چند خبر از خراسان جنوبی

خراسان جنوبی

هوانیروز قهرمان مسابقات دوو میدانی نزاجای کشور

تیم هوانیروز کشور با ۴۸ امتیاز بر سکوی نخست مسابقات دو ومیدانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایستاد.

مرکز آموزش ۰۴ امام رضای بیرجند  با ۴۵ امتیاز نایب قهرمان و تیپ ۷۱ ابوذرهوانیروز قهرمان مسابقات دوو میدانی نزاجای کشورسرپل ذهاب با ۴۲ امتیاز سوم شد.
در این مسابقات ۳۱ تیم از سراسر کشور به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند با هم رقابت کردند.

 

 

 

 

 

ممنوعیت مصرف سه نشان تجاری مواد غذایی در خراسان جنوبی

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درباره مصرف سه نشان تجاری مواد غذایی و آشامیدنی هشدار داد.

کبری ناصری گفت: شهروندان از مصرف آب آشامیدنی با نام تجاری آناسو وممنوعیت مصرف سه نشان تجاری مواد غذایی در خراسان جنوبی آلوچه فرآوری شده با نام تجاری گیلاندیس میشو و شکر با نام تجاری برادران براهین خودداری کنند.

وی افزود: این محصولات به دلیل جعل شماره پروانه بهداشتی ساخت در لیست محصول غیرمجاز مصرف سازمان غذا و دارو قرار گرفته است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همچنین از عموم مردم خواست تا در هنگام خرید و مصرف مواد خوراکی و آشامیدنی از طریق توجه به برچسب محصولات از اصالت محصول خریداری شده اطمینان حاصل کنند.

 

 

 

 

 

برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز خراسان جنوبی  در مشهد

بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز خراسان جنوبی در مشهد امروز در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان مشهد با حضور ۶۰۰ خیر برگزار شد.برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز خراسان جنوبی  در مشهد

در این  همایش از  ۳۴ خیر و نهاد فعال در حوزه ساخت مدرسه تجلیل شد و ۲ نفر نشان ویژه خیران مدرسه ساز دریافت کردند.

بیکی  مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در این مراسم  با بیان اینکه  ۴۵۰  خیر در استان  در  ساخت  هزار و  ۷۵۰ کلاس درس  مشارکت کردند گفت:  بیش از ۷۰۰ کلاس دیگر در این استان نیاز است تا به حد ایده ال برسیم.

آقای غلامرضا حسینی پناه از روستای کباد درح سربیشه که در روستایش مدرسه ۲ کلاسه ساخته  بود در جشنواره خیرین مدرسه ساز لوح تقدیر و نشان ویژه خیرین مدرسه ساز دریافت کرد.

 

 

 

 

 

 

آغاز سیزدهمین کنگره پژوهشی سالانه دانشجویان علوم پزشکی شرق کشور در بیرجند

سیزدهمین کنگره پژوهشی سالانه دانشجویان علوم پزشکی شرق کشور دیشب در بیرجند آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، در این کنگره ۲۰۰ مقاله از دانشجویان ۱۱ استان کشور به دبیرخانه کنگره  ارسال آغاز سیزدهمین کنگره پژوهشی سالانه دانشجویان علوم پزشکی شرق کشور در بیرجندشد  که ۱۹۰ مقاله در قالب سخنرانی و پوستر ارائه می شود و در پایان ۱۵ مقاله پژوهشی برتر  معرفی خواهند شد.

دکتر میری مقدم مدیر امور پژوهشی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این مراسم گفت: مقالات پژوهشی در چهار پنل علوم پایه، علوم بالینی، مامایی و پیراپزشکی ارائه می شود.

دکتر دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز گفت: مقاله ها باید به سمت کیفی و کاربردی پیش برود و محتوای آموزش را دارا باشد تا خروجی برای رفع مشکلات کشور باشد.

این کنگره پژوهشی به مدت دو روز ادامه دارد.

