین قاین برای مقابله با کرونا

خیرین این شهرستان قاین ۷۰۰میلیون تومان برای مقابله با ویروس کرونا کمک کردند.

کمک ۷۰۰ میلیون تومانی خیرین قاینات برای مقابله با کرونا رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قاین در دومین مجمع خیرین سلامت این شهرستان با بیان اینکه به همت خیرین ۱۰کارگاه مکانیزه تولید لوازم حفاظتی و بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان قاین راه‌اندازی شده است افزود: تاکنون بیش از ۱۲۰هزار ماسک، ۵هزار گان بهداشتی، ۳هزار کلاه با ۳۳هزار نفر ساعت کار  در این شهرستان تولید شده است.

عارفی با اشاره به تغییر خط تولید یکی از کارخانجات در شهرستان قاین و تولید الکل ۷۰درصد در این شهرستان، گفت: از ابتدای بحث مقابله با بیماری کرونا تاکنون بالغ بر ۱۲۲هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده در شهرستان قاین تولید و توزیع شده است.

وی افزود: ۱۴تیم سالم‌سازی محیط  جهت گندزدایی معابر، ادارات، مراکز درمانی، مراکز تحت پوشش بهزیستی و با ۴۹هزار نفر ساعت کار در این شهرستان فعالیت داشته‌اند که در مجموع ارزش ریالی این کمک‌ها بالغ بر ۷۰۰میلیون تومان بوده است.

 

 

 

 

 

دو شکارچی غیرمجاز در شهرستان قاین دستگیر شدند

دو شکارچی غیرمجاز در شهرستان قاین دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان‌جنوبی گفت: دو شکارچی غیرمجاز در شهرستان قاین دستگیر شدند.

مسعود مستقیم  اظهار کرد: با همکاری پرسنل محترم انتظامی خراسان‌جنوبی با یگان حفاظت محیط زیست خراسان‌جنوبی در بازرسی از یک خودرو در شهرستان مرزی درمیان، کشف و ضبط لاشه تعداد یک رأس قوچ وحشی صورت گرفت.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان‌جنوبی با اشاره به کشف و ضبط گوشت‌های متعلق به یک قوچ وحشی در بازرسی از یک منزل بیان‌کرد: همچنین با حضور فعال و به موقع یگان حفاظت محیط زیست خراسان‌جنوبی در شهرستان قائنات دستگیری تعداد دو نفر شکارچی غیر مجاز قبل از انجام شکار غیر مجاز حیات وحش و در حین شروع به شکار حیات وحش انجام شد.

مستقیم یادآور شد: از شکارچیان تعداد یک قبضه سلاح شکاری گلوله‌زنی و ادوات و وسایل انجام شکار غیر مجاز حیات وحش کشف و ضبط شده است.

 

 

 

 

 

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد
کشف ۱۱۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در خراسان جنوبی
سردار شجاع از کشف ۱۰۶ کیلو و۹۰۰ گرم هروئین و ۱۰ کیلو و ۲۰۰گرم شیشه در شهرستان قاین خبر داد.

سردار «مجید شجاع»  اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی شهید غلامی شهرستان قاین هنگام کنترل محورهای عبوری به یک اتوبوس مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودرو ۱۰۶کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین و ۱۰ کیلو و ۲۰۰گرم شیشه که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز و از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود؛ کشف کردند.

سردار شجاع تصریح کرد: مأموران در مجموع این عملیات ۱۱۵کیلو و۱۰۰گرم هروئین و شیشه کشف، یک خودرو توقیف و سه متهم دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه اعزام  و روانه زندان شدند.

وی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود؛ خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

رییس شورای ملی زعفران: صادرات زعفران ایران کاهش یافت

رییس شورای ملی زعفران: صادرات زعفران ایران کاهش یافت

رییس شورای ملی زعفران گفت: شیوع بیماری کرونا در دنیا به ویژه مهمترین کشورهای هدف صادراتی زعفران، سبب افت صادرات این محصول در ایران شد.

محسن احتشام  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته صادرکنندگان با وجود تنگناها و مشکلاتی که پیش رو داشتند تلاش مضاعفی کردند سهم صادرات زعفران از بازارهای جهانی را حفظ و افزایش دهند اما در پایان سال با تنگنا مواجه شدند.

