گفته می شود شما نشنیده بگیرید

 

گفته می شود نام «آیه دریس»، مجری من‌وتو در پرونده سلاطین طلا و خودرو دیده می‌شود. در این پرونده که برای «وحید بهزادی» و همسرش «نجوا لاشیدایی» به جرم اخلال عمده در بازار خودرو و طلا به اعدام محکوم شده‌اند، ارتباط مالی میان متهمان و مجری شبکه معاند من‌وتو مشاهده می‌شود. با تحقیقاتی که از حساب‌های «وحید بهزادی» و «نجوا لاشیدایی» در شرکت شهاب پارس برآمده است، بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان به حساب خانمی واریز شده که گفته می‌شود مجری شبکه ضد انقلاب من‌و‌تو و مجری مرجان تی‌وی بوده که سال ۹۴ از کشور خارج شده است.

 

 

گفته می شود عباس سلیمی‌نمین اعلام کرده  «به‌ نظر من جلسه اخیر آقای میرسلیم با برخی راه‌یافتگان مجلس یازدهم چندان اهمیتی ندارد، زیرا اصلا افرادی که خود را برای ریاست مجلس مطرح می‌کنند، اندازه این پست نیستند؛ برای مثال آقای شمس‌الدین حسینی که اصلا سیاسی نیست و در دوره ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد مدتی وزیر اقتصاد بوده است یا آقای میرسلیم مقبولیتی برای ریاست مجلس ندارد. حالا اینکه قبل از تشکیل مجلس دور هم شده‌اند و سعی می‌کنند محفلی تشکیل بدهند، چندان قابل اعتنا نیست و هنوز وضعیت تغییری نکرده و مشخص است که چه کسی شانس اول ریاست مجلس است. حتی حزب مؤتلفه در دادن بیاینه برای حمایت از آقای میرسلیم در انتخابات هیات‌رئیسه مردد است یا جوانان حزب موتلفه اصلا میرسلیم را قبول ندارند.

 

 

گفته می شود محمد صادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا معتقد است، بنا بر عرف، نمایندگان شهرستان بیشترین اثرگذاری را در انتخابات هیات رئیسه و ریاست مجلس دارد. کوشکی گفته «با در نظر گرفتن تعداد و سلیقه نمایندگان شهرستان مساله، به نظر می‌رسد که پیش‌بینی نتیجه انتخابات هیات رئیسه پیچیدگی خاصی نداشته باشد و مساله کاملا مشخص است». وی در پاسخ به اینکه آیا قالیباف را پیروز قطعی این رقابت می‌دانید؟ گفت: «به نظر می‌رسد که اینطور باشد».

 

 

 

گفته می شود مسیح مهاجری اعلام کرده  رسانه ملی ما مدتی است متأسفانه گرفتار خودزنی است و کسی نیست برای معالجه این بیماری اقدامی کند. در ایام نوروز، مجموعه‌ای از مهم‌ترین شبکه تلویزیون پخش می‌شود که علاوه بر تمسخر مناسک دینی حتی رگه‌هائی از نفوذ خط ضدفرهنگی طاغوت در آن مشاهده شد، به طوری که مدیرعامل رسانه ملی را هم به تکاپو واداشت. طی ماه‌های اخیر، از شبکه‌های مختلف تلویزیون خطاهایی سرزده است که امکان توجیه و سرپوش گذاشتن بر آن‌ها حتی توسط خود مسئولین رسانه ملی وجود ندارد.

 

 

 

گفته می شود بیست و یک نماینده مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار ورود سید ابراهیم رییسی به حکم اخیر صادره برای محمود صادقی شدند و از وی خواستند اجازه ندهد حق او ضایع شود و در آینده نیز حریت و آزادگی نمایندگان مخدوش شود.

 

 

گفته می شود برخی منتخبان مجلس یازدهم در نامه‌ای به شورای نگهبان خواستار عودت فوری لایحه حذف صفرها به مجلس شورای اسلامی شدند تا با دقت و وسواس بیش‌تری نسبت به رفع ابهام و تصویب آن اقدام شود.

 

 

گفته می شود مدیرکل سلامت، جمعیت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفته میزان ازدواج در کشور از سال ۸۹ تاکنون ۴۰ درصد کم شده و این زنگ خطری است که آینده کشور را در همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی و حتی امنیتی به مخاطره می‌اندازد.

 

 

 

گفته می شود وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرده نام یک شرکت چینی را به دلیل نقض تحریم‌ها علیه ایران به فهرست شرکت‌های تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهاد‌های زیرمجموعه این وزارتخانه محسوب می‌شود، افزوده است.

 

 

گفته می شود منابع خبری با انتشار یک سند دولتی اعلام کردند، دولت سوریه روز سه‌شنبه تصمیم به مصادره دارایی‌های رامی مخلوف، پسردایی بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه و میلیاردر شناخته شده این کشور به همراه همسر و فرزندان او گرفت.

 

 

 

 

 

گفته می شود با توجه به اینکه کمتر از ده روز به شروع فعالیت مجلس یازدهم زمان مانده است، از مسئولان مجلس دهم و به ویژه معاونت اجرایی این مجلس انتظار می‌رود که رویه‌های گذشته در اسکان موقت نمایندگان مجلس یازدهم و خانواده‌های آنان در هتل‌های آنچنانی تکرار نشود و حتی المقدور این وظیفه بر عهده شخص نمایندگان قرار بگیرد

 

 

 

 

 

 

 

گفته می شود علی مطهری در صفحه شخصی خود در توییتر نوشته «پاسخ وزیر کشور به نطق من درباره مقصر بودن ایشان در حوادث آبان ۹۸ قانع کننده نبود. حرف من این بود که وی به عنوان مسئول اجرای تصمیم سران قوا باید لااقل یک ماه با مردم سخن می‌گفت. ضمنا ادعای از نصاب افتادن امضا‌های استیضاح وی نیز واقعیت ندارد.»

 

 

 

گفته می شود بهزاد نبوی در جلسه رئیس جمهور با فعالان سیاسی گفته که بزرگترین دستاورد دولت «برجام» بوده که با آمدن ترامپ و برخی اقدامات مخالفان دولت در داخل تلاش شد آن را ناکام بگذارند. توصیه ایشان به آقای روحانی این بود که به هیچ وجه از برجام خارج نشوید و تأکید کرد ادامه برجام در همین وضع فعلی نیز برای کشور مفید است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*