آخرین خبر :

چند خبر ورزشی از خراسان جنوبی

اهدای فیش حج تمتع یک خانواده خیر برای مشارکت در ساخت سالن ورزشی

اهدای فیش حج تمتع یک خانواده خیر برای مشارکت در ساخت سالن ورزشی

خانواده خیر نیک اندیش و ورزش دوست، مرحوم علی برات جوادی، طی اقدامی خداپسندانه به منظور مشارکت در ساخت سالن ورزشی خیر ساز روستای کریمو شهرستان سرایان فیش حج تمتع مرحوم پدرشان را برای ادامه مراحل احداث سالن ورزشی روستا اهدا کردند.

جعفر علی آبادی دبیر مجمع خیرین ورزش یار استان در مصاحبه با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان ، ضمن قدردانی از اقدام نیک این نیکوکاران تصریح کرد: پروژه سالن ورزشی خیر ساز روستای کریمو چهارمین سالن خیر ساز استان می باشد که با همراهی و همکاری خیران به نمایندگی رمضان مجیدی در حال اجرا می باشد که مراحل اجرای فونداسیون و خرید قسمت های زیادی از آهن الات مربوطه انجام شده است که نیازمند همراهی و همکار ی خیرین محترم می باشد .
علی ابادی افزود: امید است که با همراهی و همکاری خیرین بتوانیم نقش و سهم مهمی در رفع نیازهای فرهنگی ورزشی روستاهای محروم و کمتر توسعه یافته استان داشته باشیم.
دبیر مجمع خیرین ورزش و جوانان استان گفت : از ابتدای سال ۹۶ تا کنون ۶۳ پروژه خیر ساز در سطح استان و روستاها شامل گودباستانی ،سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی (سهم آورده خیران در پروژه چمن مصنوعی ، اجرای زیر ساخت های لازم برای نصب چمن و فنس کشی می باشد که فرش چمن توسط ورزش و جوانان فراهم خواهد شد ) توسط خیران در حال اجرا می باشد که نیکوکاران محترم علاقمند به مشارکت در این پروژه می توانند با مراجعه به مجمع خیرین ورزش یار استان بسته به توان مالی خود در به بهره برداری رساندن این پروزه ها سهیم باشند.

برگزاری دومین دوره طرح همگانی اسکیت در خراسان جنوبی

برگزاری دومین دوره طرح همگانی اسکیت

با هدف توسعه ورزش اسکیت در بعد همگانی، دومین دوره طرح همگانی اسکیت، در پارک توحید بیرجند برگزار می شود.

این همایش با هدف توسعه اسکیت در بعد همگانی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نشاط، سلامتی و تندرستی خانواده، ایجاد وحدت و همبستگی و مشارکت خانواده ها در ورزش، ۶ اردیبهشت ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

حضور مربی خراسان جنوبی در دوره مربیگری تیر اندازی جهانی

حضور علی رضایی از  خراسان جنوبی در دوره مربیگری درجه 2 جهانی

علی رضایی ورزشکار و مربی تیر و کمان استان، در دوره مربیگری سطح ۲ بین المللی به میزبانی همدان، حضور یافت.

پاسکال کلمایر رییس کمیته مربیان فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان تدریس این دوره را برعهده دارد.

برد تیم والیبال سرایان مقابل نماینده طبس

برد تیم والیبال سرایان مقابل نماینده طبس در لیگ یک استان

تیم والیبال باربری ستاره درخشان شهرستان سرایان با برتری ۳ بر ۱ مقابل نماینده طبس به صعود به مرحله یک چهارم این مسابقات امیدوار شد.

دیدار بین تیم های باربری ستاره درخشان سرایان و نماینده شهرستان طبس از سری مسابقات لیگ یک بزرگسالان استان خراسان جنوبی که به میزبانی شهرستان سرایان در سالن ورزشی فجر روستای بسطاق برگزار شد تیم سرایان با نتیجه ۳ بر ۱ موفق به شکست رقیب خود شد و همچنان امیدوار به صعود به مرحله بعدی رقابت ها باقی ماند.

