آخرین خبر :

استاندار خراسان جنوبی:  خبرنگاران نقش مهمی در تبیین مشکلات مردم و روند توسعه کشور دارند

معتمدیان با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در تبیین مشکلات مردم و روند توسعه کشور، گفت: متاسفانه شاید تاکنون قانونی تصویب نشده است که شغل خبرنگاری را به عنوان مشاغل سخت و زیان آور محسوب کند ولی امیدواریم که این اتفاق در مجلس شورای اسلامی انجام بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد صادق معتمدیان» شامگاه (۱۶ مرداد) در مراسم جشن خانوادگی اصحاب رسانه همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی که مظلومانه به دست عناصر جنایتکار تکفیری به شهادت رسید، اظهار کرد: خبرنگاران شبانه روز در جهت اطلاع رسانی دقیقق، به موقع و شفاف به مردم تلاش می کنند.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نقش مهمی که خبرنگاران در تبیین مشکلات مردم دارند، گفت: خبرنگاران در جریان و روند توسعه کشور و استان خراسان جنوبی نقش اساسی و مهمی دارند و این حرفه از مشاغل سختی است که مخاطرات و زیان های خاص خود را دارد.

 

وی تاکید کرد: اما متاسفانه شاید تاکنون قانونی تصویب نشده است که شغل خبرنگاری را به عنوان مشاغل سخت و زیان آور محسوب کند و امیدواریم که این اتفاق در مجلس شورای اسلامی انجام بگیرد و به عنوان قانون ابلاغ شود.

 

معتمدیان ضمن قدردانی از همراهی که خانواده ها با خبرنگاران دارند، افزود: خبرنگاران شبانه روز و در ایام تعطیل نیز تلاش می کنند و جزو مشاغلی است که وقت گذاری زیادی انجام می شود لذا طبیعتا از جهت رسیدگی به امور خانه شاید محرومیت ها و سختی های برای خانواده ها باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*