 

 

 

 

تاکید بر نصب پایانه فروشگاهی برای صاحبان مشاغل پزشکی

امور مالیاتی خراسان جنوبی بر نصب پایانه های فروشگاهی برای مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیر کل امور مالیاتی استان گفت: به استناد بند(ی) تبصره (۶) قانونتاکید بر نصب پایانه فروشگاهی برای صاحبان مشاغل پزشکیبودجه سال ۱۳۹۸ مقرر شده تمام صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی که مجوز فعالیت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی ایران و یا سازمان نظام پزشکی و سازمان دامپزشکی دارند، مکلفند از ابتدای امسال از پایانه فروشگاهی استفاده کنند.
نباتی افزود: مؤدیان فوق، برای شفاف سازی مبادلات اقتصادی و تشخیص مالیات صحیح و عادلانه و بهره مندی از تسهیلات قانونی و جلوگیری از تعلق جرایم مقرر در قانون، پایانه فروشگاهی را نصب و استفاده کنند.
وی افزود: مؤدیان در صورت داشتن ابهام و یا سئوال در این خصوص به ادارات امور مالیاتی مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

گشایش نمایشگاه رستاخیز شن ها

نمایشگاه رستاخیز شن ها، در آستانه پنجم اردیبهشت سالروز شکست امریکا در صحرای طبس در سال ۵۹ ، گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، در این نمایشگاه ۴۰ عکس از ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی تاگشایش نمایشگاه رستاخیز شن هاشکست آمریکا در صحرای طبس و مسجد شکر به نمایش گذاشته شده است.

حقی مدیر خانه ی فرهنگ طبس گفت: در نمایشگاه رستاخیز شن ها ، حدود ۱۴ فریم عکس از تصاویری که مردم طبس در روزهای بعد از وقوع این حادثه در پنج اردیبهشت ۵۹ گرفته اند، برای نخستین بار به نمایش گذاشته  شده است.

این نمایشگاه در خانه ی فرهنگ واقع در سردرب عمارت باغ گلشن تا هشتم اردیبهشت صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

 

 

 

 

رونمایی از انیمیشن فاخر واقعیت مجازی کابوس شن

انیمیشن فاخر واقعیت مجازی حادثه صحرای طبس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، این انیمیشن شکست مفتضحانه آمریکا درصحرای طبس را بصورت ۳۶۰ درجه و رونمایی از انیمیشن فاخر واقعیت مجازی حادثه صحرای طبسبا استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی به مخاطب نشان میدهد.

مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی در جمع معاون حقوقی و امورمجلس سازمان صداوسیما ، اعضا شورای نظارت بر صداوسیما ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار خراسان جنوبی گفت:انیمیشن ۳۶۰ درجه “کابوس شن” در مدت حدود ۷ دقیقه شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس را از ابتدا تا انتها روایت میکند.
آینه دار افزود: ماهیت انیمیشن VR در این اثر به مخاطب امکان آن را میدهد که خود را در صحرای طبس تصور کرده و وقایعی را که در آنجارخ داده متصور شود.
برای این اثر حدود ۵۰۰ میلیون ریال هزینه و کاملا بر اساس سلیقه مخاطب جوان، نوجوان و کودک در دو نسخه موبایلی و تلوزیونی در معاونت فضای مجازی صداوسیمای خراسان جنوبی طراحی و تولید شده است.
این انیمیشن فردا در سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس در اختیار مخاطب قرار میگیرد.
کارگردانی و تهیه کنندگی این کار را مرتضی قدبایی و علی نانواباشی از کارکنان مرکز خراسان جنوبی برعهده داشتند.

پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد تسهیلات اشتغال روستایی

رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس: بیش از ۲ هزار میلیارد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی امسال پرداخت می‌شود

پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در سال ۹۸به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس امروز در نشست با اعضای مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در بیرجند گفت: در نشست مشترک فراکسیون اشتغال با سازمان برنامه و بودجه تصمیم گرفته شد دو گام اساسی برای رونق تولید برداشته شود.

آقای کاتب افزود: گام اول ادامه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی است که ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از این اعتبارات از سال قبل باقی مانده تا امسال کمک خوبی به تولید شود.

وی گفت: این تسهیلات قرض الحسنه با نرخ سود ۴ درصد در اختیار تولیدکنندگان و متقاضیان قرار گیرد تا تولید در کشور به ویژه مناطق مرزی و روستایی شکل گیرد.

رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: ۳۷۲ میلیارد تومان هم امسال از اعتبارات تبصره ۱۸  شامل تسهیلات صندوق توسعه ملی و بانکها به عنوان بسته حمایتی داده شود تا رونق تولید شکل بگیرد.

کاتب گفت: توافق دیگری که انجام شد این بود که تمام اسامی گیرندگان تسهیلات اشتغال پایدار را دریافت کردیم و در اختیار صدا و سیما قرار دادیم تا مراکز استانی با هماهنگی بتوانند هم ناظر بر تحقق اشتغال باشند و هم برای رونق تولید فرهنگسازی شود.

