همکاری مشترک علمی و پژوهشی دانشگاه بیرجند با دانشگاه‌های اتحادیه اروپا

قرارداد همکاری علمی دانشگاه بیرجند در قالب برنامه اراسموس پلاس با سه دانشگاه اروپایی تمدید شد.
همکاری مشترک علمی و پژوهشی دانشگاه بیرجند با دانشگاه‌های اتحادیه اروپا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر حسین نویدی‌نیا رئیس دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه اظهار داشت: قرارداد دانشگاه بیرجند در قالب برنامه اراسموس + با ۳ دانشگاه علوم ورزشی ورشو لهستان، پلی تکنیک تومر پرتغال، و تورگومورش رومانی برای سال تحصیلی جدید تمدید شد و براین اساس سهمیه دانشگاه برای تبادل اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در سال جاری افزایش یافته است.
به گفته دکتر حسین نویدی نیا رئیس دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه طبق این قراردادها از طرف اتحادیه اروپا از تبادل استاد و دانشجو حمایت مالی می‌شود.
وی خاطر‌نشان کرد: اولین دانشجوی دکتری دانشگاه بیرجند در رشته فیزیولوژی ورزش سال گذشته در قالب این طرح اعزام شد و در سال جاری نیز تعداد بیشتری از دانشجویان و اساتید اعزام خواهند شد.
رئیس دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه همچنین از رایزنی با تعدادی دیگر از دانشگاه‌های اروپایی جهت عقد قرارداد همکاری در قالب ارسموس + خبر داد و گفت: دانشگاه بیرجند در راستای سیاست‌های دانشگاه و وزارت علوم همکاری‌های علمی در این قالب را گسترش خواهد داد.

همکاری مشترک پژوهشی دانشگاه بیرجند و دانشگاه ورشوی لهستان

 ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۵ کد : ۴۳۲۳ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۰
در راستای انجام همکاری های مشترک علمی بین المللی ۶ پروژه مشترک پژوهشی توسط دانشجوی دکتری دانشگاه بیرجند در دانشگاه ورشو انجام شد.
همکاری مشترک پژوهشی دانشگاه بیرجند و دانشگاه ورشوی لهستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، اولین دانشجوی دکتری دانشگاه بیرجند پس از اعزام به فرصت مطالعاتی در قالب برنامه اراسموس + با انجام ۶ پروژه مشترک پژوهشی دوره تحقیقاتی خود را در دانشگاه ورشوی لهستان به پایان رساند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، زینب نظام دوست دانشجوی دوره دکتری دانشگاه که بر اساس قرارداد دانشگاه بیرجند با دانشگاه علوم ورزشی ورشوی لهستان در قالب برنامه اراسموس + به این دانشگاه اعزام شده بود، با به پایان رسیدن دوره تحقیقاتی خود به دانشگاه بیرجند بازگشت.
وی ضمن رضایت از حمایت های صورت گرفته از طرف دانشگاه مقصد، شرکت در این برنامه تحقیقاتی را بسیار مفید دانست و از انجام ۶ پروژه مشترک پژوهشی در زمان حضور خود در دانشگاه ورشو خبر داد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*