پیامک

شهرداری محترم  چراکوچه های  فاطمیه مهرشهر را تیغ وغلطک زدید ونیمه کار رها کردید  چرا کارتان رابه اتمام وآسفالت نرساندید که باز دوباره کاربه آب پاشی وتیغ وغلطک نکشد
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۱۱:۳۰:۱۵ خوانده شده
۲
لطفأ شهرداری پاسخگوی اهالی سایت اداری باشید! چرا شهرداری نسبت به درخت کاری و زیبا سازی محیط اطراف سایت اداری هیچ اقدامی انجام نمیدهید با اینکه فضای کافی برای درخت کاری وجود دارد اما طی این ۷ الی ٨ سال هیچ اقدامی صورت نگرفته لطفأ پاسخ مردم سایت را بدهید؟
۱۳۹۸/۰۲/۲۸ ۰۷:۳۹:۵۵ خوانده شده خیر
۳
باسلام.شهرداری کی تصمیم داردپارک وصال درشمال شهررا تکمیل نمایدمگراهالی شمال شهرعوارض ومطالبات شهرداری راپرداخت نمیکنند.
با سلام و تقدیرو تشکر از شهرداری بابت بازسازی بلوارهای سطح شهر. ظاهر برخی افراد مدعی شده اند سنگهای کار شده در بلوارها آهکی است که اگر اینگونه باشد طی مدت کوتاهی این سنگها متلاشی خواهند شد. چه خوب است بجای این سنگها از سنگهای گرانیت که مقاومت بالایی دارد و در دیگر شهرها هم کار شده استفاده شود
۱۳۹۸/۰۲/۲۷ ۲۲:۳۰:۴۴ خوانده شده خیر
۴
سلام قابل توجه دادستان محترم عمومی وانقلاب بیرجند .شهرداری و بهداشت .نانوایی درخیابان …….. دربالای بام نانوایی اقدام به نگهداری وپرورش سگ می نمایند بنحوی که باعث اذیت وازاراهالی وهمچنین نانی که  تحویل شهروندان می گرد نیز مسایل بهداشتی رعایت نمی گرددلطفا مسولین محترم به خاطر رضای خداوندهم که شده پیگیری نمایید.
سلام طرح تفکیک زباله به کجا رسید چه خوب مسوولان مردم را در جریان امور قرار دهند. با تشکر یک شهروند
۱۳۹۸/۰۲/۲۷ ۲۱:۴۹:۰۷ خوانده شده خیر
۵
با سلام ضمن تشکر از مسوولان شهرداری و شورای شهر چه خوب بود یکشنه بازار در شمال شهر راه اندازی شود و چهارشنبه بازار خیابان بهشتی مانند گذشته در روزهای چهارشنبه فعال باشد تا مردم طبق عادت به این مکان مراجعه کنند و سرگردان نباشند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*