وی افزود: نکته مهم در این خصوص این است که مقرر شده است افرادی که تسهیلات را در جایی غیر از تولید هزینه کنند نرخ تسهیلات قرض الحسنه از ۴ به ۱۸ درصد افزایش یابد تا از فرار منابع مالی جلوگیری شود.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما همچنین با اشاره به پایین بودن پوشش دیجیتال در خراسان جنوبی گفت: امیدواریم با عمل به تعهدات استانداری، سازمان برنامه و بودجه و رسانه ملی، در سال ۹۸ به نقطه ای برسیم که هیچ نقطه ای پوشش دیجیتال آن زیر ۹۰ درصد نباشد.

آقای کاتب افزود: تحقق این مطالبه مردمی منوط به این است که استانداری به تعهدات خود در خصوص ایجاد زیر ساخت فرستنده های دیجیتال عمل کند، قول دکتر نوبخت در خصوص تامین ۳۰ میلیارد تومان اعتبار محقق شود و معاونت فنی صدا و سیما هم تجهیزات مورد نیاز ایستگاهها را تامین کند.

وی همچنین به نگاه ویژه دولت و مجلس به رسانه ملی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه از منابع صندوق توسعه ملی کار خوبی در راستای برنامه ششم توسعه انجام و مقرر شده هفت دهم درصد از بودجه عمومی کشور به صدا و سیما اختصاص داده شود هر چند تا کنون شش دهم درصد محقق شده است.

رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی گفت: امسال  هم مجلس شورای اسلامی علاوه بر بودجه مصوب دولت ۱۵۰ میلیون یورو از محل منابع صندوق توسعه ملی به رسانه ملی  اختصاص داد تا برای توسعه پوشش دیجیتال و تولید فیلم ها و سریالهای فاخر هزینه شود.

وی افزود:امیدواریم صدا و سیما به نحوی از این اعتبارات استفاده کند که مردم بیشترین بهره را از برنامه ها ببرند.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صدا و سیما هم گفت: حضور اعضای شورای نظارت در مراکز صدا و سیمای استانی، نتایج خوبی داشته است و تخصیص اعتبارات بیشتر شده است.

عبدالله زاده افزود: بر اساس قانون همه دستگاههای اجرایی باید یک درصد اعتبارات هزینه ای شان را برای برنامه سازی در صدا و سیما هزینه کنند که متاسفانه بیشتر دستگاهها به تعهدشان عمل نمی کنند.

وی با بیان اینکه پارسال اعتبارات عمرانی صدا و سیما زیر ۶۰ میلیارد تومان بود افزود: خوشبختانه با کمک مجلس شورای اسلامی، امسال ۱۵۰ میلیون یورو به بودجه رسانه ملی اضافه شد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صدا و سیما با تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از استاندار خراسان جنوبی خواست نگاه ویژه ای به صدا و سیمای استان داشته باشد تا دغدغه های مردم در خصوص پوشش شبکه های دیجیتال کاهش یابد.

استاندار هم در این نشست با تشکر از صدا و سیمای خراسان جنوبی در معرفی ظرفیتهای گردشگری استان از شبکه های ملی و استانی گفت: با برنامه های خوبی که تهیه شد و معرفی این ظرفیتها، نوروز امسال شاهد افزایش ۲۵ درصدی حضور گردشگران در استان بودیم که رکوردی بی سابقه است.

معتمدیان افزود: در ایام بارندگی های شدید هم با توجه به پیش بینی هواشناسی و آمادگی خوب استان و تلاش های شبانه روزی صدا و سیمای استان در پیشگیری و آگاهی بخشی به مردم، خوشبختانه تهدید سیل را به فرصت تبدیل کردیم.

وی با اشاره به ظرفیتهای فراوان معدنی، کشاورزی، گردشگری و تجارت خارجی خراسان جنوبی افزود: صدا و سیما در زمینه معرفی این ظرفیتها می تواند نقش مهمی در توسعه استان داشته باشد اما باید حمایت شود.

استاندار با بیان اینکه با بودجه های استانی نمی توان برای برنامه سازی و معرفی ظرفیتهای از صدا و سیمای استان اقدام کرد گفت: باید تلاش کرد تا توجه مسدولان کشوری به رسانه در استان جلب شود.