وی بیان کرد: متاسفانه ویروس کرونا در سراسر دنیا بر کسب و کارها اثر منفی گذاشت، زعفران یک کالای صادراتی است و عمده صادرات نیز طریق حمل و نقل هوایی انجام می‌شود در حالیکه در این مدت بسیاری از پروازها کنسل یا محدود شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند اظهار داشت: اواخر اسفند ماه ۹۸ و فروردین ۹۹ پروازهای خطوط هواپیمایی را یا نداشتیم یا با حداقل ممکن انجام می‌شد به همین علت میزان صادرات زعفران در این مدت اگر هم متوقف نشده باشد به دلیل فقدان شرایط  حمل و نقل به کمترین میزان ممکن  رسید.

وی با بیان اینکه اکنون نیز با افت صادرات در بازارهای دنیا مواجه‌ایم تصریح کرد: همچنین تقاضا و عرضه محصول زعفران در بازار داخل کشور نیز با مشکل جدی مواجه شد به عنوان مثال مشهد اسفند و فروردین هر سال پذیرای پنج تا ۶ میلیون زائر بود که نسبت به خرید زعفران به عنوان سوغات اقدام می‌کردند اما کرونا سبب کاهش ۸۰ درصدی عرضه زعفران در بازار داخل شده است.

احتشام با بیان اینکه اکنون در بازارهای جهانی تقاضا برای زعفران وجود دارد یادآور شد: بزرگترین بازارهای صادراتی زعفران شامل کشورهای اروپا، ایتالیا، آمریکا، آلمان، سوئد، فرانسه و چین هستند که همه به تعطیلات خوردند، همچنین بازار کشورهای عربی از جمله امارات و بازار هند نیز با مشکل مواجه شدند.

وی گفت: از سال‌ها پیش پیگیر تشکیل صندوق حمایت از زعفران بودیم به این صورت که یک درصد ارزش صادراتی زعفران در این صندوق جمع‌آوری شود و با نظارت تشکل‌های بخش خصوصی برای معرفی، بازاریابی و برندسازی این محصول اقدام کنیم اما به نتیجه نرسید.

رییس شورای ملی زعفران افزود: ما بزرگترین تولید کننده زعفران جهان هستیم اما متاسفانه کسی ما را نمی‌شناسد چون به درستی محصول خود را معرفی نکرده‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم آموزش و فرهنگ کاشت، داشت و برداشت و بازریابی محصول زعفران اظهار داشت: اگر صندوق حمایت از زعفران از سال‌ها پیش تشکیل می‌شد هنگام شیوع بیماری کرونا می‌توانست بازار ما را توسعه و فرهنگ مصرف زعفران و تقاضا را افزایش دهد.

احتشام عنوان کرد: با شرایطی مواجه‌ایم که هر سال سطح زیرکشت زعفران افزایش می‌یابد در حالیکه متناسب با آن افزایش بازار نداریم و باید در این زمینه بیشتر تلاش شود.

وی تصریح کرد: زعفران یک داروی گیاهی است و این باور در طب سنتی چین به خوبی نهادینه شده است لذا این نیاز احساس می‌شود که  خواص دارویی زعفران بیشتر معرفی شود و مردم از این خاصیت‌ها آگاه شوند.

مدیرعامل گروه تولیدی و کشاورزی تروند زعفران قاین گفت: سه ماده موثر زعفران، کروسین، پیکروکروسین و سافرونال هستند که دارای خواص دارویی بالایی هستند و در بسیاری از کشورها از آن دارو تولید می‌کنند در حالیکه در اکثر مواقع تنها برای خوش رنگ کردن برنج مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: ما به عنوان مهد کشت زعفران جهان نتوانستیم این زعفران را معرفی کنیم این در حالیست که طبق اعلان طب سنتی چین، زعفران را برای بالا بردن سیستم ایمنی بدن، می‌توان به عنوان یک داروی ضد کرونا معرفی کرد و ما نتوانستیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

احتشام یادآور شد: در مجموع در تاریخ صادرات زعفران با افت شدید صادرات مواجه شدیم که در نوع خود بی سابقه بوده است اما امید است با وضعیت پیش آمده در ماه‌های آینده این افت را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه تقاضا برای زعفران در بازار جهانی وجود دارد عنوان کرد: امید است در ماه‌های خرداد یا تیر وضعیت تسهیل شود و ارسال بار به صورت حمل و نقل هوایی برقرار شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند بیان کرد: صنعت زعفران باید تقویت شود تا صنعتگران بتوانند نیروی کار خود را حفظ کنند امید است در این زمینه تجزیه و تحلیل‌های خوبی داشته باشیم.

