اخبار خراسان جنوبی به روایت تصویر

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ شرکت براتی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری قائنات در اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی امام رضا (ع)
شرکت براتی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری قائنات در اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی امام رضا (ع)

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائنات براتی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری قائنات در اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی امام رضا (ع) که در محل سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان قائنات با اجرای برنامه های فرهنگی و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، برگزار گردید؛شرکت نمود.

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ دیدار فرماندار و امام جمعه سرایان با تعدادی از خبرنگاران
دیدار فرماندار و امام جمعه سرایان با تعدادی از خبرنگاران

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سرایان ؛ بمناسبت روز خبرنگار و به منظور تجلیل از خبرنگاران ، فرماندار و معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداربه همراه امام جمعه و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر سرایان با حضور در منزل تعدادی از خبرنگاران سرایان از زحمات آنان تقدیر کردند.

 
تعداد بازدید:

 

 

با حضور فرماندار ، نماینده مردم در مجلس و اعضای شورای شهر فردوس
با حضور فرماندار ، نماینده مردم در مجلس و اعضای شورای شهر فردوس
تعداد بازدید:

 

 

بمناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و امامت
بمناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و امامت
بمناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و امامت و بزرگداشت برنامه های این دهه (🔹دیدار مسئولین با امام جمعه فردوس🔹گلباران قبور مطهر شهدای گمنام(پارک ملت)🔹نواختن زنگ ولایت) با حضور فرماندار ، امام جمعه، مسئولین و خانواده معظم شهدا صورت پذیرفت .
تعداد بازدید: ۳۲

 

 

 

 

 

 

 

 

۲۹

 

 

 

 

 

 

 

 

۳۷

 

 

 

 

 

دهگردشی فرماندار در روستاهای شهرستان بشرویه
علی شفیعی در حاشیه این دهگردشی و در جمع اهالی روستاها اظهار داشت: وجود همدلی و تعامل در بین اهالی روستاها و نیز مسئولان باعث خدمت‌ رسانی بیشتر و سرعت بخشیدن به امور می‌شود.

وی با تاکید بر حل مشکلات روستاها گفت: دولت عزم جدی برای حل مشکلات روستاها دارد و دراین زمینه به موفقیت‌هایی  نیز دست یافته است.

فرماندار شهرستان بشرویه در این دهگردشی از نزدیک به بررسی مسائل، مشکلات و درخواستهای مردم پرداخت و دستورات لازم در جهت پیگیری و رفع مشکلات آنها را صادر کرد.
تعداد بازدید: ۳۳
دهگردشی فرماندار از روستا های بخش مود
دهگردشی فرماندار از روستا های بخش مود
دهگردشی مهندس محمدی فرماندار شهرستان سربیشه، دکتر افضلی نماینده مردم شهرستان در مجلس و جمعی از مدیران ادارات شهرستان در روستای حاجی آباد بخش مود
در این دهگردشی فرماندار شهرستان ضمن دیدار با اهالی روستای حاجی آباد  از نزدیک در جریان مشکلات اهالی روستا قرار گرفتند.
گردهمایی تشکلها و سازمانهای مردم نهاد شهرستان درمیان
گزارش تصویری:
تعداد بازدید: ۱۴

 

 

 

 

 

یکی از مهمترین رسالت های خبرنگاران، ارائه تصویر واقع بینانه از شرایط شهرستان در اذهان و افکار عمومی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائنات با حضور مهندس کریمی فرماندار، حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قائن، معاونین فرماندار، رمضان پور بخشدار مرکزی،میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائنات و دیگر مسئولین ذیربط، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار،آئین تجلیل از مسئولین نشریات و خبرنگاران و برخی از روابط عمومی های فعال دستگاه های اجرایی شهرستان قائنات و در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

مهندس کریمی فرماندار در آئین تجلیل از مسئولین نشریات و خبرنگاران فعال شهرستان قائنات، بیان نمود: یکی از مهمترین رسالت های خبرنگاران، ارائه تصویر واقع بینانه از شرایط شهرستان در اذهان و افکار عمومی است. زیرا ارائه تصویر نادرست و مخدوش اگر جایگزین تصویر واقعی شود؛جامعه مستعد ایجاد التهاب و اتخاذ تصمیمات خطرناک می گردد.

فرماندار در ادامه، افزود: یکی از وظایف اصلی و اولویت های مهم شهروندان مسئول،جامعه دانشگاهی،جامعه مدنی،خبرنگاران،فعالان و سیاستگذاران عرصه عمومی، تلاش برای ترسیم تصویر واقع گرایانه و سوق دادن فضای رسانه ای شنیداری و فضای اجتماعی به سمت واقع گرایی است. 