معتمدیان افزود: در سفر اسفند ماه ۹۷ دکتر نوبخت به خراسان جنوبی ۳۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساختهای استان اختصاص یافت که بخشی از آن برای توسعه پوشش دیجیتال هزینه می شود.

وی گفت: امسال تلاش می کنیم برای تامین زیرساختهای فرستنده های دیجیتال جدید، اعتبارات ویژه ای را در شورای برنامه ریزی استان تصویب کنیم.

نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست به پایین بودن درصد پوشش دیجیتال در برخی شهرستانها اشاره کردند و از رسانه ملی و استانداری خواستند امسال نگاه ویژه ای برای افزایش فرستنده های دیجیتال داشته باشند.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: با وجود کمبود نیروی انسانی و تجهیزات فنی، همکاران صدا، سیما و خبر  در  یک سال گذشته حائز رتبه های برتر در جشنواره های مختلف ملی شده اند.

آینه دار ارتقای کمی و کیفی برنامه ها، توجه جدی به مطالبات مردم و پیگیری مشکلات آنان، توجه ویژه به انعکاس خدمات نظام و دولت، توجه ویژه به منویات رهبر معظم انقلاب درباره شعار سال، حضور گسترده و بیشتر در شبکه های سراسری و توجه ویژه به هنرمندان را از برنامه های اولویت دار صدا و سیمای استان عنوان کرد.

وی همچنین گفت: امسال راه اندازی ۴۰ ایستگاه تلویزیونی دیجیتال در دستور کار است که چند ماه آینده به بهره برداری می رسند.

 

 

 

 

 

تجلیل از اعضای برتر هلال احمر در پست های ایمنی و سلامت نوروزی

۲۳ نفر از اعضای برتر پست های ایمنی و سلامت نوروزی خراسان جنوبی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در این مراسم گفت: نوروز امسال ۱۸۴ هزارتجلیل از اعضای برتر هلال احمر در پست های ایمنی و سلامت نوروزی نفر به پست های نوروزی هلال احمر مراجعه کردند.
محمدرحیم شهریاری افزود: ۲۶ هزار نفر به ۱۸ پایگاه سلامت، ۵۷ هزار نفر به ۱۶ فضای دوستدار کودک و ۹ هزار نفر به خیمه های نماز مراجعه کردند.
وی گفت: ۲۳ پست ایمنی و سلامت نوروزی در ورودی شهرهای استان مستقر و ۶ تیم سیار سحاب در ایام نوروز به مسافران خدمات ارائه کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه ارائه خدمات امدادی امسال در گشت های نوروزی افزایش ۳۰۰ درصدی داشته است، گفت: این خدمات به همت نیروهای جوان هلال احمر ارائه شد.

 

 

 

 

 

 

انتقاد استاندار از نبود تفرجگاه های متناسب در بیرجند و دیگر شهرستانها

استاندار گفت: تفرجگاه مناسب در مرکز استان و شهرستان های دیگر وجود ندارد که این در شان مردم فرهنگی خراسان جنوبی نیست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی،  معتمدیان  در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه باید یک تفرجگاه مناسب در  استان احداث شود افزود: این انتقاد استاندار از نبود تفریحگاه های متناسب در بیرجند و دیگر شهرستانها  آمادگی وجود دارد تا کمک های لازم در این رابطه انجام شود.

مقام عالی دولت در استان با تاکید بر زیباسازی ورودی شهرهای خراسان جنوبی گفت: برای مرکز استان به عنوان مهمترین شهر و پیشانی استان باید در حوزه زیباسازی ورودی ها بیش از پیش تلاش و برنامه ای اجرایی در این زمینه ارائه شود.

معتمدیان  همچنین به کمبود فضای سبز در استان خصوصاً بیرجند اشاره کرد و گفت: میزان فضای سبز موجود در بیرجند با سایر مراکز استان ها در کشور قابل مقایسه نیست، که  علاوه بر شهرداری، منابع طبیعی و سایر دستگاه های اجرایی ذی ربط باید تلاش کنند تا کمبودهای موجود در این رابطه کاهش یابد.

وی افزود:  باید بیش از  ۲ میلیون اصله نهال در مرکز استان تولید شود که  احداث گلخانه های صنعتی از مواردی است از سوی متولیان حوزه عمران شهری  باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت:  شهرداری بیرجند به عنوان متولی زیباسازی مرکز استان باید با سایر شهرداری های بزرگ کشور تعامل بهتر و بیشتری برقرار کند و  از تجارب و اقدامات آنها الگو بگیرند.

