آخرین خبر :

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: تمدید مهلت ثبت نام مدارس تا یک ماه دیگر/اعلام نتایج استعدادهای درخشان تا دهم مرداد

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مهلت ثبت نام دانش آموزان در مدارس استان یک ماه دیگر تمدید شد.

 محمد علی واقعی صبح امروز در نشست ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس استان اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار کودک بدو ورود به دبستان جهت شرکت در طرح سنجش نوبت دهی شده اند.

وی، با بیان این که طرح سنجش کودکان بدو ورود به دبستان از بیست و پنجم خرداد ماه آغاز و تا شهریور ماه سال جاری ادامه دارد، تصریح کرد: از مجموع کودکان نوبت دهی شده تا کنون ۸ هزار و ۳۰۰ کودک در این طرح مورد سنجش قرار گرفته اند که ۴۴۰ نفر به متخصص ارجاع شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این مطلب که پیش بینی می شود دانش آموزان در سال تحصیلی جدید تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ دانش آموز کلاس اولی  سال تحصیلی نو را جشن بگیرند، ابراز داشت: ثبت نام میان پایه مدارس شاهد نیز از سی و یکم تیر ماه سال جاری آغاز شده و تا دهم مرداد ماه ادامه می یابد.

اعلام نتایج استعدادهای درخشان تا دهم مرداد

واقعی با اشاره به اعلام نتایج آزمون استعداد های درخشان تا دهم مردا ماه سال جاری، اضافه کرد:از قریب ۷ هزار داوطلب تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان، تعداد ۵۵۰ دانش آموز پایه های هفتم و دهم در دبیرستان های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان استان پذیرفته می شوند.

رئیس ستاد نظارت بر ثبت نام مدارس خراسان جنوبی با اشاره به دغدغه بالای اولیای دانش آموزان جهت ثبت نام در مدارس استان خاطر نشان کرد: ۴۴۲ نفر از اولیای دانش آموزان برای راهنمایی و حل مشکل ثبت نام فرزندان خود به ادارات ارزیابی عملکرد مدیریت های آموزش و پرورش استان مراجعه داشتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*