پیامک

+۹۸۹۱۵۵۶۱۶۵۸۹ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
یک شهروند
خوانده نشده خیر
۲
+۹۸۹۱۵۵۶۱۶۵۸۹

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام روزنامه وزین امروز خراسان جنوبی
خواستم تقاضا کنم مطلب بنده رو درج بفرمایید .
تشکر ویژه دارم از جناب طحان مدیر عامل خستگی ناپذیر ، تعاونی مسکن ۰۴ . بنده یکی از ساکنین هستم که در فاز دو اقامت دارم و از زمانی که استقرار پیدا کردم متوجه شدم چه مصالح عالی و امکاناتی رو استفاده کردن . دست مریزاد جناب طحان و همکاران محترم .‌
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۱۲:۰۱:۵۰ خوانده نشده خیر
۳ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام خدمت مدیرکل ………..چندتا از خدماتی که برای شهروندان بیرجندی انجام داده اید را لطفا اطلاع رسانی بفرمایید !؟ بیرجندی هاخسته شدن از این همه خدمات شما!خدابهتون قوت بده جناب…….
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۱۱:۴۳:۵۶ خوانده نشده خیر
۴ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
امسال شهر بیرجند چهره متفاوتی دارد از زحمات شهردار محترم سپاسگزاریم
با سلام راه اندازی یک شنبه بازار در خیابان بهشتی  ترافیک چهارشنبه بازار شمال شهر را کمتر خواهد کرد و امکان تامین میوه و مواد غذایی مورد نیاز مردم محروم حاشیه شهر و معصومیه را خواهد داشت و اگر قرار باشد این بازار تعطیل شود مشکل مردم نسبت به قبل بیشتر خواهد شد.
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۱۱:۰۳:۰۹ خوانده نشده خیر
۵ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
در طرح تحول سلامت در حیطه بهداشت.شرح وظایف نیروهای ستادی در استان و شهرستان مشخص نیست.و شرح وظایف نیروهای محیطی به صورت یکسان و بسیار بیشتر از توانش هست.پزشک بودن یک مدیر در وزارتخانه شرط کافی برای درست بودن یک کار نیست.نمایندگان مجلس آیا می شود به شما امیدوار بود؟
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۰۸:۴۸:۳۰ خوانده نشده خیر
۶ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ریاست محترم اداره راه و شهرسازی لطفا در خصوص آسفالت و جدول کشی محله  جلیلیان جنب بلوار شهید ناصری اقدامی نمائید با تشکر خدمت به محرومین عبادت است.
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۲۱:۰۸:۱۲ خوانده نشده خیر
۷ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام و خسته نباشید خدمت شهردار محترم مهرشهر مورد بی مهری فراوان قرار گرفته از جمله عدم ضد عفونی و شستن سطلهای زباله که موجب ایجاد بوی بد وپرورش انواع پشه گردیده لطفا اقدامی نمایید با تشکر.
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۲۱:۰۵:۴۸ خوانده نشده خیر
۸ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام آسفالت خیابان الهیه۱ قسمت نظام مهندسی سه ماه شده که شروع شده اما وسط کار تعطیل شد چرا به آخر نمیرسه تمومش کنید لطفا فقط یک چهارمش مونده لطفا بهتر رسیدگی کنید اینجا با بالا شهر فرقی نداره
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۲۰:۳۴:۰۵ خوانده نشده خیر
۹ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
سلام خدمت مسوول شهرداری منطقه یک جناب مهندس توانا خواستم بگم مااهالی خیابان ۹دی مهرشهر حتی ١٠٠مترهم فضای سبز یا بازی برای بچه ها نداریم
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۶:۱۸:۴۹ خوانده نشده خیر
۱۰ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
لطفا پول آبخیزداری را به خاطر منافع چند شرکت صرف ساختن چند سد نکنند.میزان بخار زیاد آب در این منطقه بازده ی سدها را کم می کند.بجایش باید قناتها را لایه روبی و بازسازی کرد.در مناطقی چاهک حفر کرد و آبیاری نوین را جایگزین آبیاری سنتی کرد.
۱۳۹۸/۰۲/۲۴ ۱۶:۰۱:۰۱ خوانده نشده خیر
۱۱ ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
باسلام از زحمات برادران آتشنشانی جناب اقای حبیب قربانی وهمکارانشان که در روز دوشنبه توانستند مار بزرگ وسمی را در ماشین اینجانب بگیرند کمال تشکر را دارم. خسته نباشین. محمدصادق محمدی

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*