اولویت اصلی ما در شهرستان بشرویه تکمیل ساختمان اداری این نهاد و سالن آمفی تئاتر آن است

اولویت اصلی ما در شهرستان بشرویه تکمیل ساختمان اداری این نهاد و سالن آمفی تئاتر آن است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در جریان سفر کاری خود به شهرستان بشرویه،پیرامون تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان در دیدار با فرماندار یشرویه گفت:اولویت اصلی ما در شهرستان بشرویه تکمیل ساختمان اداری این نهاد و سالن آمفی تئاتر آن است.به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ ناصر نبی زاده،١٠ مرداد ماه ٩٨ در این نشست،ضمن تبریک انتصاب علی شفیعی به سمت فرماندار شهرستان بشرویه بیان داشت: در همه شهرستان ها، اعتبار مجتمع ها از محل اعتبارات فرمانداری ها تامین می شود و به محض تکمیل، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، به تجهیز کامل این اماکن می پردازد.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی ما در شهرستان بشرویه تکمیل ساختمان اداری این نهاد و سالن آمفی تئاتر آن است گفت:در صورت تکمیل ساختمان اداری و سالن آمفی تئاتر فرهنگ و ارشاد بشرویه ما نیز ظرف مدت کوتاهی تجهیزات آن را تکمیل و آماده بهره برداری هنرمندان خواهیم کرد.

وی در رابطه با وضعیت زیر ساختی ار جمله مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان توضیحاتی ارائه داد و با بیان اینکه هیچ تبعیضی در بین شهرستان های استان قائل نخواهیم بود، گفت: سعی کرده ایم با انعقاد تفاهم نامه هایی نگاه ویژه ای به هر شهرستان داشته باشیم چرا که این امر باعت توسعه فرهنگ و هنر هر منطقه خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه بحث زیر ساخت های فرهنگی و هنری در حوزه هایملی و استانی ضعیف است بیان داشت:چشم انداز خوبی در این شهرستان دیده شده که دارای دو فاز می باشد که فاز یک آن که پیشرفت ٨٠ درصدی داشته و با پیگیری های انجام شده  امسال اعتباراتی برای آن پیش بینی شده و با نگاه حرفه ای تری که به این مجموعه داشته ایم امیدواریم این مجموعه را در آینده ای نزدیک به اتمام رسانیم.

در ادامه علی شفیعی فرماندار شهرستان بشرویه ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، به بیان مشکلات موجود در امر فرهنگ و هنر پرداخت و اظهار امیدواری کرد با همدلی موجود بین مسئولین شاهد افتتاح این پروژه در آینده نزدیک باشیم.

لازم به ذکر است؛در پایان این دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بازدیدی از مجنمع فرهنگی و هنری و سالن آمفی تئاتر شهرستان داشت و در تسریع  در تکمیل آنها تاکید کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*