معتمدیان به  احیای بافت فرسوده شهری بیرجند با همکاری و مشارکت مردم اشاره کرد و افزود: اعتبارات مناسبی نیز در سطح ملی به این موضوع اختصاص یافته،  لازم است تا شهرداری بیرجند در کنار سایر دستگاه های متولی در خصوص جذب اعتبارات طرح باز آفرینی شهری برنامه ریزی و اقدام لازم را داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی گفت:  شهرداری باید از طریق سرمایه گذاری در پروژه های شهری به سمت منابع درآمدی جدید و پایدار حرکت کند.

در این جلسه هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند به مشکلات خود در حوزه های مختلف کاری پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد: 
رشد ۳۰۰ درصدی مراجعه کنندگان به پست های نوروزی هلال احمر
شهریاری گفت: مراجعه مردم به پست های نوروزی در سال گذشته۴۴ هزار نفر بوده که امسال این رقم به حدود ۱۸۴ هزار نفر افزایش داشته که نشان دهنده رشد ۳۰۰ درصدی مراجعه کنندگان به پست های نوروزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرحیم شهریاری» عصر سه شنبه (۳ اردیبهشت) در مراسم تجلیل از جوانان منتخب هلال احمر فعال در پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی استان، اظهار داشت: خدمات جوانان هلال احمر از ۲۶ اسفندماه سال گذشته تاکنون در پست های سلامت، امداد و نجات و در ایام تعطیلات که همه مردم در حال سفر بودند، بسیار ارزنده بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه خدمت جوانان هلال احمر استان در پست های ثابت و موقت نسبت به سال قبل ۳۰۰ درصد رشد داشته است، گفت: مراجعه مردم به پست های نوروزی در سال گذشته ۴۴ هزار نفر بوده که امسال این رقم به حدود ۱۸۴ هزار نفر افزایش داشته که نشان دهنده رشد ۳۰۰ درصدی مراجعه کنندگان به پست های نوروزی است.

شهریاری افزود: همت و تلاش جوانان هلالی شرایطی ایجاده کرد که مردم اعتماد و مراجعه بیشتری به پست های نوروزی داشته باشند که خود سبب کاهش آثار تلفات و حوادث رانندگی شده و جوانان به عنوان دوستدان گمنام مردم بدون هیچ‌ توقعی خدمات خوبی به همنوعان خود ارائه داده اند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با ارائه خدمات نوروزی در این پایگاه‌ها، جمع‌آوری کمک های مردمی به مناطق سیل زده انجام شد که با همت خوب جوانان هلال احمر، این هدایا جمع آوری و به استان های درگیر ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: همزمان با سیل خوزستان و لرستان، بعضی از شهرستان های استان مانند زیرکوه، درمیان و سربیشه دچار سیل شدند که با حضور به موقع امدادگران جوان، خدمات ارزنده ای ارائه شد و با همت جوانان هیچ خسارت جدی به مردم وارد نشد.

شهریاری به واژگونی خودرویی در شهرستان طبس و نجات حتمی ۲۳ نفر در شهرستان سربیشه اشاره کرد و گفت: با تلاش نیروهای امدادی و جوانان هلال احمر همه مردم درگیر سیل به مکان های امن منتقل و اسکان داده شدند و از موقعیت بحرانی نجات یافتند.

وی با بیان اینکه امدادگران جوان هلال احمر در ایام عید و هنگام وقوع سیل چه در استان و چه در استان های دیگر شب و روز تلاش بی توقع داشته اند، گفت: سرمایه هلال احمر؛ جوانانی است که در کنار کار اصلی خود یعنی تحصیل، تهذیب و رشد و تعالی؛ کارهای عام المنفعه و بشر دوستانه انجام داده و بدون هیچ گونه انتظار و توقعی همواره به داد مردم می رسند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی به لحاظ زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی و امدادی تا حد مطلوب فاصله دارد که کم کردن این فاصله، با تلاش و همت خود جوانان هلال احمر میّسر می شود.

گفتنی است، در این مراسم از ۲۳ جوان منتخب فعال در پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی هلال احمر تجلیل شد و شهرستان‌های بیرجند، طبس و به طور مشترک فردوس و خوسف به عنوان شهرستان‌های برتر معرفی شدند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*