۳۰ کیلومتر محور دیهوک – راور به مناقصه گذاشته می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تنها قطعه باقیمانده محور دیهوک – راور به طول ۳۰ کیلومتر به زودی به مناقصه گذاشته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی پس از بازدید از محورهای مذکور در جمع مردم روستای نای بند بخش دیهوک گزارشی از عملیات اجرایی و برنامه‌های این اداره کل درخصوص تکمیل باند دوم این محورها ارائه و اظهار داشت: به زودی تنها قطعه باقیمانده از این محور به طول ۳۰ کیلومتر به مناقصه می‌رود و هدف‌گذاری کرده‌ایم حداقل ۱۸ کیلومتر از این محور تا قبل از هفته دولت سال جاری تکمیل شود و زیربار ترافیک برود.

وی گفت: با تکمیل این ۱۸ کیلومتر ۱۲۰ کیلومتر از ۲۰۵ کیلومتر این محور در حوزه استحفاظی استان خراسان جنوبی زیربار ترافیک می‌رود همچنین با تاکید استاندار مقرر شد علاوه بر این ۱۸ کیلومتر ۱۲ کیلومتر دیگر نیز تا پایان امسال در برنامه اجرایی بهره‌برداری قرار گیرد.

داعی همچنین دستور بررسی و رفع مشکل راه دسترسی روستای علی آباد را صادر کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در جلسه‌ای به ریاست استاندار خراسان جنوبی و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی استان، آخرین وضعیت راه‌های خراسان جنوبی مورد بررسی و برنامه‌ریزی قرار گرفت.

در این نشست که در محل دفتر استاندار برگزار شد ضمن بررسی وضعیت موجود، برنامه‌ها، اهداف و مشکلات پیش روی محورهای مواصلاتی استان مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار خراسان جنوبی در این نشست بر استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ مشابه محور بیرجند – قاین در دیگر محورهای استان و تسریع در روند و اجرای پروژه‌ها و افزایش عملکرد و به بهره‌برداری رساندن باندهای دوم استان تاکید کرد.

وی با تاکید بر اجرایی شدن پروژه‌های در دست مناقصه گفت: تمامی قطعات باقیمانده در محور نهبندان – بیرجند – قاین تا مشهد در یک سال گذشته تعین تکلیف شده و در دست اجراست و هیچ گونه قطعه بلاتکلیفی در این مسیر وجود ندارد.

در این نشست آخرین وضعیت پروژه راه‌آهن استان نیز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ شد.

گفتنی است  استاندار به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی و تعدادی از مدیران کل روز گذشته از عملیات اجرایی محور خوسف – خور و قطعات در حال اجرای محور دیهوک – راور بازدید کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*