چند خبر از فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی

دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با مدیرمسئولان نشریات محلی قاینات

به مناسبت روز خبرنگار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و هیات همراه با مدیر مسئولان نشریات محلی شهرستان قاینات دیدار و گفتگو کرد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با مدیر مسئولان نشریات طنین فردای قاینات ، طلوع خراسان جنوبی ، نگین شرق و بازار قاینات و همچنین پایگاه خبری نسیم قاین ضمن تبریک  روز خبرنگار و فرارسیدن اعیاد قربان تا غدیر از تلاش صادقانه و دلسوزانه اصحاب رسانه شهرستان قاینات تقدیر کرد .

وی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از وضعیت و فعالیت خوب نشریات شهرستان قاینات اظهار داشت : بدون شک نشریات می‌توانند نقش بسزایی در آگاهی بخشی، رشد واعتلای فرهنگ جامعه داشته باشند ودر این میان، نشریات محلی و خبرنگاران آنها نقش بسزایی در رفع مشکلات مردم دارند.

ناصر نبی زاده با بیان اینکه مسائل و مشکلات مالی و اقتصادی روی مطبوعات استان اثر گذاشته  اظهار امیدواری کرد با اختصاص بسته های حمایتی در سال جدید شاهد رونق بهتر نشریات محلی در استان و شهرستان قاینات باشیم .

در این دیدار حامد رضایی معاون توسعه و مدیریت منابع ،محمود رمضانی معاون فرهنگی و رسانه داره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  و همچنین عباس میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات مدیر کل را همراهی کردند .

 

 

 

 

جلسه هم اندیشی و بررسی وضعیت و تعیین تکلیف مجتمع فرهنگی هنری ارشاد آرین شهر برگزار شد

 
جلسه هم اندیشی و بررسی وضعیت و تعیین تکلیف مجتمع فرهنگی هنری ارشاد آرین شهر برگزار شد

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و معاونین این اداره کل، فرماندار قائن، معاونین فرماندار و دیگر مسئولین ذیربط، جلسه هم اندیشی و بررسی وضعیت و تعیین تکلیف مجتمع فرهنگی هنری ارشاد آرین شهر در محل فرمانداری قائن برگزار گردید.ناصر نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این نشست  با تاکید بر استفاده فرهنگی از این مکان بیان داشت: ما اعلام آمادگی داریم از این مکان در سه بعد کتابخانه ،خانه فرهنگ و کانون فرهنگی و هنری مساجد در خصوص واگذاری مکان فوق اقدام نماییم.

لازم به ذکر است؛در پایان این نشست مصوب شد جلسات کارشناسی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با شهردار و دیگر ارگان های فرهنگی شهر برگزار شود و در اسرع وقت در خصوص استفاده فرهنگی ار این محل تعیین تکلیف شود.

 

 

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از پروژه پلاتو نمایش قاین

 
بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از پروژه پلاتو نمایش قاین

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به همراه معاونین این اداره کل از پروژه پلاتو نمایش قاین بازدید کرد.مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این یازدید با تاکید بر اینکه شهرستان قائن از ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر بویژه هنر نمایش برخوردار است و با توجه به نیاز هنرمندان نمایش قاینات به مکانی برای فعالیت بهتر و بیشتر،قول مساعد داد که با حمایت و همکاری مسئولین شهرستانی و هنرمندان نمایش شهرستان قاینات این پروژه در آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است، پلاتوی نمایش شهرستان قاینات به متراژ ۵٣۶ مترمربع در دو طبقه  شامل سالن نمایش و سالن اداری و با ظرفیت ٩٠ نفر در حال ساخت می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*