کشف ۱۶۷ کیلوگرم شیشه با تلاش پلیس ۳ استان

کشف ۱۶۷ کیلوگرم شیشه با تلاش پلیس ۳ استان

 فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۶۷ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در عملیات مشترک با استان‌های یزد و سمنان خبر داد.

سردار مجید شجاع روز چهارشنبه گفت: ماموران انتظامی خراسان جنوبی با رصد اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند که اعضای یک باند تهیه و توزیع موادمخدر قصد انتقال محموله سنگین موادمخدر را به استان‌های مرکزی کشور دارند که بلافاصله موضوع پیگیری شد و تعقیب و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی استان‌های خراسان جنوبی و سمنان در عملیاتی مشترک خودرو سواری حامل موادمخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۶۷ کیلوگرم شیشه کشف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه ماموران با رصد و انجام کار اطلاعاتی، اعضای دیگر این باند را نیز شناسایی کردند گفت: به دنبال آن تیم‌هایی از پلیس خراسان جنوبی و استان یزد قاچاقچیان را که با خودروهای تندرو در کویر طبس – یزد در حرکت بودند، به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی اضافه کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام ماموران خودروهای حامل مواد را با استفاده از قانون به کارگیری سلاح متوقف کردند که قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه بر خود و برتری آتش پلیس، تسلیم ماموران شدند.

سردار شجاع گفت: در این عملیات‌ها چهار قاچاقچی مسلح دستگیر شدند و در بازرسی از خودروهای آنان، سه قبضه کلاش، یک قبضه سیمینوف، یک قبضه گرینوف و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

خراسان جنوبی با افغانستان مرز مشترک دارد و با ۶ استان کشور از جمله یزد و سمنان همجوار است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*