 

 

 

 

جهش اعتباری در بخش جاده‌ای خراسان جنوبی محقق شد

جذب ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل جاده بیرجند – قاین

محور بیرجند – قاین تا پایان امسال به اتمام می‌رسد

استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته و اختصاص اعتبارات لازم، محور بیرجند – قاین حداکثر تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

محمدصادق معتمدیان افزود: توسعه راه‌ها زمینه‌ساز ایجاد توسعه در بخش اقتصادی و افزایش ترانزیت است که این مهم به عنوان یک دغدغه در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: در ارتباط با بحث وام دولت از بانک‌ها ۵۰ میلیارد تومان از محل مجوز ماده ۵۶ اخذ کردیم که در روزهای آینده پرداخت خواهد شد و محور بیرجند – قاین از این طریق حداکثر تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

«پروژه احداث باند دوم جاده بیرجند – قاین به طول ۱۰۰ کیلومتر در قطعات مختلف در دست اجراست و با تخصیص اعتبارات و پرداخت مطالبات پیمانکاران از سال گذشته شتاب بیشتری گرفته است.»

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از راه‌های کلیدی در حوزه ترانزیتی محور سربیشه – درح – ماهیرود است که سال گذشته با رایزنی‌هایی که صورت گرفت دهه فجر۲۲ کیلومتر این مسیر به پیمانکار واگذار شد، ۵۰ کیلومتر در حال مطالعه و ۳۱ کیلومتر باقیمانده فراخوان عمومی شده است.

وی افزود: سال گذشته با پیگیری‌هایی که انجام شد، ۲۲۲ میلیارد تومان به راه‌های استان در مسیرهای نهبندان، بیرجند، قاین و سربیشه تخصیص داده شد که چهار برابر اعتبارات سال ۹۷ است و این روند در لایحه بودجه ۹۹ قرار داده شد که سرعت اتمام پروژه‌ها را افزایش دهیم.

جهش اعتباری در بخش جاده‌ای خراسان جنوبی محقق شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیز گفت: جهش اعتباری قابل توجهی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان صورت گرفته است و سال گذشته اقدامات بزرگی در احداث باند دوم جاده‌ای در حوزه راه‌های استان آغاز شد.

 سید کمال الدین میرجعفریان افزود: با پیگیری‌های مکرر استاندار خراسان جنوبی و منابع مالی سفر دکتر نوبخت به استان بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان به حوزه راه‌های استان تخصیص یافت که چهار برابر بیشتر از سال گذشته آن (سال ۹۷) بود.

وی بیان کرد: در مجموع در بخش جاده‌ای ۱۹۴ کیلومتر در دست ساخت است که بسیاری از آنها به روسازی و آسفالت رسیده و با اتمام آن سهم بزرگراهی استان خراسان جنوبی در کشور از ۱۰ درصد به ۲۱ درصد ارتقا پیدا می‌کند که عدد قابل توجهی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه راهسازی سربیشه به درح و ماهیرود از سال گذشته هدف‌گذاری شد که سال ۹۸ بیش از ۲۶ میلیارد تومان اعتبار دریافت کرد و امسال نیز طی ۲ مرحله مجموعا ۶۰ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یافت، همچنین استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ از سال گذشته دنبال شد و فراخوان پیمان‌سپاری صورت گرفته که می‌توان گفت تمام طول این مسیر تعیین تکلیف خواهد شد.

میرجعفریان افزود: عملیات اجرایی مسیر بیرجند به قاین نیز در سال گذشته با ابلاغ ۴۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر دکتر نوبخت به استان شتاب بالایی گرفت و امسال با تلاش فراوان استاندار خراسان جنوبی ۵۰ میلیارد تومان دیگر به این پروژه اختصاص یافت که امیدواریم با تزریق منابع این پروژه، مجموع ۱۹۴ کیلومتر برنامه‌ریزی شده تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

 

 

 

 

اخبار کوتاه

دیدار مهندس کریمی فرماندار قائنات با والدین، همسر و برادران ستواندوم شهید علی غلامی

مهندس کریمی فرماندار شهرستان قائنات در بدو ورود به روستای ورزگ با حضور در گلزار مطهر شهدای این روستا با خواندن فاتحه به مقام شامخ شهیدان به ویژه شهید غلامی ادای احترام و در نشستی صمیمی با والدین، همسر و برادران ستواندوم شهید علی غلامی دیدار و گفتگو کرد.

