کسب ۱۱ رتبه برتر کشور در جشنواره نوجوان خوارزمی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۶ تیم دانش آموزی متشکل از ۱۱ دانش آموز دختر و پسر استان موفق به کسب رتبه های اول تا سوم کشور در پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی شدند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی پیش از ظهر امروز با بیان این خبر اظهار کرد:  تیم محور بازارچه کسب و کار دانش آموزی استان موفق به کسب رتبه اول کشور در این جشنواره شد.

وی با اشاره به کسب رتبه دوم کشور در محورهای پژوهش و فعالیت های آزمایشگاهی توسط دانش آموزان استان تصریح کرد: دانش آموزان خراسان جنوبی در محورهای زبان و ادبیات فارسی، محصولات سخت افزاری (دست سازه ها) و زبان خارجی رتبه سوم کشور را بدست آوردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این مطلب که ۴۳ هزارو ۶۵۲ نفر رشته در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند، اضافه کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۸۲۸ نفر رشته مجوز حضور در مرحله شهرستانی را به دست آوردند.

واقعی، با اشاره به راهیابی ۱۶۵ نفر به مرحله استانی این رقابت ها تصریح کرد: از این تعداد ۱۱ نفر در قالب ۶ تیم به مرحله کشوری راه یافتند.

گفتنی است پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی از بیست و دوم مرداد ماه لغایت دوم شهریور سال جاری  به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*