اطلاعیه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا درمورد نشر نسخه کاغذی رسانه ها از شنبه ۲۳ فروردین

  
اطلاعیه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا درمورد نشر نسخه کاغذی رسانه ها  از شنبه 23 فروردین
بنابر اعلام کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا، انتشار نسخه کاغذی روزنامه ها و سایر نشریات در کلیه نقاط کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب و رعایت تمام جوانب برای پیشگیری از شیوع کرونا از روز شنبه ۲۳ فروردین بلامانع خواهد بود.
متن کامل اطلاعیه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا به‌شرح زیر است:

بی شک تلاش شبانه روزی همکاران رسانه ای در سطح ملی واستانی برای ایفای نقش موثر و پیشگام اطلاع‌رسانی در مقابله با کرونا بیش از گذشته نمایان نمود و جا دارد از تلاش مستمر و ۲۴ ساعته  سربازان گمنام نظام اطلاع رسانی کشور درصحنه مقابله با کرونا  تقدیر و تشکر به‌عمل آید.

به اطلاع می‌رساند با عنایت به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند از روزشنبه  ۲۳ فروردین در سراسر کشور،  کلیه نشریات چاپی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، امکان انتشار خواهند داشت.

همچنین نظر به اهمیت و نقش موثر نسخه چاپی رسانه‌ها  و هماهنگی  به‌عمل آمده با مسولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در شهر تهران نیز که طرح فاصله گذاری هوشمند از روز ۳۰ فروردین اجرا می‌شود، چاپ نشریات  شامل این محدودیت نخواهد بود و روزنامه‌ها و نشریات چاپی می‌توانند از روز ۲۳ فروردین، فرآیند تولید، چاپ و توزیع را آغاز نمایند.

بدین ترتیب در کلیه نقاط کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب و رعایت تمام جوانب برای پیشگیری از شیوع کرونا در مراحل تولید، چاپ و توزیع توسط مدیران رسانه ها  از روز ۲۳ فروردین، انتشار نسخه کاغذی روزنامه‌ها و سایر نشریات بلامانع خواهد بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*