رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد/ موافقت با جذب اعضای هیأت علمی در دانشگاه های خراسان جنوبی

 
جمشید انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی گفت: در صورتی که وزارت علوم برای صدور مجوز استخدام عضو هیأت علمی در دانشگاه‌ها درخواست مجوز نماید سازمان اداری و استخدامی این مجوز را صادر خواهد کرد.
موافقت با جذب اعضای هیأت علمی در دانشگاه های خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، جلسه شورای اداری استان امروز پنج شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند و مدیران و مسئولان در استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: در صورتی که وزارت علوم برای صدور مجوز استخدام عضو هیأت علمی در دانشگاه‌ها درخواست مجوز نماید سازمان اداری و استخدامی این مجوز را صادر خواهد کرد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در بخشی دیگر از سخنانش بر لزوم اطلاع دستگاه‌ها از سیاست‌های دولت تأکید کرد و گفت: سال دشورای را در تأمین منابع مالی دستگاه ها پیش رو داریم.

وی همچنین به وجود ۶۶ درصد پست‌های بلاتصدی سازمانی در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: برای رفع این مشکل همکاری خواهیم نمود و به کمک سازمان مدیریت بودجه و برنامه‌ریزی مجوز صادرخواهیم کرد.

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی وضعیت استان به ضرورت افزایش سهمیه مجوزهای استخدامی تاکید کرد و گفت: لازم است مجوز قراردادی برای برخی از واحدها و دستگاه‌های اجرایی صادر شود.


دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*