مهندس کریمی فرماندار شهرستان قائنات به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه تکمیل و بهسازی پارک جنگلی شهر اسفدن، از محل به صورت میدانی بازدید و در رابطه با تسریع در تکمیل این پارک توصیه های لازم به شهردار اسفدن ارائه نمود.

مراسم رزمایش آل یاسین آبشار عاطفه ها در شهر اسفدن آغاز گردید.

برپایه گزارش در این رزمایش بیش از ۶۲۰ بسته معیشتی که به همت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه های استان، شهرستان زیرکوه و شهر اسفدن تهیه و تأمین شده بود؛ قرار است بین خانواده های تحت پوشش آبشار عاطفه های شهرستان زیرکوه و شهر اسفدن و همچنین خانوارهایی که از بیماری کرونا آسیب دیده اند؛ توزیع گردد.

شایان ذکر است مسئول استانی آبشار عاطفه ها در این مراسم لوح تقدیر و یادبودی که از سوی مدیر عامل این بنیاد به منظور تعامل و همراهی مهندس کریمی فرماندار قائنات که در راستای امور خداپسندانه با این بنیاد و مراکز شهرستانی صورت گرفته بود؛ توسط حجت الاسلام عبداللهی امام جمعه محترم شهر اسفدن تقدیم شخص فرماندار گردید.

فرماندار در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قائنات، بیان نمود: آموزش و پرورش، دانشگاه ها، ادارات و نهاد های فرهنگی، نقش بسزایی در آگاه بخشی به مردم در راستای کاهش مصرف مواد مخدر برعهده دارند.

فرماندار در ادامه، افزود: ۸۰ درصد خانواده ها آگاهی لازم را نسبت به اثرات سوء مصرف مواد مخدر و شیوه های کنترل فرزندان و نحوه برخورد با آنها را ندارند.

مهندس کریمی در پایان، تصریح نمود: امروزه اعتیاد به مواد مخدر و قاچاق آن بعنوان یکی از ابر مشکل های کشور می باشد. لذا همه باید بسیج شوند تا با استفاده از همه ظرفیت ها، توانمندی ها و دانش های لازم با این پدیده شوم مبارزه نمایند.

مهندس کریمی فرماندار قائنات در مراسم رزمایش مهربانی، خاطرنشان نمود: همه باید کمک کنیم تا اقشار آسیب پذیرمان رنج مضاعفی را به دلیل مشکلات معیشتی متحمل نشوند.

فرماندار در ادامه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه و ارزشمند جناب مهندس معتمدیان استاندار معزز خراسان جنوبی که با همکاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری خراسان جنوبی در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: (( ماه رمضان در پیش است ماه انفاق و ایثار، چه خوب است که یک رزمایش گسترده ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان))، این مهم شکل گرفت؛اظهار داشت: امروز به همت همه این عزیزان ۱۶۳۹ بسته معیشتی برای سه گروه هدف از آقشار آسیب پذیر جامعه در سطح شهرستان قائنات توزیع خواهد شد.

مهندس کریمی فرماندار در جلسه بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با شهرک های صنعتی شهرستان قائنات که با حضور مهندس پارسا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی برگزار گردید؛ خاطرنشان نمود: یکی از مهمترین اولویت های کاری شهرستان در سال جهش تولید، احیاء و راه اندازی مجدد واحدهایی که تعطیل شده و یا با حداقل تولید فعالیت می نمایند؛ می باشد.

فرماندار در ادامه، افزود: اشتغالزایی و تولید از مهمترین مطالبات شهروندان و از برنامه های راهبردی دولت می باشد که خوشبختانه در شهرستان قائنات پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی وجود دارد. لذا با بسیج همه ظرفیت ها و ایجاد مشوق های لازم برای سرمایه گذاران، نتایج مطلوبی را شاهد خواهیم بود.

 

 

 

عملیات لوله گذاری پمپ بنزین شهرداری – بازدید میدانی شهردار از عملیات لوله گذاری

 

 

بازدید شهردار از عملیات جمع آوری آسفالت بلوار امام رضا ع – جاده سنتو

 

 

 

 

عملیات عمرانی اجرای جاده سلامت بلوار ابوذر به روایت تصویر

 

 

 

 

اجرای کانیو در میلان پروفسور للهی ۴۷

 

 

 

 

 

ادامه عملیات اجرای روکش آسفالت بلوار امام علی (ع) به روایت تصویر

 

 

 

اجرای نقاشی دیواره پل منطقه گردشگری بزرگمهر

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*