 

 

 

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روستای هدف گردشگری کریموی

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی  در روستای هدف گردشگری کریموی شهرستان سرایان

 

 همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۴۰۰ نفر از اهالی روستای هدف گردشگری کریمو به منظور ایجاد نشاط و شور اجتماعی برگزار و شرکت کنندگان مسیر ۳کیلومتری امام زاده سلطان کریم شاه تا سبزرود را پیمودند. این همایش بمناسبت هفته جوان و با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیئت روستایی و عشایری و بازی های بومی و محلی، دهیاری و شورای روستای کریمو برگزار شد. برنامه های متنوع از قبیل: رقص چوب، موسیقی محلی، قرعه کشی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان در این همایش انجام شد .
گالری
اخبار مرتبط

 

 

 

درخشش ورزشکاران بیرجندی، در مسابقات تیرو کمان

درخشش ورزشکاران بیرجندی، در مسابقات تیرو کمان آزاد به میزبانی مشهد مقدس

ورزشکاران تیروکمان شهرستان بیرجند در مسابقات آزاد به میزبانی خراسان رضوی خوش درخشیدند.

  مسابقات تیروکمان آزاد در ماده های کامپوند و ریکرو به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.
در این دوره از مسابقات هشت نفر از ورزشکاران شهرستان بیرجند به نمایندگی از استان خراسان جنوبی شرکت کردند و حائز مقام های اول تا سوم شدند.
نتایج کسب شده توسط ورزشکاران اعزامی:
علی درانی پور مقام اول ریکرو
حمید درانی پور مقام دوم ریکرو
شایان شکری نیا مقام سوم ریکرو
محمد کیانی مقام سوم کامپوند
و کوثر پارسا مقام چهارم ریکرو را به خود اختصاص داد.
گالری

 

آغاز رقابت نجمه خدمتی در مسابقات تیر اندازی جهانی

آغاز تمرین رسمی ملی پوش کشورمان از امروز، مسابقه از فردا

 

دومین دوره مسابقات تیراندازی جام جهانی از امروز ۳ اردیبهشت ماه با حضور ۵۸۸ ورزشکار از ۶۷ کشور جهان در کشور چین آغاز می شود که ملی پوشان کشورمان با پشت سر گذاشتن مرحله کنترل تجهیزات، تمرین رسمی خود را همپای حریفان جهانی خود آغاز کردند.
این رقابت ها در نخستین روز ، در رشته تفنگ ۱۰ متر بانوان متشکل از الهه احمدی، آرمینا صادقیان و نجمه خدمتی و در رشته تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت آقایان با ترکیب پوریا نوروزیان و امیر محمد نکونام دنبال می شود.
مسابقات تیراندازی جام جهانی و کسب سهمیه المپیک با حضور ۵۸۸ ورزشکار از ۶۷ کشور جهان از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه در شهر پکن- چین برگزار می شود.
برای سومین سال پیاپی

مدال طلایی سنگ نوردی معلولان کشور به بانوی بیرجندی رسید

بانوی سنگ نورد خراسان جنوبی مقام اول مسابقات سنگ نوردی معلولان و جانبازان کشور را از آن خود کرد.

 الهام پدید ورزشکار خراسان جنوبی، در ششمین دوره رقابت هایسکوی طلایی سنگ نوردی معلولان کشور از آن بانوی بیرجندیسنگ‌نوردی معلولان قهرمانی کشور در مسابقات سر طناب دسته جسمی حرکتی، مدال طلا را کسب کرد.
الهام پدید در سال های ۹۶ و ۹۷ نیز بر سکوی نخست این رقابت ها ایستاد.

در این مسابقات بانوان ۶ استان کشور در ۴ کلاس‌بندی معلولان، در سالن سنگ‌نوردی زنده یاد داوودی (ورزشگاه شهید شیرودی) تهران باهم رقابت کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*