برپایه این گزارش در پایان این مراسم از مسئولین و دست اندرکاران نشریات، خبرنگاران فعال شهرستان و از مسئولین روابط عمومی های فعال برخی ادارات و فرمانداری تجلیل بعمل آمد.

ت
 

 

 

 

با حضور فرماندار: طی مراسمی از خبرنگاران و مسئولین روابط عمومی های فعال شهرستان نهبندان تجلیل شد
با حضور فرماندار: طی مراسمی از خبرنگاران و مسئولین روابط عمومی های فعال شهرستان نهبندان تجلیل شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نهبندان در نشست صمیمی با اصحاب رسانه و روابط عمومی های فعال شهرستان که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید خبرنگاران شهرستان در فضای صمیمی دغدغه ها و سختی های کارشان را با بیکی فرماندار شهرستان در میان گذاشتند .
بیکی فرماندار شهرستان نهبندان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار به تبیین جایگاه خبر نگار پرداخت و اشاره کرد : خبرنگاران به عنوان چشمان بیدارجامعه به شمار می روند که در ابعاد مختلف نظرات و دیدگاهای جامعه را بیان می کنند .
وی تصریح کرد: در یک جامعه اسلامی هیچ شانی بالاتر از خدمت رسانی به مردم برای مسئولین نیست و در راستای کاهش مشکلات شهرستان باید خبرنگاران با بیان ظرفیت و پتانسیلها و هم افزایی در جهت پیشرفت شهرستان
گام بردارند .
نماینده عالی دولت در شهرستان نهبندان با تاکید بر اینکه باید مدیران شهرستان صدای رسانه ها و خبر نگاران را بشنوند که در حقیقت این همان مطالبات مردم و شهرستان می باشد .
فرماندار نهبندان در جمع خبر نگاران ،اصحاب رسانه و مسئولین روابط عمومی های شهرستان با اشاره به گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد : باید به ظرفیتها و پتانسیلهای شهرستان آشنا باشیم و اثر تحریمهای ظالمانه دشمنان را بی اثر سازیم .
وی ضمن تاکید بر اینکه رسانه ها و خبر نگاران باید منصف ، تاثیرگذار ، متعهد و امانت دار باشند گفت : از همه رسانه های شهرستان و اصحاب رسانه خواسته می شود که درجهت توسعه شهرستان همکاری نمایند .
بیکی گفت : خبرنگاران نباید بر اساس تفکر وجهت گیری سیاسی مطالبی را درج کنند و باید واقعیتها را منتقل نمایند .
فرماندار نهبندان ادامه داد : از همه ادارات شهرستان خواسته می شود که به دنبال پرتال و سایت اداره خودشان در جهت انعکاس خبر های حوزه کاریشان باشند .
وی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه سیاه نمایی به شهرستان ضربه می زند افزود : سختی کار خبرنگاران را لمس می کنم و تا علاقه و عشق در این حوزه نباشد شاهد پیشرفت امورات محوله نخواهیم بود و ادامه داد : با توجه به اینکه تحول عظیم درعرصه رسانه و خبر رسانی در سالهای اخیر رخ داده است از همه خبرنگاران شهرستان خواسته می شود که باید به دنبال افزایش مطالبه گری در جهت بهبود امور در شهرستان باشیم .
فرماندار شهرستان در پایان این مراسم از همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر نمود .
در این مراسم هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به بیان موضوعات و نظراتی در خصوص حوزه خبر و رسانه پرداخت و سپس خبرنگاران و اصحاب رسانه و سپس روابط عمومی های ادارات شهرستان به بیان دیدگاهها و نظراتشان در حوزه های مختلف پرداختند .

 

 

 

 

۳۹۸/۰۵/۲۲ بازدید فرماندار از پروژه در حال احداث زیرگذر مود
بازدید فرماندار از پروژه در حال احداث زیرگذر مود
بازدید مهندس محمدی فرماندار شهرستان سربیشه، دکتر افضلی نماینده مردم شهرستان در مجلس و مهندس راستکار بخشدار مود از پروژه در حال احداث زیرگذر ورودی به شهر مود.

 

 

بازدید فرماندار از ساختمان دهیاری نوکند بخش مود
بازدید فرماندار از ساختمان دهیاری نوکند بخش مود
بازدید مهندس محمدی فرماندار شهرستان سربیشه، دکتر افضلی نماینده مردم شهرستان در مجلس، مهندس راستکار بخشدار مود و جمعی از مدیران شهرستان از ساختمان دهیاری روستای نوکند بخش مود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*