پیامک/

کتابخانه مرکزی بیرجند چه زمانی به بهره برداری خواهد رسید؟ یکی از قول‌هایی که مسولان برای رفع کمبود فضای کتابخانه ای داده بودند چندین سال است در مرحله کلنگ زنی متوقف مانده است.
 

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۰۸:۲۹:۴۱

خوانده نشده
۲ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت فرماندارمحترم شهرستان درمیان جناب مهندس بخشی روستای نوغاب بخش مرکزی شهرستان درمیان. جمعیت منطقه مسکونی نوغاب درمیان ازشهرهای درمیان فراتررفته است ودرحال توسعه است ویک شهر می باشد و در حال حاضر تجهیزات آتش نشانی ندارد ماشهروندان نوغاب درمیان ازحضرتعالی درخواست داریم این مشکل را پیگیری بفرمایید
۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۲۰:۲۶:۴۵ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام خدمت استاندار محترم دلسوزجهادی و فریادرس محرومین استان خراسان جنوبی جناب آقای معتمدیان، روستای تاجکوه در فاصله ۷۰کیلومتری مرکز استان و جزو بخش مرکزی چندین سال برای آب آشامیدنی مسؤلین قول می دهندولی هنوز هیچ خبری نیست و چندید روستا بافاصله ۶کیلومتری از این روستا آب آشامیدنی دارندو مشکلاتی دیگردراین روستاوجود دارد که اگر مرتفع گرددتمام  جوانان که به شهرهای بیرجندو فردوس و سرایان و روستاهای اطراف کوچ کردند بر می گردند از حضرتعالی در خواست می کنیم به صورت میدانی از وضعیت اسفباراین منطقه و این روستاو روستاهای همجوار بازدیدی داشته باشید.
۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۱۷:۱۲:۲۸ خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام اگر اعتبارات راه سازی استان به صورت متمرکز روی چندپروژه هزینه شود و پروژه مورد بهره برداری قرار گیرد بهنر است مثلا اگر جاده بیرجند مشهد تکمیل شود برای همه شهرستانهای استان مفید است در حال حاضر دهه پروژه راهسازی در حال اجراست که به دلیل طولانی شدن زمان اجرا طی چند سال اخیر بخشی از کارهای انجام شده به دلایل مختلف از ین رفته است.
۱۳۹۹/۰۲/۲۶ ۱۱:۰۸:۵۵ خوانده شده خیر
۵
گفته می شود دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  بعد از عید فطر در استان خراسان جنوبی حضور خواهد  یافت .و بازدید از تعدادی از واحد تولیدی و صنعتی  استان در برنامه کاری وی قرار دارد
۱۳۹۹/۰۲/۲۷ ۱۸:۳۵:۱۶ خوانده نشده خیر
۲  +۹۸۹۱۵۱۶۰۴۵۳۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام. بنظر بنده ی حقیر وضعیت بازار مسکن(چه خرید و فروش و چه اجاره)، نسبت به بازار خودرو، خیلی بی سروسامانتر و بی حساب کتاب تر می باشد. ضمن اینکه وجود مسکن نسبت به خودرو واجب تر و اساسی تر است. اما چرا به بازار خودرو توجه می شود ولی به بازار مسکن کمتر توجه می شود؟ لطفا دست اندرکاران امور مسکن یک برنامه ریزی اساسی نمایند و در کشور یک آمار از  کل بی مسکن های واقعی تهیه فرمایند چه کارمند چه کارگر و چه آزاد و بیکار و همه ی آنان را خانه دار نمایند و خانه های بلا استفاده را شناسایی و افراد چند خانه ای را شناسایی و تکلیف شان را معیین نمایید. باتشکر یک شهروند.
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۹:۴۲:۵۷ خوانده شده خیر
۶ ۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۹:۲۶:۲۷ خوانده شده خیر
۷ ۱۳۹۹/۰۲/۲۴ ۲۲:۳۰:۵۸ خوانده شده خیر
۸

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*